20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 302052 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1305 på: 22. April 2020, 21:48 »
Har vel en annen tråd nå hvor vi kan diskutere våre kommende, råtne eiere. Så kan vel diskutere de sportslige aspektene her nå.

Ekstremt med rykter allerede. Rafa, Allegri, Pochettino. Mertens, Vidal, Cavani. Ikke akkurat navn vi har kunnet tenke på tidligere. Jeg kan ikke se noen grunner til å beholde Bruce. La oss være ærlig å innse at han ikke rekker noen av de overnevnte tre til leggene. Skal vi satse må en bedre manager inn, og med koronasituasjonen vil det å fortsette med Bruce være ubegripelig for meg. Han ryker kjapt når resultatene ikke er gode nok og han ikke er eiernes egen mann.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1306 på: 22. April 2020, 22:14 »
Har vel en annen tråd nå hvor vi kan diskutere våre kommende, råtne eiere. Så kan vel diskutere de sportslige aspektene her nå.

Ekstremt med rykter allerede. Rafa, Allegri, Pochettino. Mertens, Vidal, Cavani. Ikke akkurat navn vi har kunnet tenke på tidligere. Jeg kan ikke se noen grunner til å beholde Bruce. La oss være ærlig å innse at han ikke rekker noen av de overnevnte tre til leggene. Skal vi satse må en bedre manager inn, og med koronasituasjonen vil det å fortsette med Bruce være ubegripelig for meg. Han ryker kjapt når resultatene ikke er gode nok og han ikke er eiernes egen mann.

Blir en spennende tid fremover. For min del håper jeg at vi slipper Bruce løs nå. Så går for en yngre moderne manager som kan bygge et slagkraftig lag som spiller artig offensiv fotball. Håper vi styrer unna både Rafa og Allegri. To gode defensive managere. Vil gjerne ha inn pochettino. Veldig imponerende det han fikk til i både Southampton og Spurs. Gi han tid og midler så vil han bygge et meget spennende lag tror jeg.

På transfermarkedet håper jeg vi prøver få ta i de beste talenterne. De som Er fulle av energi og har 10-15 år igjen av karrieren .  Bygge et tempo sterkt lag med sultne unggutter med flush av flair og tempo. Så krydre det hele med et par «gamle travere»eks Vidal som det går rykter om. 
Så hadde det vært en drøm å fått en nordmann i troppen. Tenker da haaland eller Ødegaard. Det hadde skapt en mye større interesse av Newcastle i Norge.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1307 på: 22. April 2020, 22:40 »
Den nordmannen som er mest sannsynlig å få inn, er vel Ajer. Hadde vært greit nok det også, selv om jeg er usikker på hvordan det har gått med han i Skottland. Men er vel litt populær på markedet, så har vel ikke gjort seg helt bort.

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1308 på: 23. April 2020, 21:04 »
Noen som har telling på hvor mange ganger Norge er dømt i menneskerettighetsdomstolen de siste året for brudd på menskerettighetene til barn? Og det svært alvorlige brudd....

Vi har svinn nok her hjemme, hvor er protestene? Hvor er hylekoret?

Det er mer enn nok av urett her hjemme vi kan rydde opp i før vi i det heletatt retter blikket mot Sudia Arabia.
Herregud, er du seriøs mann? Sammenligner du et av verdens ondeste regimer med Norge? Skal det være så forbanna umulig å ha to tanker i hodet på en gang? Du kan være glad i klubben og i ekstase over at vi blir kvitt Ashley, og samtidig ikke gå i fakkeltog for Saudi Arabias rett til å halshugge frafalne, slakte sivile i Yemen og partere journalister.

Du leser det som du ønsker ikke som det ble ment, men hold nå dette i den andre tråden da! Hvor vanskelig er det.? Les mitt siste innlegg, ønsker ikke å delta i en politisk debatt her på forumet. Det er det andre arenaer for... Fotball er for meg en ting som jeg gjør akuratt for å slippe unna alle andre problemer i hverdagen og verden, ett friminutt. Kall meg gjerne naiv, men jeg har mer enn nok med frivillig arbeid i Oslo, nok å bidra med for de som ønsker en bedre verden her hjemme, det var det jeg mente. En ting er sikkert det er mye dritt i verden, men å hamre løs på ett tastatur her inne hjelper ingen...

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1309 på: 23. April 2020, 22:51 »
Antoine Griezmann er ett navn som dukker opp over alt, veldig spennende spiller som vi faktisk kan få, samme med couthino som også nevnes. To spillere som har levert på det aller aller høyeste nivå og som kan ha godt av å komme til en "mindre" klubb og muligens spille med mindre press og prestere som før..

Syns egentlig det er helt sykt at disse i det heletatt nevnes i samme setning som Newcastle, to typer jeg liker stilen til veldig godt. Passer kansje ikke direkte inn i dagens lynraske fotball på samme måte som andre, men savner noen som kan curle den i lengste som ginola i glans dagen. Er bare noe som er så jævla sexy med 25 meter curlet i lengste kryss.

Ellers er det jo altid festlig å bli nevnt med messi enkelte steder, men det er klikk generator..

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1310 på: 23. April 2020, 23:38 »
Har alltid tenk. Tenk å ha ronaldo og messi på samme lag. Nå er de gutta snart mettet og begynner bli gamle. Ronaldo linkes bort fra juventus, messi er kanskje gira på å prøve noen sesonger i pl før skoene legges på hylla. Vinne et trofé i en annen liga. Kan verdens rikeste klubb få til dette?.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1311 på: 24. April 2020, 00:30 »
Har alltid tenk. Tenk å ha ronaldo og messi på samme lag. Nå er de gutta snart mettet og begynner bli gamle. Ronaldo linkes bort fra juventus, messi er kanskje gira på å prøve noen sesonger i pl før skoene legges på hylla. Vinne et trofé i en annen liga. Kan verdens rikeste klubb få til dette?.

Tanken har streifet meg også,, kapitalen er der, med nok penger så kommer de, spørsmålet er om dette er en linje de virkelig ønsker å legge seg på, det ryker fort 4-5 milliarder på det prosjekt med lønn og overganger. De er gale, men er de så gale? :)

Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1312 på: 24. April 2020, 01:01 »
Det hadde vært noe ja   ;D ;D

Men se for dere nedturen nå dersom salget ikke blir noe av og vi må ta til takke med Mame Biram Diouf og Gareth Barry på lån.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1313 på: 24. April 2020, 07:20 »
Haha. Jeg drømmer faktisk om at Ben Arfa kommer tilbake, og får en ny vår hos oss, i en alder av snart 33. Tror det er få ting som hadde fyra opp St.James Park mer enn det.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1314 på: 24. April 2020, 08:10 »
Ja fy fader. Glenn Murray inn  >:(
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1315 på: 24. April 2020, 09:40 »
Tankerekke:
1. Oppkjøpet går gjennom, og vi blir styrtrike. Det planlegges en total overhaling av troppen.
2. Media klikker i vinkel over moral og humanisme, og kanskje i ytterste konsekvens oppfordrer spillere til å ikke gå til NUFC.
3. Steve Bruce får sjansen til å fortsette og bevise hva han kan.

Tror dere dette presset når frem til spillere? Blir vi som et Kina i PL, hvor spillere signerer kun for fete lønninger?

Leste et intervju med Lucas Moura hvor han sa at han ikke var interessert i en overgang til NUFC, men at det var muligheter dersom Pochettino ble ansatt. Jeg tenker at vi burde han en stor manager med nært forhold til toppspillere for å kunne ha et lokkemiddel utover fet lommebok.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1316 på: 24. April 2020, 11:29 »
Tankerekke:
1. Oppkjøpet går gjennom, og vi blir styrtrike. Det planlegges en total overhaling av troppen.
2. Media klikker i vinkel over moral og humanisme, og kanskje i ytterste konsekvens oppfordrer spillere til å ikke gå til NUFC.
3. Steve Bruce får sjansen til å fortsette og bevise hva han kan.

Tror dere dette presset når frem til spillere? Blir vi som et Kina i PL, hvor spillere signerer kun for fete lønninger?

Leste et intervju med Lucas Moura hvor han sa at han ikke var interessert i en overgang til NUFC, men at det var muligheter dersom Pochettino ble ansatt. Jeg tenker at vi burde han en stor manager med nært forhold til toppspillere for å kunne ha et lokkemiddel utover fet lommebok.

Blir oppkjøpet en realitet og pengene sitter løst kommet garantert spillerne etter, selv om Newcastle neppe er byen de aller fleste drømmer om å flytte til.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1317 på: 24. April 2020, 13:05 »
Noen nyheter om oppkjøpet? Har det blitt satt noen dato for pressebriefing eller lignende?

Håper supportere klarer å holde sammen uavhengig av resultatet av oppkjøpet, splittelse fører ingenting godt med seg.
Respekter hverandres meninger om eierne uten at det går utover smaholdet

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1318 på: 24. April 2020, 13:15 »
Noen nyheter om oppkjøpet? Har det blitt satt noen dato for pressebriefing eller lignende?

Håper supportere klarer å holde sammen uavhengig av resultatet av oppkjøpet, splittelse fører ingenting godt med seg.
Respekter hverandres meninger om eierne uten at det går utover smaholdet

Har vel blitt sagt rundt månedsskifte, men dette er vel bare spekulering.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1319 på: 24. April 2020, 13:29 »
Den nordmannen som er mest sannsynlig å få inn, er vel Ajer. Hadde vært greit nok det også, selv om jeg er usikker på hvordan det har gått med han i Skottland. Men er vel litt populær på markedet, så har vel ikke gjort seg helt bort.

Ajer gjør det bra i Celtic og er godt likt. Har spennende kvaliteter, så et spennende valg hvis de går for han. I tillegg vil jo en nordmann eller to til klubben øke interessen for klubben i Norge og kanskje økt sannsynlighet for at Newcastle blir sendt på tv. Dog kommer det kun inn en stjerne av det kaliberet det drømmes om vil de vel fort bli mer attraktive uansett?