20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600  (Lest 54565 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #420 på: 21. Nov. 2011, 19:21 »
Veldig enig i oppsummeringa di Jokke. Helt enig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #421 på: 21. Nov. 2011, 19:54 »
Demba Ba scorer på 9 av 10 muligheter lik den han hadde i førsteomgang.

Feil! Har hatt to slike nå, og missa på begge.  ::p

Ellers, en meget god oppsummering Joakim. Og du er heldig som ikke sitter med en hjemmeeksamen i litteraturvitenskap, noe jeg regner med du ikke gjør siden du kan komme med en slik avhandling her inne.

Ble det drama? Jeg husker jeg fikk en eksamen der jeg skulle forklare forskjellen på historie og fortelling. 12-15 sider...

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #422 på: 21. Nov. 2011, 21:03 »
Nei heldigvis! Er noe greier med Skram og virkelighetens plass i fiksjonen. Gjesp!

Edit: Beklager for  :offtopic:

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #423 på: 21. Nov. 2011, 23:25 »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #424 på: 22. Nov. 2011, 09:37 »
Demba Ba scorer på 9 av 10 muligheter lik den han hadde i førsteomgang.

Feil! Har hatt to slike nå, og missa på begge.  ::p

Ellers, en meget god oppsummering Joakim. Og du er heldig som ikke sitter med en hjemmeeksamen i litteraturvitenskap, noe jeg regner med du ikke gjør siden du kan komme med en slik avhandling her inne.
Hehe, hjemmeeksamen i litteraturvitenskap skal du få gratis av meg. Den slags har jeg heldigvis gjort meg ferdig med. Nå har jeg merkelig nok alltid prioritert forumet foran studiene, men jeg har da kommet meg ut av det med æren i behold likevel. Jeg har fått mitt vitnemål fra NTNU, og lever livets late dager i stedet for å sitte med hjemmeeksamen i uvesentligheter.

Off topic er topic i min verden... :lol:

Mancini har forøvrig rett i at de var heldige. De fikk to straffespark, og slapp unna med ett baklengs, til tross for feite sjanser. Og jeg liker at gutta var ordentlig skuffa etter kampen. Nå er jeg veldig spent på hvordan vi bruker den skuffelsen foran kampen mot ManU, og hvordan vi reagerer på å ha tapt vår første kamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon