20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 379605 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #690 på: 24. Nov. 2011, 00:21 »
Raylor er jo i utgangspunktet en nødløsning, og vår defensive statistikk er mye takket være Colo, Krul og store mengder flaks / elendige spisser. På tide å hive inn Santon - først og fremst fordi jeg vet han er en bedre venstreback.

OT: Jeg selger glatt Tiote for 20+. Jeg elsker fyren, men han er ikke så vannvittig god, og med den spillestilen vi har lagt opp er det fint mulig å finne en midtbanespiller som er god med foten, og likevel greier å demme opp på midten sammen med Cabaye. Med tanke på den lange kontrakten vi heldigvis har med Tiote og dagens marked, så er det sikkert mulig å lokke 20+ utav et desperat Chelsea. Men erstatter må vi ha.
Trenger ikke flere på den sentrale midten med en godfot. Det har vi i Cabaye og Guthrie. Det vi trenger ved siden av de to er en skikkelig ryddegutt som Tiote er. Nevn en defansiv midtbane spiller under 20m£ som er bedre? Tiote er virkelig en av de viktigste spillerne vi har. Han tar mye av den usynlige jobben, men jammen er den viktig!

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #691 på: 24. Nov. 2011, 10:45 »
Enig, men at vi ikke er like avhengige av tiote i år som i fjor, det er sant. Vi hadde fint cruisa inn til en topp-8 plassering herfra uten tiote. det er jeg rimelig sikker på.

Ikke tolk dette som at jeg vil ha han bort vær så snill :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #692 på: 24. Nov. 2011, 11:09 »
Har ikke lyst å selge gutten, men for £25m+ sier jeg selg. Nå er vi vel i posisjon til å si nei til lavere bud enn det.
Begynner å få litt grunker på bok da!

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #693 på: 24. Nov. 2011, 11:45 »
Hva med å hente Junior Hoilett i januarvinduet? Spennende spillertype, med de egenskapene som en makker til Ba skal ha. Er vel opprinnelig ving, men har blitt omskolert til spiss av Blackburn den siste tiden? Passer også inn i Ashleys overgangspolitikk som ung og lovende. Det eneste som kan være er et problem er prisen, ettersom det angivelig er flere økonomisk slagkraftige PL-klubber som snuser på han. Hva sier dere?

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #694 på: 24. Nov. 2011, 14:46 »
Har ikke lyst å selge gutten, men for £25m+ sier jeg selg. Nå er vi vel i posisjon til å si nei til lavere bud enn det.
Begynner å få litt grunker på bok da!

Jeg kommer aldri til å oppfordre til å selge Tiote. Det blir grunnleggende feil i min bok, jeg driter i Mike`s bankkonto. Men at jeg kan FORSTÅ at 25 millioners bud kan frembringe et salg, det mener jeg er helt legitimt å hevde.
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #695 på: 24. Nov. 2011, 14:47 »
Hva med å hente Junior Hoilett i januarvinduet? Spennende spillertype, med de egenskapene som en makker til Ba skal ha. Er vel opprinnelig ving, men har blitt omskolert til spiss av Blackburn den siste tiden? Passer også inn i Ashleys overgangspolitikk som ung og lovende. Det eneste som kan være er et problem er prisen, ettersom det angivelig er flere økonomisk slagkraftige PL-klubber som snuser på han. Hva sier dere?

Prisen kommer ikke til å bli høy, kontakten hans går ut til sommern. Men jeg tror mer attraktive klubber enn oss kommer på banen, som gjør at det kan bli vanskelig å få han over målstreken. Arsenal er mitt stalltips.
If it has tits or wheels, count on problems!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #696 på: 24. Nov. 2011, 14:53 »
Jeg frykter også det. Samtidig har Arsenal Walcott, og Tottenham har Lennon. Ingen av dem er spesielt gamle, og er absolutt i samme kategori som Hoilett. Klarer vi å matche både overgangssum og lønn så blir jeg ikke sjokkert om han velger oss.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #697 på: 24. Nov. 2011, 15:22 »
Hoilett hadde vært knall!

Men i en spiller som Jelle Vossen tror jeg vi hadde hatt et utrolig spennende kjøp. Har sett litt av noen kamper han har spilt for landslaget til Belgia i det siste. Han er rask, stor work rate og virker å være en klassisk goal-poacher med skuddbein til å også fyre fra lengre distanser. 
Tror også han er oppnåelig hva gjelder pris, da han vel ikke har så lenge igjen av kontrakten med Genk.
Akkurat hva vi trenger!!!

« Siste redigering: 24. Nov. 2011, 15:28 av kung_zlatan »

Espelandos

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 36
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #698 på: 24. Nov. 2011, 16:09 »
Jelle vossen virka veldig spennende :) uten at jeg har sett noen kamper med han. Men ut ifra den YouTube videoen ser det ut til at han har ett fantastisk skudd bein hvertfall, og at han er en goalgetter type  :)

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #699 på: 24. Nov. 2011, 16:33 »
Enig, men at vi ikke er like avhengige av tiote i år som i fjor, det er sant. Vi hadde fint cruisa inn til en topp-8 plassering herfra uten tiote. det er jeg rimelig sikker på.

Ikke tolk dette som at jeg vil ha han bort vær så snill :)
At vi ikke er like avhengig av Tiote er vel litt tidlig å konkludere. Ja laget har fungert bra uten han i to-tre kamper nå, men gjennom en hel sesong er jeg veldig usikker på det.

Nei jeg tolker ikke dette som at du vil ha han bort  ;)

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #700 på: 24. Nov. 2011, 17:06 »
Jeg kommer aldri til å oppfordre til å selge Tiote. Det blir grunnleggende feil i min bok, jeg driter i Mike`s bankkonto. Men at jeg kan FORSTÅ at 25 millioners bud kan frembringe et salg, det mener jeg er helt legitimt å hevde.
Hehe, det var vel dette jeg prøvde å få frem fra 31.01 og frem til 31.08.  :D Godt å se at du også ser fornuften i det selv om det er et alt annet enn ønskelig utfall!  ::p

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #701 på: 24. Nov. 2011, 17:19 »
Samtidig skulle jeg jo ønske at vi var ambisiøse nok til å i større grad prøve å beholde våre beste spillere. Du ser ikke David Moyes ute i mediene til stadighet for å informere om at Baines forsvinner om et bra bud kommer inn  :thumbd:

Men sånn er nå ståa her i gården.
If it has tits or wheels, count on problems!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #702 på: 24. Nov. 2011, 17:20 »
Har ikke lyst å selge gutten, men for £25m+ sier jeg selg. Nå er vi vel i posisjon til å si nei til lavere bud enn det.
Begynner å få litt grunker på bok da!

Og so verte lova erstattar til sommaren?  ::) :P

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #703 på: 24. Nov. 2011, 17:21 »
Samtidig skulle jeg jo ønske at vi var ambisiøse nok til å i større grad prøve å beholde våre beste spillere. Du ser ikke David Moyes ute i mediene til stadighet for å informere om at Baines forsvinner om et bra bud kommer inn  :thumbd:

Men sånn er nå ståa her i gården.
Er akkurat det jeg savner. Likevel skjønner jeg at 25m£ er mye penger, men vi får ikke inn en solid erstatter likevel. Vi kan få så mye penger vi vil men bare en brøkdel blir brukt på personen som skal erstattes.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #704 på: 24. Nov. 2011, 17:26 »
Samtidig skulle jeg jo ønske at vi var ambisiøse nok til å i større grad prøve å beholde våre beste spillere. Du ser ikke David Moyes ute i mediene til stadighet for å informere om at Baines forsvinner om et bra bud kommer inn  :thumbd:

Men sånn er nå ståa her i gården.
Er akkurat det jeg savner. Likevel skjønner jeg at 25m£ er mye penger, men vi får ikke inn en solid erstatter likevel. Vi kan få så mye penger vi vil men bare en brøkdel blir brukt på personen som skal erstattes.

That`s life;