20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor er de nå?  (Lest 171458 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Christian

  • Gjest

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #376 på: 11. Feb. 2012, 16:08 »
Jeg har sett den en gang før, men innbilte meg da at det var langnesa, Andrew O'Brien sin trøye.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #377 på: 12. Feb. 2012, 11:25 »
Chris Houghton kjemper om direkte opprykk med Birmingham. Det er en vanvittig sterk prestasjon. Ligger på 3. plass og har 5 poeng opp til Southampton på 2. plass, men har 1 kamp mindre spilt.
Spiller gjerrig og har kun sluppet inn 27 mål så lengt denne sesongen, kun Hull har færre innslupne mål.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #378 på: 12. Feb. 2012, 12:19 »
Også med tanke på at han har hatt et veldig hardt kampprogram med EL-spill. En treig start hadde han også på sesongen. Jeg unner han virkelig all mulig suksess han kan få - det fins ikke et eneste vondt ord å si om den mannen som person. Klasseeksempel på verdighet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #379 på: 12. Feb. 2012, 14:39 »
Ser ikke ut til at Birmingham har fått hentet inn noe særlig av spillere, i det minste av en viss kvalitet. Men har vel kvittet seg med spillere som Larsson, Dann, Johnson, Gardner og Ridgewell. Og med så store tap av spillere, spesielt defensivt, begynner jobben Hughton gjør å virke temmelig imponerende. Fin fyr er han også, så unner ham virkelig dette, selv om Birmingham ikke er klubben jeg har aller mest sansen for  :skade2:

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #380 på: 14. Feb. 2012, 21:57 »
Vår gamle storspiller Bradley Orr har kjempet seg til PL-spill, han, etter vel ikke å ha vært i nærheten av noe slikt for oss. Veit ikke om folket fikk med seg, men etter begrensa med spilletid i QPR gikk han til Blackburn i januarvinduet og har spilt de to siste matchene for de.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

  • Gjest
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #381 på: 14. Feb. 2012, 22:28 »
Har fått med meg det  :)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #382 på: 14. Feb. 2012, 22:55 »
Kazenga Lualua utliknet for Brighton helt på tampen av kampen i dag, som endte 2-2. :)

Peter

  • Gjest
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #383 på: 14. Feb. 2012, 23:07 »
Og Michael Chopra ble matchvinner for Ipswich mot Portsmouth!
Off topic, men registerer at det var en nordmann som spillte for Brighton idag. Agdestein eller noe sånt. Noen som vet no om ham?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #384 på: 14. Feb. 2012, 23:12 »
Ja, VG har skrevet litt om han i forbindelse med unge talenter fra Norge som har valgt å stikke til utlandet. Han har vel vært der et par år nå.
Ser forøvrig at Brums bare fikk med seg et poeng hjemme mot Hull, men en hengkamp tilgode på Soton og 5 poeng opp gjør at de enda har brukbart med heng opp til direkte opprykk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nemiarwen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 358
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #385 på: 14. Feb. 2012, 23:17 »
Og Michael Chopra ble matchvinner for Ipswich mot Portsmouth!
Off topic, men registerer at det var en nordmann som spillte for Brighton idag. Agdestein eller noe sånt. Noen som vet no om ham?
Satt på benken mot oss i cupen. Var en reportasje om han før kampen mot oss, men fikk ikke med meg så mye. Er vel en offensiv midtbanespiller mener jeg. Virket også som om han var en spiller Brighton har tro på.
Usikker på hvilken klubb han gikk fra i Norge...
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #386 på: 14. Feb. 2012, 23:54 »
Stord!!!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #387 på: 15. Feb. 2012, 13:35 »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #388 på: 14. April 2012, 20:51 »
Habib Beye spiller i Doncaster!

http://en.wikipedia.org/wiki/Habib_Beye

En toppklubb i Tippeligaen kunne vel vært interessant for han her vel? Doncaster har da ikke så høye lønninger.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #389 på: 14. April 2012, 22:41 »
Tror nok du overvurderer Tippeligaen og undervurderer League One en tanke.
Jeg tror nok League One-klubber kan tilby lønninger på bortimot samme nivå som de aller beste klubbene i Norge, om ikke høyere. Dessuten er det langt bedre sportslige utfordringer i England enn i Norge. Hvorfor skulle en spiller på Habib Beyes nivå spille for 2000 tilskuere på en gudsforlatt norsk kunstgressbane, når han kan spille for 10-15 000 tilskuere på en flott engelsk stadion?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon