20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor er de nå?  (Lest 170892 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #105 på: 20. Feb. 2009, 16:51 »
http://fourfourtwo.com/news/southamerica/25357/default.aspx

Solano måtte til sykehus etter å ha lidd av dehydrering der nede i Peru. Dog har han gjort braksuksess - 4 mål på de siste 3 kampene!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #106 på: 21. Feb. 2009, 01:36 »
AV de nevnte i denne tråden, må jeg bare si at ALBERT(NEI IKKE luque) er min favoritt. Å lobbe inn et mål på Schmeichel i en kamp vi vinner 5-0, gir legende status...

Digget også Domi før han dumpa oss.
Shearer er uansett toppfavoritten, men det er han vel for de fleste
« Siste redigering: 21. Feb. 2009, 01:38 av bjørni »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #107 på: 21. Feb. 2009, 02:40 »
Hvis vi først inviterte til målfest kunne du sette mye penger på at Albert scoret et mål. Og som regel var det svært så vakre mål. Like mye spiss som midtstopper mannen med barten.

Shearer er Shearer. Fantastisk fotballspiller. Tviler på at verden noensinne vil se maken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #108 på: 21. Feb. 2009, 08:29 »
Hvis vi først inviterte til målfest kunne du sette mye penger på at Albert scoret et mål. Og som regel var det svært så vakre mål. Like mye spiss som midtstopper mannen med barten.

Shearer er Shearer. Fantastisk fotballspiller. Tviler på at verden noensinne vil se maken.

Tviler på at Newcastle noensinne vil se maken er vel mer riktig? Ingen tvil om at Shearer var en verdensklassespiss på sitt beste, men uansett hvor mye jeg måtte like Newcastle så innrømmer jeg glatt at det fantes spisser som var like gode, eller kanskje til og med bedre. Men jeg er ikke akkkurat forbauset hvis det er slik at du mener Shearer er tidenes fotballspiller gjennom alle tider.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #109 på: 21. Feb. 2009, 10:06 »
Shearer er tidenes beste fotballspiller, uten tvil.. Han er en gud, og det er blasfemisk og si at det har eksistert noen bedre.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #110 på: 21. Feb. 2009, 10:34 »
la oss starte en ny religion! The Church of Shearer! tror man trenger 150 underskrifter eller noe i nerheten for at staten skal godkjene d som en orndtli religion!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #111 på: 21. Feb. 2009, 12:29 »
la oss starte en ny religion! The Church of Shearer! tror man trenger 150 underskrifter eller noe i nerheten for at staten skal godkjene d som en orndtli religion!

God ide ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #112 på: 21. Feb. 2009, 14:03 »
Shearer er tidenes beste fotballspiller, uten tvil.. Han er en gud, og det er blasfemisk og si at det har eksistert noen bedre.

Såpass må være lov å si som Newcastle-fan ja! ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #113 på: 21. Feb. 2009, 17:19 »
Shearer er tidenes beste fotballspiller, uten tvil.. Han er en gud, og det er blasfemisk og si at det har eksistert noen bedre.
Og blasfemi skal staffes med døden. Er det ikke sånn? Ergo er kø1 et levende lik :D

For å være noe mer seriøs, så mente jeg ikke at Shearer var verdens beste fotballspiller. Men jeg mente at verden neppe noen gang kommer til å se en spiss som Shearer, som kan skyte fra alle mulige vinkler og posisjoner, med en målteft av dimensjoner og som er second to none i lufta. En mann som er sikrere enn banken fra straffemerket, og som selv med full kraft er i stand til å plassere ballen bedre enn de fleste. Selv om Shearer aldri var særskilt kjapp, så var det først de siste par sesongene at mangelen på hurtighet ble til hinder for Shearer.

Verden har sett mange forskjellige spisstyper. Men Alan Shearers rase var og er sjelden. Vi har de lynraske, vi har de tekniske vidunderne og de klassiske dukk opp-spissene med ekstreme avslutteregenskaper. Shearer var meget god teknisk til å være såpass stor og sterk. Han var raskere enn de fleste fyrtårn-spissene på denne jord, skjøt hardere enn de aller fleste og plasserte skuddene sine bedre enn de fleste. Han luktet målsjanser før noen andre og var like mye dukk opp-spiss som han var fyrtårn. Shearer spilte like godt med en stor og sterk partner som med en liten og rask partner.

Shearer var nok ikke den beste fotballspilleren eller beste spissen i sin tid, men han var likevel one of a kind, og jeg tror ikke verden noen gang vil se maken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #114 på: 21. Feb. 2009, 18:04 »
Var ihvertfall den beste spelaren i ligaen på 90-talet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #115 på: 21. Feb. 2009, 18:34 »
Han er sammen med Thierry Henry den beste spissen noensinne i PL. Selv om jeg er Newcastlefan klarer jeg ikke gå med på at vi neppe vil se noen maken(mulig det var sagt med glimt i øyet), det har vært så mange gode spisser de siste 15 årene og noen av de overgår kanskje også vår Alan Shearer. Uansett han er vår legende og vi kunne ikke hatt en bedre mann på topp de ti årene han var hos oss.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #116 på: 21. Feb. 2009, 19:58 »
Verden vil aldri se en ny Alan Shearer, men vi vil få se mange spisser som kanskje til og med overgår Shearer.
Men det er sikkert ingen som skjønner hva jeg mener.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #117 på: 21. Feb. 2009, 20:40 »
Joda Joakim. jeg tror jeg skjønner hva du mener.
Personen. spilleren. ja mennesket Alan Shearer vil være vanskelig å finne maken til - sannsynligvis vil vi aldri se det igjen.

Hans loyalitet slår de aller aller fleste ned i støvlene. Mannen kunne vunnet det som er å vinne hvis han hadde gått etter pengene. Det gjorde han ikke. Han ville spille for sin eneste kjærlighet og når den sjansen bød seg kunne ikke all verdens penger stoppe mannen.

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #118 på: 22. Feb. 2009, 00:56 »
la oss starte en ny religion! The Church of Shearer! tror man trenger 150 underskrifter eller noe i nerheten for at staten skal godkjene d som en orndtli religion!

Trenger ingen underskrifter for det, jeg drev å starta egen religion da jeg skulle dimme fra militæret :P
« Siste redigering: 22. Feb. 2009, 01:27 av mongobongo »

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #119 på: 22. Feb. 2009, 12:28 »
hahaha, hvorda gikk det???
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards