20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 289561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #720 på: 22. Juli 2015, 10:49 »
Mark Douglas ‏@MsiDouglas  51s51 seconds ago
As expected, Chancel M'Bemba will be #nufc next signing. Young defender should be confirmed by Friday. "I worked very hard for it," he says

Sitat
"I went to visit (Borussia) Monchengladbach’s facilities. I had a good interview with their management, and the coach tried to sell it to me, but the club could not pay what Anderlecht requested," said Mbemba. "Atletico have also made a offer, but it was refused for the same reasons."

http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/13491003.Newcastle_outbid_German_and_Spanish_opposition_to_land_Mbemba/
« Siste redigering: 22. Juli 2015, 11:43 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".


Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #722 på: 22. Juli 2015, 12:23 »
Dette har allerede vært det beste sommervinduet på lenge. Om jeg fikk velge en spiller til inn ville jeg tatt en diger stopper, håper vi slipper å se Williamson på banen i år.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #723 på: 22. Juli 2015, 12:24 »
Dette har allerede vært det beste sommervinduet på lenge. Om jeg fikk velge en spiller til inn ville jeg tatt en diger stopper, håper vi slipper å se Williamson på banen i år.

DETTE!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #724 på: 22. Juli 2015, 12:40 »
Dette har allerede vært det beste sommervinduet på lenge. Om jeg fikk velge en spiller til inn ville jeg tatt en diger stopper, håper vi slipper å se Williamson på banen i år.

Vi trenger ikke nødvendigvis en diger stopper mener jeg sÃ¥ fremt stopperen har god spenst, er god til Ã¥ time hodeduellene, er rask og har god plasseringsevne.En av de beste stopperne i moderne tid, Cannavaro er for eksempel bare 176 cm.  Det vi først og fremst har manglet i bakre ledd de siste sesongene er tempo mener jeg. Vi har rett og slett vært hjelpesløse hvis motstanderen har fÃ¥tt ballen i mellomrom og kan  utfordre forsvaret. Med Mbemba vil det problemet forhÃ¥pentligvis forsvinne.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3028
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #725 på: 22. Juli 2015, 13:07 »
Dette har allerede vært det beste sommervinduet på lenge. Om jeg fikk velge en spiller til inn ville jeg tatt en diger stopper, håper vi slipper å se Williamson på banen i år.

Vi trenger ikke nødvendigvis en diger stopper mener jeg sÃ¥ fremt stopperen har god spenst, er god til Ã¥ time hodeduellene, er rask og har god plasseringsevne.En av de beste stopperne i moderne tid, Cannavaro er for eksempel bare 176 cm.  Det vi først og fremst har manglet i bakre ledd de siste sesongene er tempo mener jeg. Vi har rett og slett vært hjelpesløse hvis motstanderen har fÃ¥tt ballen i mellomrom og kan  utfordre forsvaret. Med Mbemba vil det problemet forhÃ¥pentligvis forsvinne.

Har manglet bÃ¥de fart og hodestyrke de senere Ã¥r etter mitt skjønn. Vet lite om Mbemba, men hÃ¥per han har begge deler. 
« Siste redigering: 22. Juli 2015, 13:37 av Geordie »
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #726 på: 22. Juli 2015, 13:11 »
Jeg kunne da egentlig godt tenkt meg at vi også maktet få inn litt proven PL-quality. Alle tre signeringene er spennende, men ingen har noen PL-erfaring. Mitrovic er uten tvil talentfull med høyt videresalgspotensiale, men han er 20 år og det er langt fra gitt at han dæljer inn mål fra dag 1 eksempelvis. Nå har vi dog enda en Cisse som har bevisst seg som goalgetter i PL. Det hadde allikevel gjort sett med en stopper som vi vet holder PL-nivå.
Husk at vi kjøpte Mbiwa som var ansett som kontinentets kanskje største stoppertalent den gang, og Mbemba høres etter rapportene ut som en veldig lik spillertype. Da er jeg ikke veldig trygg på at han passer spesielt godt sammen med Colo. Det som jeg håper og tror at at Mbemba har en smartere manager til å forvalte potensialet enn det Mbiwa dessverre hadde da han ankom.
« Siste redigering: 22. Juli 2015, 13:13 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #727 på: 22. Juli 2015, 13:16 »
Er ikke The Guardian ganske seriøs? De skriver iallefall dette: Aarons, who missed much of last season due to injury but scored in the Capital One Cup victory against Manchester City in October, is expected to sign a new contract this week.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #728 på: 22. Juli 2015, 13:18 »
Mener det var noe snakk om ny kontrakt til Aarons på vårparten også, men ble vel utsatt av diverse åpenbare årsaker da. Så ja, la oss endelig håpe at Aarons snart har signert for minst fem nye år...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #729 på: 22. Juli 2015, 13:20 »
Har manglet bÃ¥de fart og hodestyrke de senere Ã¥r etter mitt skjønn. Vet lite om Mbemba, men hÃ¥per han har begge deler. 
Absolutt! Både Colo og særlig Williamson har tidvis vært direkte fæle å se på.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3028
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #730 på: 22. Juli 2015, 13:35 »
« Siste redigering: 22. Juli 2015, 13:39 av Geordie »
No fate but what you make

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #731 på: 22. Juli 2015, 13:54 »
Veldig fake:

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #732 på: 22. Juli 2015, 14:03 »
Mbemba har vel eigentleg bekrefta sjølv at han kommer til oss i diverse intervju. Berre smådetaljer som gjenstår før han er klar.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #733 på: 22. Juli 2015, 14:12 »
Virker som Mbemba er veldig gira på å komme til Newcastle og England ja, og det er i utgangspunktet bra. Bare det ikke går over i streiking og faenskap for å tvinge igjennom en overgang.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #734 på: 22. Juli 2015, 14:32 »
Håper vi satser på Aarons i år og at han holder seg skadefri. Føler vi er greit dekket på vingene med Aarons, Sissoko og Cabella (+ en haug med vrakgods).
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"