20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sydentur  (Lest 19545 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #75 på: 29. Feb. 2012, 01:42 »
Hvordan er utelivet i Benidorm? Andy, Pleb? :P
Skal ned dit alene å møte no familie i april, må vite om det skjer no heftig da..kanskje litt feil måned
  alder dog :P

;)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 29. Feb. 2012, 10:07 »
Har aldri vært der, men har hørt det er ganske pensjonist vennlig :P

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 29. Feb. 2012, 11:16 »
Det jeg også tenkte på. :P

Peter

• Gjest
« Svar #78 på: 29. Feb. 2012, 13:40 »
Har aldri vært der, men har hørt det er ganske pensjonist vennlig :P

Hehe, var der i fjor, var jævla mye fyll og greier som skjedde ute på kveldene. Var jo et meget høyt antall strippeklubber også.

Torfinn: joa, kanskje litt feil alder, men kan ikke tenke meg at det spiller noen rolle for de jeg er med.  :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 01. Mars 2012, 10:27 »
Ja, slik er det egentlig på de fleste steder i syden da. Men noe partysted alla Magaluf/Napa er det nok ikke. Gøy blir det nok uansett =)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 01. Mars 2012, 22:33 »
Har vært på Benidorm og det er paradiset til engelskmenn. Noe så jævli overfullt av rosa, halvfete engelskmenn!

Peter

• Gjest
« Svar #81 på: 01. Mars 2012, 22:41 »
Haha, la merke til det samme, Daniel! Har ett par videoer av noen litt for fulle engelskmenn som slenger rasistiske og seksuelle bemerkninger til tilfeldige forbipasserende!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #82 på: 01. Mars 2012, 22:56 »
Engelskmenn på fylla er kanskje det verste jeg vet når man blir tvunget til å oppholde seg i nærheten av dem. Får flashbacks til Ayia Napa da alle engelskmennene går rundt i fotballskjorte eller en svett t-skjorte på byen og skal slåss med alle som ikler seg noe annet.

Benidorm er ikke et sted jeg ville dratt til om jeg hadde andre alternativer,nei  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 02. Mars 2012, 19:52 »
Eventuelt pisse på deg bakfra..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida