20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 336526 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #60 på: 03. Sep. 2007, 19:10 »
Sånn apropos. Er det noen Newcastlesupportere fra Mandal her? Satt nede på rutebilstasjonen etter en kjøretime jeg hadde hatt, så ser jeg en bil (halvgammel WV Passat stasjonsvogn, lilla) kjøre i ræva på en relativt ny Mercedes. Jeg sitter der og koser meg over livets ironi mens jeg ser synderen gå ut av bilen i en Newcastle-genser!  ;D

Noen som er guilty as charged?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 03. Sep. 2007, 19:27 »
Premiere på Snabb Grabbar i kveld.
21.30
Tv Norge
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 03. Sep. 2007, 21:08 »
Takk for påminnelsen, Benson. Dette hadde jeg nesten glemt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 03. Sep. 2007, 21:52 »
Litt skuffa egentlig.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #64 på: 03. Sep. 2007, 22:11 »
Raske menn er så oppskrytte. Alle syntes at verdenshistorien på 5 minutter er så utrooolig morsom, men for å være ærlig, så lo jeg ikke en eneste gang...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 03. Sep. 2007, 22:31 »
Raske menn er så oppskrytte. Alle syntes at verdenshistorien på 5 minutter er så utrooolig morsom, men for å være ærlig, så lo jeg ikke en eneste gang...

Den er jo helt genial da.
Syns det var greit jeg, endel artig, selv om de selvfølgelig ikke kan måle seg med Bård og Harald, men det gjør ingen her til lands uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 03. Sep. 2007, 22:33 »
Helt enig med deg Olav. Skjønner ikke hva som er så sinnsykt morsomt med dem-

Er en jævla idiot som gikk i parralellklassen min før som alltid hermet etter dem når de hermet etter Thor Heierdal... Plagde vettet av meg, ble bare enda mer hema enn når de gjør det. Men heldigvis var det en annen også som irriterte seg over det, og han er ikke helt god i hodet for å si det sånn, hehe.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 03. Sep. 2007, 22:47 »
NRK3 åpner på best mulig måte med en av mine absolutte yndlingsfilmer - Snatch - i kveld. Har sett den 5-6 ganger iløpet av dette året, men elsker den like mye uansett. Herlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 04. Sep. 2007, 04:37 »
Den er en classic ja, Brad Pitt fikk nesten ikke penger for å være med engang, han syntes bare det var kult å få spille en så klin gal fyr. Men for tida er det fortsatt brannmann-serien Rescue Me med Denis Leary det eneste jeg ser på for tida, alle burde se det showet
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 04. Sep. 2007, 21:20 »
Deadliest catch på Discovery kl 22 00 i kveld!!!!!!111111111

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 04. Sep. 2007, 21:28 »
Golden Goal på Tv2 Zebra 22.30
« Siste redigering: 04. Sep. 2007, 21:32 av danield »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 04. Sep. 2007, 21:51 »
Faen! Dilemma...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 05. Sep. 2007, 18:59 »
Når man kobler en router til pcen og skriver inn ip-adressen dens (192.168.0.1) i explorer kommer det sånn login opp, bare at det seff ikke står det samme som på bildet. Når jeg trykker på det hvite feltet, kommer det opp en hvit firkant (akuratt som når man logger inn på msn) der det står hvilke andre brukernavn/mailer som har vært brukt før. Er det noen som vet hvordan jeg kan slette disse, sånn at de ikke vises?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #73 på: 09. Sep. 2007, 15:21 »
Hvor får man tak i filmer til ipoden? Eller hvordan konverterer man?

Vil gjerne ha noen filmer på ipoden, eventuelt fotballklipp også om det går an. Og musikkvideoer da!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 09. Sep. 2007, 15:53 »
Tror du må få dem fra iTunes eller noe. Må jo selvfølgelig ha iPod Video, men det har du vel.

Hvis du ikke har, men skal kjøpe, så vil jeg anbefale deg å heller kjøpe Creative sin. Den er billigere og bedre, samtidig som du kan spille alle (de fleste) filformater og ikke bare mac sine.