20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 336517 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #45 på: 12. Aug. 2007, 20:07 »
Stemmer. Jeg har selv vært i Italia og der er det svært få som forstod engelsk. Ble mest peking og annet kroppsspråk...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

djmattis

• Gjest
« Svar #46 på: 12. Aug. 2007, 20:11 »
Bodde sammen med en italiener i et kollektiv, og han fortalte en hel del om hvordan ting og tang funker der, er ganske mye som skjer som bare skal fungere på en viss måte.
Man kommer ikke dit og brøyter inn engelsken i et så patriotisk land som italia.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #47 på: 14. Aug. 2007, 02:37 »
Noen som kan hoste opp noen filmer av Vinnie Jones sin legendariske fotballkarriere?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 16. Aug. 2007, 23:43 »
Noen som vet om et bra program til å rippe dvder, som ikke krever internett-registrering? Har brukt DVD-shrink før, men nå er det plutselig blitt helt fucka.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

djmattis

• Gjest
« Svar #49 på: 17. Aug. 2007, 01:16 »
DVD Copy.... Men den krever registrering (noe du kan få gratis om du lærer deg verdens herligehet CRACK!)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 17. Aug. 2007, 11:34 »
Hvordan da crack? ''Vanlig'' crack som til spill (erstatter .exe-filen med en cracken), eller at jeg skriver en kode som følger med det jeg laster ned når jeg registrerer det?

Det siste er nemlig ikke mulig, fordi jeg ikke har internett på den pcen jeg skal bruke det på for tiden...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 17. Aug. 2007, 11:58 »
er jo bare å skrive ned koden da når du er på en pc med internett ;)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 17. Aug. 2007, 12:08 »
Takk, takk. Fulgte med en patch som gjorde at jeg ikke trengte å skrive noen kode engang.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 17. Aug. 2007, 12:57 »
Når jeg prøver å rippe DVDer med DVD Copy sier den at det ikke kan rippe dvden fordi den er kopisperret...

Er det noen som vet om et annet program ala DVD-Shrink som ikke krever registrering og som ripper selv om det er kopisperre?

djmattis

• Gjest
« Svar #54 på: 17. Aug. 2007, 13:04 »
Sjekk pm om 10 min

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #55 på: 17. Aug. 2007, 23:55 »
Så faktisk denne på direkten på "Poker Channel" som jeg fikk inn:

http://www.break.com/index/a-crazy-game-of-poker.html

Helt sinnsykt!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 17. Aug. 2007, 23:59 »
Virka når du hjalp meg Mattis. Er visst ikke alt du skriver som er ''meningsløst'' :D

djmattis

• Gjest
« Svar #57 på: 18. Aug. 2007, 00:09 »
Jo det var meningsløst det også visstnok.... ::)

Edit: Så klart funker teknikkene mine, er det noe jeg kan så er det å finne ut av åssen man skal fixe sånne ting. Jeg nekter å betale for slike programmer så da må man nesten sette seg inn i åssen man går utenom slike tiltak som kopisperrer osv.
« Siste redigering: 18. Aug. 2007, 00:12 av djmattis »

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 19. Aug. 2007, 11:28 »
Hvordan komprimerer man filmene på det programmet ditt? Får bare til å dele det opp i to filer, isteden for en på 4.5gb og det vil jeg ikke.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 29. Aug. 2007, 22:51 »
Noen som kan finne en torrent med Romeo Is Bleeding på DVD med norsk tekst (og helst DTS, men ikke så viktig) til meg?

Har sett på alle de vanlige sidene mine, men finner bare DivX.