20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455058 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2175 på: 23. Aug. 2013, 14:10 »
Kan også skyte inn at Gomis sier han vil bli værende i Lyon og at Thauvin er tilbake i trening med Lille.
Oscillons From The Anti-Sun

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2176 på: 23. Aug. 2013, 14:50 »
Føler meg rimelig sikker på at ingen kommer inn, uavhengig av om noen drar eller ikke!
Kommer sikkert ett par idiotbud fra oss iløpet av dem siste dagene, etterfulgt av kommentarer om at vi prøvde ihvertfall...

Cabaye er "tapt", enten han blir solgt eller ikke...
sunt pueri pueri puerilia tractant

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2177 på: 23. Aug. 2013, 15:04 »
PSG eller Arsenal kommer på deadline day med 20mill. Ashley har sikkert sagt at de skal vente, så kan de unnskylde seg med at de ikke rakk å få inn erstatter.
lt;3 Newcastle <3

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2178 på: 23. Aug. 2013, 16:14 »
Du meinar at Barry ikkje er god nok for eit lag som holdt på å rykka ned forrige sesong og mest sannsynleg kjem til å slita på nedre del av tabellen denne sesongen og?
Eg ville jo helst hatt Bale, men det skjer nok ikkje... Og kvifor kunne me ikkje kjøpt Barry og Moses for eksempel. Då ha me rutinen som me av og til må ha og me har kvalitet i ein som er god nok for topp 4 klubbane (noko me er langt i frå å vera!).

Og korleis du kan vera nøgd med det me har, det skjønnar eg ikkje.

For en innstilling. Du skjønner ikke at folk vil at Newcastle skal satse litt høyere enn Barry? Med den innstillinga der kan vi jo hente tilbake Kuqi og la Shola, Obertan og Gosling spille uke inn og uke ut. Newcastle er tross alt et lag som holdt på å rykke ned forrige sesong, og vi vil vel ikke se at de gjør det bedre denne sesongen?

Nei til gode spillere, ja til middelmådige og dårlige spillere!



Nei, at Newcastle gjorde det dårlig i fjor betyr ikke at de automatisk skal sikte seg inn på middelmådige og/eller dårlige spillere.

lol.
Same old Shearer, always scoring!

KopiStar

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 22
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2179 på: 23. Aug. 2013, 17:33 »
Get French Football ‏@GFN_France 14m
le10sport: Despite his amazing start to the season, Yoann Gourcuff still wants to leave Lyon this summer they claim. #OL

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2180 på: 23. Aug. 2013, 20:47 »
Er det bare meg som føler at uansett hvem vi får inn, kommer vi ikke til å prestere så lenge vi har den amøben av en manager? Dårligere taktikker skal man lete lenge etter, og han får ikke det beste ut av spillere. I tillegg virker det som om han har mista garderoben for lengst, og at han ikke lengre klarer å motivere spillerne. Ser ut som de fleste gir faen utpå banen.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2181 på: 23. Aug. 2013, 21:32 »
Er det bare meg som føler at uansett hvem vi får inn, kommer vi ikke til å prestere så lenge vi har den amøben av en manager? Dårligere taktikker skal man lete lenge etter, og han får ikke det beste ut av spillere. I tillegg virker det som om han har mista garderoben for lengst, og at han ikke lengre klarer å motivere spillerne. Ser ut som de fleste gir faen utpå banen.

Er dessverre enig! Vi spiller tragisk fotball og det er lenge siden jeg har hatt en følelse av at vi har vært noe særlig bedre enn motstanderen.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2182 på: 23. Aug. 2013, 21:39 »
Det beste hadde vært en ny manger rett etter at forrige sesong var ferdig. På papiret er faktisk første elveren vår ganske så god og jeg føler en bedre manager hadde fått mye mer ut av laget enn "gråsteinen" Pardew.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2183 på: 23. Aug. 2013, 22:13 »
Sist vi spilte en kamp der vi angrep og styrte kampen var mot Sunderland i 5-1 seieren....og det begynner å bli en stund siden.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2184 på: 23. Aug. 2013, 22:57 »
Veeel. Det var en stygg overdrivelse. Mange kamper våren 2012 der vi var overlegne i banespillet. Men ikke alle vi vant nei.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2185 på: 23. Aug. 2013, 23:48 »
Veeel. Det var en stygg overdrivelse. Mange kamper våren 2012 der vi var overlegne i banespillet. Men ikke alle vi vant nei.

kommer ikke på noen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2186 på: 24. Aug. 2013, 11:05 »
Er det bare meg som føler at uansett hvem vi får inn, kommer vi ikke til å prestere så lenge vi har den amøben av en manager? Dårligere taktikker skal man lete lenge etter, og han får ikke det beste ut av spillere. I tillegg virker det som om han har mista garderoben for lengst, og at han ikke lengre klarer å motivere spillerne. Ser ut som de fleste gir faen utpå banen.

Heilt einig, Eriksen. Eg var ikkje einig for ei stund tilbake, men det gjekk på at eg håpa å sjå forbetringar i alle fasar. Der ein kan starta på toppen med Ashley og ned til Pardew og kvar enkeltprestasjon på bana. Det har ikkje skjedd. Og eg verte overraska om det er noko betre i dag mot West Ham. Slik sett kan me få inn 2-3 spelara, men Pardew har ikkje noko å gøyma seg bak denne sesongen. Han kan komma lenger ute i sesongen å sei at me har for tynn tropp og evt om det dukkar opp skadar, kan han skulde på dei. Uansett vil kvar kamp framøve no avsløra han og laget på om ting har forbetra seg.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2187 på: 24. Aug. 2013, 11:44 »
Er det bare meg som føler at uansett hvem vi får inn, kommer vi ikke til å prestere så lenge vi har den amøben av en manager? Dårligere taktikker skal man lete lenge etter, og han får ikke det beste ut av spillere. I tillegg virker det som om han har mista garderoben for lengst, og at han ikke lengre klarer å motivere spillerne. Ser ut som de fleste gir faen utpå banen.

Akkurat mine tanker!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2188 på: 24. Aug. 2013, 11:50 »
Veeel. Det var en stygg overdrivelse. Mange kamper våren 2012 der vi var overlegne i banespillet. Men ikke alle vi vant nei.

kommer ikke på noen.

Stoke (h) 3-0, Bolton (h) 2-0 og Norwich (h) 1-0. For å nevne 3.

Sondre

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 64
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2189 på: 24. Aug. 2013, 12:27 »
Er det bare meg som føler at uansett hvem vi får inn, kommer vi ikke til å prestere så lenge vi har den amøben av en manager? Dårligere taktikker skal man lete lenge etter, og han får ikke det beste ut av spillere. I tillegg virker det som om han har mista garderoben for lengst, og at han ikke lengre klarer å motivere spillerne. Ser ut som de fleste gir faen utpå banen.

Akkurat mine tanker!

Samme her...
Jeg skal likevel gi både Pardew og laget sjansen. Såvidt jeg husker så har vel Pardew sagt at vi først skal dømme han etter 3 kamper. Det er faaaen meg greit! PRESTER - NÅ!