20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455104 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2145 på: 22. Aug. 2013, 20:02 »
Står på nettavisen at chelsea er i samtaler med willian. Da er jo moses nødt til å bli overflødig, om han ikke var det fra før.
lt;3 Newcastle <3

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2146 på: 22. Aug. 2013, 20:21 »
Hva er kilden til denne Ayew. Jeg forstår ikke hvorfor et titteljagende Marseille vil selge Ayew, og til 10m€ som det meldes.
#Liverpool / #Newcastle have expressed their interest for Ayew. #NUFC is the most interested. Marseille could sell him for 10M€ ! #RMCsport

Hmm..kanskje det er noe i det likevel?

svell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2147 på: 22. Aug. 2013, 21:06 »
Har ikke sett noen av disse Ayew-gutta så mye. Marseille har vel to av dem. Men husker det var digg å spille med Marseille på fifa13 med Remy og Ayew foran der. Løp fra det meste. Husker også at en av de to Ayew var bedre enn den andre....

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2148 på: 22. Aug. 2013, 21:45 »
Kan me ikkje berre gå for Moses og Ince istaden for å kasta vekk tiden nede i Frankrike?! Moses er ein som har bevist at han taklar PL. Me ser jo på for eksempel Debuchy som endå ikkje taklar PL.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2149 på: 22. Aug. 2013, 22:00 »
er såååå lei av å lese: Newcastle miss out on yet another transfer target.
Tviler ikke et sekund på at vi selger Cabaye. Og neppe om vi får erstatta han. De sparer sikkert pengene og satser på å kjøpe nytt lag i januar igjen. Typisk håpløst Nuca :( Forjævlig å se hvordan klubben har gjort det etter at Robert dro (bortsett fra 5. plassen).
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2150 på: 22. Aug. 2013, 22:13 »
Om dette stemmer så er det bare å selge mener jeg.

Sitat
I mine øyne trenger vi en spiss, en ving og en midtstopper inn nå på tampen av transfervinduet, pluss en erstatter for hver eneste spiller vi selger, uansett om det er Cabaye og Debuchy

Og i hvilken verden lever du? Om vi skulle selge Cabaye og Debuchy nå, tror du det kommer erstattere inn for disse, pluss de andre posisjonene du nevner? Tror vi skal være meget glade om det kommer en spiller til inn i sommer jeg, og at det bare er Cabaye som blir solgt.

I akkurat samme verden som i januar da NUFC hentet Sissoko, Mbiwa, Gouffran, Haidara og Debuchy. Sistenevnte ble hentet ganske tidlig i januarvinduet, mens de 4 førstenevnte ble hentet i løpet av de siste 10 dagene i januarvinduet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2151 på: 22. Aug. 2013, 22:15 »
Og nettopp at det skjedde da er et fellende argument for at noe tilsvarende aldri kommer til å skje nå.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2152 på: 22. Aug. 2013, 22:27 »
Og nettopp at det skjedde da er et fellende argument for at noe tilsvarende aldri kommer til å skje nå.

+1

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2153 på: 22. Aug. 2013, 22:28 »
Og hvorfor skjedde det? Fordi Ashley så at klubben var på full fart ned en divisjon igjen. Nå skal det spares penger fordi det ble brukt aaaalt for mye i januar.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2154 på: 22. Aug. 2013, 22:32 »
Og nettopp at det skjedde da er et fellende argument for at noe tilsvarende aldri kommer til å skje nå.

Mulig, men de er jo uten tvil på jakt etter spillere, så jeg blir ikke overrasket om det kommer inn noen signeringer i løpet av de siste 10-11 dagene.
Er jo flere klubber som har slitt med rekrutteringen i sommer (Arsenal, ManU, m.fl.), jeg tror det kommer til å skje mye frem til overgangsmarkedet stenger for sommeren.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2155 på: 22. Aug. 2013, 22:57 »
Etter å ha lest artikkelen til TV2 om "Spillerene ingen vil ha", slo deg meg at å få inn Gareth Barry for rundt £1.5m muligens kunne vært midt i blinken for oss. Ashley er selvsagt mer interessert i hente spillere han kan tjene penger på, men behovet for en sånn type med "hjerte" og snakketøy er der. Rutine og lederegenskaper på sentral midt.

Oscillons From The Anti-Sun

breen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 36
  • Newcastle - Arsenal 4-4. Holy shit.
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2156 på: 22. Aug. 2013, 22:58 »
Må bare bryte ut litt frustrasjon.
Beklager til alle som ikke bryr seg, og beklager stygg språkbruk.
Eg e så fette lei av franskmenn, at eg kjenn eg vil sprekk.

Hva med dere?

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2157 på: 22. Aug. 2013, 23:01 »
Jeg bryr meg fremdeles ikke om nasjonalitet. Vil ha gode spillere som vil styrke laget, uavhengig av hvor de er fra.
Nei.

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2158 på: 22. Aug. 2013, 23:28 »
Henter vi Barry kan vi bare takke for oss, da blir det hvertfall nedryk! Makan till drit spiller skal man lete lenge etter! Jeg er fornøyd med det laget vi har jeg, så lenge vi ikke mister noen!
Joey Barton 7

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2159 på: 23. Aug. 2013, 00:03 »
Hehe.

Kort vei fra å være bærebjelke hos City til å være nedrykksgarantist, gitt.

« Siste redigering: 23. Aug. 2013, 02:24 av PhilippeA. »
Oscillons From The Anti-Sun