20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455019 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1395 på: 16. Juli 2013, 16:28 »
Ifølge Colin så er remy straks klar, Han har dog tatt feil før.

@cwarr07 : Forget Darren Bent #NUFC have got thair man, Loic Remy will soon be the incoming striker signing

@cwarr07 : nothing more to add, all that`s left are the formalities to finalise & a medical to take place #NUFC # Remy
Aiaiai, her har vi enda en som ikke har gjort leksa si. Colin tatt feil før? Tror faktisk aldri Colin har calla én eneste ting riktig, så om noe er dette et sikkert tegn på at vi ihvertfall ikke får Remy i dette vinduet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1396 på: 16. Juli 2013, 18:50 »
Kanskje prøve et nytt forsøk på Kévin Gameiro? Må jo bli enda mer benk på han nå som Cavani er klar for PSG.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1397 på: 16. Juli 2013, 20:14 »
Kanskje prøve et nytt forsøk på Kévin Gameiro? Må jo bli enda mer benk på han nå som Cavani er klar for PSG.
ja hvis ikke zlatan forsvinner da.
lt;3 Newcastle <3

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1398 på: 16. Juli 2013, 20:18 »
Tror fremtiden til Gameiro ligger i en annen klubb, uavhengig av hva som skjer med Zlatan.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1399 på: 16. Juli 2013, 23:41 »
Ser for meg at Gameiro havner i Sevilla. Han er meir interessert i La Liga før PL og Sevilla har sett Gameiro som Negredo's erstatter. Trur forsatt Remy kan/vil havne i Newcastle.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1400 på: 16. Juli 2013, 23:44 »
Tror også at Gameiro havner i Sevilla. Er som du sier ikke så gira på PL.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1401 på: 17. Juli 2013, 12:11 »
Satsar på Rooney eg... :toon:

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1402 på: 17. Juli 2013, 12:40 »
Norwich er visstnok i samtaler med Fabio Quagliarella. Han er riktignok 30 men det er mye" Di Natale" over han og klarer Norwich dette gjør de kanskje vinduets varp så langt. Quagliarella har mange år igjen på banen, det er jeg helt sikker på. Erfaring,goalgetteregenskaper og vinnerskalle på skyhøyt nivå. Tenk hva han ville gjort med laget vårt!?

Jeg sitter fortsatt og håper på Abel Hernandez eller John Guidetti. Får vi en av disse er sommeren min redda :)

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1403 på: 17. Juli 2013, 12:56 »
Norwich er visstnok i samtaler med Fabio Quagliarella. Han er riktignok 30 men det er mye" Di Natale" over han og klarer Norwich dette gjør de kanskje vinduets varp så langt. Quagliarella har mange år igjen på banen, det er jeg helt sikker på. Erfaring,goalgetteregenskaper og vinnerskalle på skyhøyt nivå. Tenk hva han ville gjort med laget vårt!?

Jeg sitter fortsatt og håper på Abel Hernandez eller John Guidetti. Får vi en av disse er sommeren min redda :)
Han vil vi absolutt ikke ha. spillere på vei nedover har vi vel brent oss på før. fatter ikke at du syns han er så vanvittig god også. Har du sett han for Juventus i det hele tatt? jeg har sett mye Juventus og denne mannen er jo absolutt ikke en spiller som ville løftet oss til nye høyder. Abel og John derimot tar jeg imot med åpne hender. perfekte spillere,med gode egenskaper og perfekt alder.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1404 på: 17. Juli 2013, 13:06 »
Kanskje jeg var litt brå Toon hehe. Jeg føler jeg har sett mye av Quagliarella opp igjennom årene. Så riktignok ikke mye forrige sesong, men vet nok til at jeg vet hva han står for. Hardtarbeidende og smart med øye for mål. Jeg tror han og Van Wolfsvinkel kan bli superfarlige sammen. Jeg tror laget vårt hungrer etter erfaring og vinnermentalitet. Og det tror jeg godeste Fabio har masse av enda. Let's agree to disagree :)

Godt vi er enige om de to andre da. Tenk å fått en av de før helga  :fisk:
« Siste redigering: 17. Juli 2013, 13:07 av kung_zlatan »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1405 på: 17. Juli 2013, 13:09 »
Ja en av de to sammen med remy så er vi meget forsterket:)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1406 på: 17. Juli 2013, 14:55 »
Mye som tyder på at Bent kan bli vår første sommersignering, dersom JoKe klarer fikse biffen i forhandlingene. Jfr blant annet Northern Echo og The Journal. Pardew med uttalelser som tilsier at vi kan ha fått inn en spiller til laget er tilbake fra Portugal. Haha - som om vi ikke har hørt det før :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kjotpuck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1407 på: 17. Juli 2013, 16:54 »
L'Equipe: Newcastle have made an enquiry, but no offer, for Lyon striker Bafetimbi Gomis, who has also been linked with Cardiff and Swansea.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1408 på: 17. Juli 2013, 16:55 »
Føler at klubben ikke gjør noe som helst på transferfronten, mens andre klubber plukker spillere i hytt og pine :sint:

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1409 på: 17. Juli 2013, 17:23 »
Som det er sagt før, vi trenger ikke spillere i hytt og pine. Vi trenger et lite fåtall med veldig gode spillere.

Men ja, ønsker snart at noen av de kommer.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒