20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455060 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #735 på: 07. Juni 2013, 20:09 »
Jeg skjønner Cabaye veldig godt OM han vil bort. For det første kan han fint spille på noen av de beste lagene i ligaen, for det andre så står Pardew for en fotball som ikke passer Cabaye i det heletatt. Ser for meg at Cabaye sliter mye med nakken etter den sesongen her, for man får vondt i nakken av og stå og se ballen gå over hodet på en.

Å spille så mye over midtbanen er faen meg så dumt at jeg blir provosert.
Nei.

Skogis

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #736 på: 07. Juni 2013, 20:19 »
Det skal nevnes at reporter i dette intervjuet har stilt mange ledende spørsmål

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #737 på: 07. Juni 2013, 21:24 »
Han sier jo absolutt ikke at han vil bort fra Newcastle. Skal være rimelig negativ for å få det ut av det han sier.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #738 på: 07. Juni 2013, 21:36 »
Syns du er litt kategorisk nå, TooN. Skal være litt naiv for å tro alt er rosenrødt hvertfall!

Shearer9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #739 på: 07. Juni 2013, 23:42 »
Ryktes litt om at Pardew bare ser etter en stopper og en spiss.... Tror vi trenger litt flere folk en det! Og! et annet problem Pardew må se på er dette: http://www.talksport.co.uk/magazine/features/130529/revealed-premier-leagues-dirtiest-team-201213-198583?p=18 Premier Leauges nest verste.... Not good....

Håper Pardew får inn 2 spisser 2 midtbane og 1 eller 2 forsvars spillere alt etter som hva som skjer med  :coloccini:

Glad jeg var der!

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #740 på: 08. Juni 2013, 03:27 »
Han sier jo absolutt ikke at han vil bort fra Newcastle. Skal være rimelig negativ for å få det ut av det han sier.

Enig, han svarer på ledende hypoteser som enhver hadde svart lignende på. Så sykt slettt journalistikk å presentere det som den drøyeste nyheten: Newcastle rocked... Latterlig nivå på akkurat denne presentasjonen, likevel blir jeg positivt overrasket om vi er alle mann alle til høsten.

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #741 på: 08. Juni 2013, 09:57 »
Han sier jo absolutt ikke at han vil bort fra Newcastle. Skal være rimelig negativ for å få det ut av det han sier.

Enig, han svarer på ledende hypoteser som enhver hadde svart lignende på. Så sykt slettt journalistikk å presentere det som den drøyeste nyheten: Newcastle rocked... Latterlig nivå på akkurat denne presentasjonen, likevel blir jeg positivt overrasket om vi er alle mann alle til høsten.

Bra journalistikk ettersom det har blitt diskutert over en side her og skaper debatt:)!

Det å lage en sak av ingenting, OG som folk gidder å slakte må være bra:)!

ALLE spillere på lag utenfor topp 5 kunne bok tenkt seg til ManU etc om sjansen byr seg. Alle franskmenn i England vil til PSG eller Monaco (per i dag), om sjansen byr seg...
Realitet!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #742 på: 08. Juni 2013, 13:39 »
Bra journalistikk ettersom det har blitt diskutert over en side her og skaper debatt:)!

Det å lage en sak av ingenting, OG som folk gidder å slakte må være bra:)!

Tror vi roter det tabloide sammen med journalistisk integritet her. :) Hehe, ser poenget ditt.

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #743 på: 08. Juni 2013, 13:43 »
Integritet tror jeg bare er forbeholdt få journalister, i alle fall i den engelske (og norske) tabloide verden:)!

Men tror egentlig vi er enige..:)!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #744 på: 08. Juni 2013, 15:45 »
Hvorfor limer du inn en artikkel fra sommeren 2011 når utfallet ble at Gervinho valgte å gå til Arsenal?  :ler:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #745 på: 08. Juni 2013, 15:49 »
Hvorfor limer du inn en artikkel fra sommeren 2011 når utfallet ble at Gervinho valgte å gå til Arsenal?  :ler:
haha my bad der. Jeg bruker newsnow som poster artikler fra aviser fortløpende. Tenkte ikke det kom fra 2011 :( http://classic.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/Premier+League/Newcastle+United
« Siste redigering: 08. Juni 2013, 15:51 av Doffi »
lt;3 Newcastle <3

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #746 på: 08. Juni 2013, 15:59 »
Ser mange er etter Belhanda denne sommeren på grunn av kontrakten hans pluss han vil vekk. Men Remy Cabella fra samme klubb må da være minst like spennende. Verdt mindre ifølge transfermarkt, og passer perfekt i en tier rolle. Vet vi har Marveaux, men det vil vert en solid oppgradering.
 
 Tiote/Sissoko      Cabaye
 
                Cabella

Ben Arfa    Cisse    Gouffran

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #747 på: 08. Juni 2013, 16:39 »
Problemet er jo at Pardew tror Jonas er bedre enn Gouffran / Marve på VV...

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #748 på: 08. Juni 2013, 17:00 »
Cabella kunne ha vert nokke! Bra teknikk. Men eg trur Montepellier ikkje er interisert i å selge både Cabella og Belhanda. Dei lar heller Belhanda gå når som han har lyst vekk. 

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #749 på: 08. Juni 2013, 17:05 »
Cabella kunne ha vert nokke! Bra teknikk. Men eg trur Montepellier ikkje er interisert i å selge både Cabella og Belhanda. Dei lar heller Belhanda gå når som han har lyst vekk.
Enig i det.