20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455079 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #510 på: 22. Mai 2013, 19:41 »
Adebayo Akinfenwa uten klubb, han og Shola på topp. Da kan me like godt selge midtbana vår, og spele 8-0-2  :thumbu: Akkurat som Pardew liker det.  ;)

Dette stemmer vel ikke helt? Det hadde vel blitt 5-3-2:

Krul
Debuchy - Saylor - Colo -Mbiwa - Santon
Bigi - Tiote - Perch
Shola - Adebayo


 :thumbu:

Krul
Debuchy - Saylor - Colo -Mbiwa - Santon
Shola - Bigi -Perch - Adebayo
Charlton Cole

Tipper heller denne. Snapper opp Cole på free transfers nå. Shola og Adebayo søker kritt for gode innleggsmuligheter.

I tillegg bytter Pardew Ben Arfa mot Downing. Syns vi også burde gått inn for å bringe hjem Heskey til PL og Newcastle hvor han hører hjemme! ^^

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #511 på: 22. Mai 2013, 21:47 »
Sky Sports News ‏@SkySportsNews
Sky sources: Newcastle have no interest in re-signing Andy Carroll

The Looney Toon ‏@The_Looney_Toon
Pardew and Llambias wanted Carroll but Carr and Ashley aren't convinced

The Looney Toon ‏@The_Looney_Toon
Carr wants more technical players which Carroll isn't


Jeg lurer på om dette stemmer? Om det gjør det så synes jeg det er feiende flott at Ashley støtter Carr, men da må han også hente inn en trener som vil ha disse spillerne. Det er ingen vits å hente inn sykt gode spillere til en billig penge om treneren vil ha store, sterke spillere som går hånd i hånd med den drittfotballen han står for.


Forresten:

ALAN PARDEW admits he would be interested in bringing Andy Carroll back to Tyneside.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4931927/Alan-Pardew-interested-in-signing-striker-Andy-Carroll.html

No going back: Alan Pardew not interested in Andy Carroll return to Newcastle

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/alan-pardew-wont-bring-andy-1904587

 :ler:
« Siste redigering: 22. Mai 2013, 21:54 av boris. »
Nei.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #512 på: 22. Mai 2013, 21:57 »
Forresten:

ALAN PARDEW admits he would be interested in bringing Andy Carroll back to Tyneside.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4931927/Alan-Pardew-interested-in-signing-striker-Andy-Carroll.html

No going back: Alan Pardew not interested in Andy Carroll return to Newcastle

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/alan-pardew-wont-bring-andy-1904587

 :ler:
Selvfølgelig vil Pardew ha Carroll tilbake.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #513 på: 22. Mai 2013, 22:01 »
 ???
Nei.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #514 på: 22. Mai 2013, 22:02 »
Hvor sier Pardew at han ikke vil ha Carroll tilbake?

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #515 på: 22. Mai 2013, 22:05 »
Fernando Amorebieta 1,92 (28) klar for Fulham på free transfer. Hjelp, dette hadde vært en flott signering for oss tror jeg  :grine:

Kjenner spilleren relativt godt, ikke noe som nødvendigvis ville vært bedre enn Colo / Mbwia / Saylor (selvfølgelig bedre enn Willy). Jeg har fremdeles stor tro på Mbwia, og mener vi bør gå for en førsteellever hvor Saylor ikke er fast. Så hvis Colo går må vi ha kvalitet inn, for han er p.d.d. vårt viktigste fundament i laget.

Når det gjelder Carroll så synes jeg det bør være helt uaktuelt til £15 mill. Kanskje til £10 mill, men potensialet til å score mål ligger helt klart hos Cisse. Han kan fint score 20-30 i PL hvis han blir brukt riktig, noe som ikke har skjedd på en stund. Men spiss må inn uansett, rett og slett for avlastning.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #516 på: 22. Mai 2013, 22:08 »
Hvor sier Pardew at han ikke vil ha Carroll tilbake?

Haha, du skjønte det virkelig ikke, du? Jeg var usikker på om du tulla eller ikke, men satsa litt på førstnevnte. Men ok:

Silly season er i gang, og det er jævlig morsomt å se hvor mye piss enkelte aviser greier å lire av seg så fort SS er i gang. Var ikke mer enn det. Jesus.
Nei.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #517 på: 22. Mai 2013, 22:10 »
Hehe, joda, men det er vel ikke noe nytt at de engelske avisene lirer av seg BS? :P Det som er ille her er jo at mange av de engelske avisene ikke virker å skjønne hva som skjer i Newcastle... At de faktisk tror det er Pardew som styrer showet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #518 på: 22. Mai 2013, 22:24 »
Konflikten mellom Pardew og Carr har vært åpenbar en stund. Carr har fått frie tøyler til å hente de spillerne han har sansen for, mens Pardews favoritter har blitt solgt én etter én. Jeg tror ikke det er bevisst fra Ashleys side, han vil bare ha mest mulig valuta for pengene, og er neppe særlig opptatt av det fotballfaglige.

De fleste andre managere hadde aldri i verden godtatt dette, men Pardew har ingen kort på hånda, all den tid kontrakten han har, er den beste han kan få. Selv om han kanskje er dårligere betalt enn alle sine kolleger. Dermed er vi duket for en total kollisjon en eller annen gang i løpet av ikke alt for fjern fremtid, om han får fortsette nå.

Om SkySports har rett i at vi ikke lenger er interessert i Carroll, så handler nok det først og fremst om at han blir for dyr for Mike Ashley, som heller vil ha en bedre spiller for en billigere penge på en lavere lønn enn Carroll. Men det kan godt hende at denne sagaen vil dra ut i evigheten, og at det ikke skjer noe før i august.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #519 på: 22. Mai 2013, 22:24 »
Tatt Pardews utspill i media siden Carroll dro i betraktning er det vel liten tvil om at Pardew selv ønsker han tilbake. Hvorvidt Fat Mike eller Carr ønsker det samme er uvisst.

Jeg er dog håpløst lei av den oppfatning at Carroll ikke kan brukes til annet enn Stoke-fotball. For meg vil det være en drøm med en Carroll på topp som brøyter vei for Cisse. Da skal jeg uten tvil være tilbøyelig til å godta en form for 4-4-2 igjen. Det ville gitt oss langt flere strenger å spille på - og gjort oss så sinnsykt mye mer farlig på dødballer. Carroll har for meg ekstremferdigheter som få, om noen, i ligaen matcher og blir således ikke ledig for 5 mill eller slike tøvsummer som jeg ser enkelte nevner. Gitt hvordan vårt regime tidligere har operert er jeg ikke redd for at vi handler Carroll og dermed bruker opp midler på andre. Kjøper vi Carroll blir det innenfor rammer Ashley og co mener er forsvarlig.

Come on home, Big Andy!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #520 på: 23. Mai 2013, 09:44 »
å kan det se ut til at Thomas Vermaelen lider samme skjebne. Etter en skrekkelig sesong med bindet rundt armen, skal belgieren være til salgs. Ifølge The Sun er Arsenal villig til å la ham gå for bare 45 millioner kroner. Men det ville ikke ligne Arsene Wenger å la en spiller gå langt under markedspris når en rekke klubber er i klar for å by. Arsenal-fansen frykter nå at Jack Wilshere blir utpekt som ny kaptein.

5 mill for Vermalen ekke dumt!

Kunne sikkert gjort noe med våre dødballer også, men han krevet sikkert CL spill og for høy lønn!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #521 på: 23. Mai 2013, 10:02 »
Har stusset voldsomt på at Kocielny har spilt foran Vermaelen. Er han blitt så dårlig?

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #522 på: 23. Mai 2013, 10:15 »
Har stusset voldsomt på at Kocielny har spilt foran Vermaelen. Er han blitt så dårlig?

Kocielny var VELDIG god en periode i fjor, men i år har han vært middelmådig. Men jeg har selv veldig sansen for Kocielny i hvert fall.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #523 på: 23. Mai 2013, 12:34 »
Kos er jo latterlig mye tryggere enn Vermaelen. Vermaelen kan være jævlig god, han, men mister hodet alt for ofte og blir ofte kritisert veldig av Arsenals supportere fordi han løper rundt som en hodeløs kylling, possisjonerer seg til tider ekstremt dårlig og hjelper motstanderne i overkant mye. Både Kos og Per blir sett på som bedre alternativ enn Vermaelen, for selv om Vermaelen har et høyere toppnivå er han alt for ustabil og man vet aldri hva man får av han.
« Siste redigering: 23. Mai 2013, 12:37 av boris. »
Nei.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #524 på: 23. Mai 2013, 12:46 »
Kos er jo latterlig mye tryggere enn Vermaelen. Vermaelen kan være jævlig god, han, men mister hodet alt for ofte og blir ofte kritisert veldig av Arsenals supportere fordi han løper rundt som en hodeløs kylling, possisjonerer seg til tider ekstremt dårlig og hjelper motstanderne i overkant mye. Både Kos og Per blir sett på som bedre alternativ enn Vermaelen, for selv om Vermaelen har et høyere toppnivå er han alt for ustabil og man vet aldri hva man får av han.

Høres ut som de fleste av våre spillere, passer MAO perfekt inn -_-