20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455099 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #240 på: 12. Mars 2013, 09:17 »
Så lenge han er frå dei britiske øyer er det bra nok ja;)

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #241 på: 12. Mars 2013, 10:29 »
Dumt vi ikke fikk sikret oss Pierre-Emerick Aubameyang i Januar-vinduet.

Tror konkurransen om han blir enorm i sommer!

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #242 på: 12. Mars 2013, 10:35 »
Aubameyahubbabubba blir nok vanskelig å få tak i ja.. pytt pytt, vi kjøpe Carroll istaden :smug:

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #243 på: 12. Mars 2013, 10:38 »
 :trolls:

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #244 på: 12. Mars 2013, 10:44 »
:trolls:

Det skiltet diggar eg altso!! Vart det laga til ære for meg eller?:P

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #245 på: 12. Mars 2013, 13:58 »
KarlRudolf, du har tydeligvis et behov for å bli sett. Men vi skjønner at disse kommentarene dine kun er til for å provosere. Og nok av folk som lar seg rive med. Ta med spam'et ditt et annet sted, pleeeease.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #246 på: 12. Mars 2013, 16:17 »
Til: Karl Rudolf (et artig navn foresten ;) )

Slik jeg har forstått deg så startet din historie her inne på newutd.no med at du ønsket flere spillere med britisk tilhørighet. Nå som franskmenn har tatt Newcastle med storm ønsker du heller en manager fra utlandet. Du sier med dette i mot deg selv, om det er dette du mener.

Jeg er også enig at Newcastle må ta vare på de engelske verdiene, men jeg mener det holder i form av at vi fostrer opp talenter som er ekte Geordies. Talenter som virkelig blør for drakta. Talenter som virkelig vil Newcastles beste.

Jeg vil oppsummere januar vinduet som et av våres beste av kvalitet og markeds verdi angår på mange år. Jeg har da laget et lite regnestykket, som sikkert noen er uenig i, men som ikke er alt for langt fra sannheten. Jeg tar utgangspunkt i overgangssummer som er nevnt i media og setter opp en reel utsalgsverdi på enkelte ut i fra rykte, kvalitet og fremtidig fremgang.

Debuchy - Hentet inn for 6,000,000 €. Potensiell utsalgsverdi: 10,000,000 €.
Solid defensivt, og masse kvaliteter offensivt. Veldig lik Santon da begge liker å følge med oppover i banen.
Haidara - Hentet for 2,500,000 €. Et kjempe tallent, kan mangedoble seg i løpet av 2-3 sesonger på St. James Park.
Mbiwa: Hentet inn for 8,000,000 €. Har masse kvaliteter, ung og fremadgående. Tipper markedsverdien hans er rundt 20,000,000 € om et par år.
Gouffran: Hentet inn for 2,000,000 €. Utsalgsverdi idag vil jeg si ligger på 7,000,000 €.
Sissoko: Hentet inn for 2,500,000 €. Utsalgsverdi allerede nå: 12,000,000 €.

Som du ser så henter vi spillere som ønsker og komme til Newcastle. Spillere med enormt potensial. Det er god tankegang både i kvalitet og investering. Vi får så utrolig mye mer om vi ser litt bort ifra de britiske øyer, så får vi heller utvikle våre egne i form av ungdoms akademi. Det vil vi fint klare da vi har masse penger å hente i evt. Videre salg av etablerte førstelagsspillere.


 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #247 på: 12. Mars 2013, 17:57 »
Neida, trollet vil ha en manager fra øya han.

Men trollet vil heller ha Andy Carroll enn en av verdens mest spennende spisser for øyeblikket, Pierre-Emerick Aubameyang.

 :troll:

La han trolle videre.

Vi andre kan diskutere spennende rykter.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #248 på: 12. Mars 2013, 18:54 »
Nå høres det nesten ut som om du prater for hele resten av forumet når det kommer til Andy Carroll. Det gjør du ikke. Count me out derifra, samt ihvertfall et par til her inne.
La nå forøvrig Karl Rudolf få ha disse meningene, og prøv nå heller argumentere på en saklig måte. Blir faktisk like fåfengt å påpeke det i det vide som det er å poengtere at enkelte skriver 5 Pardew-out-kommentarer per side i en kamptråd :)

Syns Karl Rudolf er søt, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #249 på: 12. Mars 2013, 19:15 »
Nå høres det nesten ut som om du prater for hele resten av forumet når det kommer til Andy Carroll. Det gjør du ikke. Count me out derifra, samt ihvertfall et par til her inne.
La nå forøvrig Karl Rudolf få ha disse meningene, og prøv nå heller argumentere på en saklig måte. Blir faktisk like fåfengt å påpeke det i det vide som det er å poengtere at enkelte skriver 5 Pardew-out-kommentarer per side i en kamptråd :)

Syns Karl Rudolf er søt, jeg.

Would tap?
Same old Shearer, always scoring!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #250 på: 12. Mars 2013, 19:19 »

La han trolle videre.


Frå eit troll til eit anna :troll:

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #251 på: 12. Mars 2013, 20:02 »

La han trolle videre.


Frå eit troll til eit anna :troll:

Sier du som ikke klarer lese hva folk skriver men bare ser hvem som poster og gjør deg opp din mening på forhånd? (Noe du beviste kraftig etter forrige kamp når du ga totalt f'en i hva jeg skrev, men bare kritiserte hva jeg skrev, selv om jeg bare påpekte hva som skjedde i kampen som alle så på)

Slutt å være så trangsynt og åpne opp øynene dine.
« Siste redigering: 12. Mars 2013, 20:05 av snkz »

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #252 på: 12. Mars 2013, 20:05 »
Nå høres det nesten ut som om du prater for hele resten av forumet når det kommer til Andy Carroll. Det gjør du ikke. Count me out derifra, samt ihvertfall et par til her inne.

Så du foretrekker Carroll fremfor Aubameyang?

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #253 på: 12. Mars 2013, 21:11 »
Vi fikk jo nettopp se en 18-årig geordie gjøre sin debut for oss så så ille står det da ikke til med våre geordierøtter.

aggietoon

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 254
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #254 på: 12. Mars 2013, 21:56 »
Jeg har ikke noe imot aa hente Carroll tilbake, ville ikke vaert foerstevalget mitt hvis det er andre som er tilgjengelige, men naar jeg ser paa hva vi har rundt han med Ben Arfa, Sissoko, Marve, Cabaye og faktisk Debuchy, saa kan det vaere mulig at en Carroll type hadde funka bra. Han er dyktig paa hodet og vi har blitt veldig mye bedre til aa komme til innlegg. Han er dyktig til aa holde paa ballen, noe som det virker som noen her inne kritiserer Cisse for ikke aa vaere god nok til, og han er en spiller som virkelig oensker aa bloe for drakta, noe jeg og andre her inne setter pris paa.

Det negative er vel at han kanskje ikke scorer nok maal til aa forsvare en plass i foerste 11en til en klubb som oensker aa kjempe paa oevre del av tabellen, og at han mangler hurtighet til aa bli spisstypen som mange oensker aa hente til klubben.

Saa summa summarum ser jeg meget gjerne og hadde oensket han velkommen hjem hvis Carroll er spissen som blir hentet til sommeren.
Veni Vidi Vici