20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/09: West Ham - Newcastle  (Lest 35446 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #180 på: 19. Sep. 2006, 16:44 »
for og ta et eksempel på det med usynlig arbeid.

Makelele på real madrid. ingen snakket så mye om han. det var figo zidane raul og ronaldo.

men han gjorde en utrolig viktig jobb, og real madrid slet etter han forsvant.
lt;3 Newcastle <3

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #181 på: 19. Sep. 2006, 21:45 »
Makelele ble heller ikke annerkjent av Real-direktørene for den jobben han gjorde. Han var ingen "galactico", men gjorde det drittarbeidet som ingen andre har gjort etter ham. Thomas Gravesen kunne da aldri i verden rydde opp etter Carlos.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #182 på: 19. Sep. 2006, 23:01 »
Forsvars- og defensive midtbanespillere får sjelden den crediten de fortjener. Sånn har det alltid vært, og sånn kommer det alltid til å være. Spissene som dunker inn mål er de som blir lagt merke til. Kan ikke huske en defensiv spiller blir kåret til årets spiller i verden! Kan hende jeg har dårlig hukommelse, men..

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #183 på: 19. Sep. 2006, 23:13 »
jess

alle de som blir husket som de beste fotballspillerne gjennom tidene er offensive, pele, maradona, eusebio, van basten, zidane, ronaldinho, shearer :P osv.

men jeg synes cannavaro var vms beste uten tvil
Italia vant pga de hadde et solid forsvar!
lt;3 Newcastle <3

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #184 på: 19. Sep. 2006, 23:17 »
Cannavaro spilte en mye viktigere rolle enn Zidane i Vm. Zidane fikk prisen mye pga. at det var hans siste Vm.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #185 på: 20. Sep. 2006, 11:09 »
Dette er bare skammelig:
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1521029,00.html

Mer detaljert på skysports sin side.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #186 på: 20. Sep. 2006, 11:57 »
Mange syke idioter iverden
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #187 på: 20. Sep. 2006, 20:20 »
Liverpool

Reina

Finnan
Carra
Agger
Aurelio

Gezza
Xabi
Momo
Garcia

Kuyt
Bellamy
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #188 på: 20. Sep. 2006, 20:47 »
Harper - Carr, Moore, Ramage, Babayaro - Milner, Parker, Emre, Duff - Martins, Ameobi.

Benk: Krul, Sibierski, Butt, Rossi, N'Zogbia

Roeder gjør nok en taktisk bommert her. Tror dette blir for lett mot et Liverpool lag som stiller sitt beste lag etter min mening.

Ville byttet ut Ameobi med  Butt. Tror vi hadde trengt rutinen til Butt i denne kampen. Ellers er det fortsatt ingen forsvarsspillere på benken. Hva med Taylor som egentlig skulle være klar til helgens kamp. Dette begynner å minne meg om slik Souness talte.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #189 på: 20. Sep. 2006, 21:35 »
Nå  mangler bare Bellamy. Vi er eksperter på å gi de nye Liverpool spissene selvtillit. Noe vi også gjorde med Crouch sist sesong. Nok en gang hårreisende forsvarsspill.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #190 på: 20. Sep. 2006, 21:37 »
Det deiligste så langt er Newcastle supporterenes  hat ovenfor mannen  uten hals.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #191 på: 23. Sep. 2006, 16:56 »
http://www.dagbladet.no/sport/2006/09/23/477610.html

Herregud! dette bilde ga meg en real støkk! Kommer ikke til å sove på flere netter! :lol: