20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough  (Lest 47391 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« på: 01. Jan. 2006, 19:58 »
Nytt år og nye muligheter. Årets første kamp går av stabelen hjemme på St.James og mot selveste Middlesbrough. Dette er vel årets andre lokal-oppgjør etter kampene mot Sunderland...
Avspark er klokka 16:00 og kampen sendes direkte på Canal+.

Tror dette blir et jevnt oppgjør, tilsvarende oppgjør endte 0-0 ifjor mens vi spilte uavgjort mot 'Boro på Riverside Stadium også, men da 2-2.
Dessverre har vi en (ALTFOR) lang skadeliste foran denne kampen:
- Shay Given
- Peter Ramage
- Stephen Taylor
- Craig Moore
- Kieron Dyer
- Emre
- Michael Owen
- Scott Parker (?)
- Stephen Carr (?)
Og dessverre har jeg helt sikkert glemt noen også...
I tillegg skal vel Amady Faye tilbake til Afrika for å tjene fedrelandet i Afrika-mesterskapet, vet ikke om han er dratt allerede eller om han kan spille i mårra.

Håper vi kan stille følgende lag i mårra:

Harper
--------------
Carr (og hvis ikke, hvem da?)
Boumsong
Bramble
Babayaro
--------------
Solano
Faye (hvis han ikke er dratt, da er Lee Clark et alternativ)
Scott Parker (håper han er spilledyktig)
N'Zogbia
--------------
Shearer
Luque

Vet ikke helt hvem som er det beste alternatviet på høyreback dersom Carr ikke kan spille. Dersom Parker ikke er spilledyktig bør vi vurdere Luque i en mer fri offensiv rolle på midten bak spissene, og la Ameobi eller Chopra (helst sistnevnte) danne spisspar sammen med kapteinen vår Shearer!

Håper selvfølgelig på en seier og tre poeng, men det positive med et tap er at vi er ennå et skritt nærmere en avgang for Souness. Alikevel klarer jeg ikke håpe at vi taper. Dessverre glipper nok denne kampen for meg....  :cry:

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #1 på: 01. Jan. 2006, 20:13 »
Har ikke Martin Brittain såvidt fått prøve seg på høyrekant i en kamp eller to, f.eks mot Grimsby i ligacupen tror jeg... Kan han være et alternativ på høyreback i mårra dersom Carr ikke er klar, eller evt Brittain som høyrekant og Solano på høyreback. Det andre alternativet i tilfelle det skulle bli mangel på rutine bakover med unge Brittain som back? Og hva med Kris Gate eller hva han het han som var på benken mot West Ham ?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #2 på: 01. Jan. 2006, 20:17 »
Robbie Elliott.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tor Ingar

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 122
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #3 på: 01. Jan. 2006, 20:21 »
endelig en som har skjønt det. et tap på nyåret må jo være en gavepakke for oss som hater souness, og som har ment han aldri har vært en god trener. men som sagt vi møter boro imorgen, et lag vi har møtt 115 ganger. det har endt med 46 seire, 31 uavgjort og 38 tap.

vi stiller med følgende squad imoorgen:

Given, Harper, Caig, Carr, Babayaro, Ramage, Boumsong, Bramble, Elliott, Parker, Faye, Luque, Solano, N'Zogbia, Clark, Shearer, Ameobi, Chopra.

av dette ser vi at emre, dyer, taylor, ramage, owen, moore og given er ute med skader..heldigvis er bowyer ute med karantene.

mer tvilsomme er solano og carr.

uannsett blir dette en spennende kamp.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #4 på: 01. Jan. 2006, 20:54 »
bra det ikke er PL neste helg. da får vi en pause , og forhåpentlighvis noen tilbake fra skade.

på 2 uker kan vi også rekke og gjøre noe på transfermarkedet.

Taper vi denne kampen MÅ det være over souness!
lt;3 Newcastle <3

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #5 på: 01. Jan. 2006, 21:13 »
Blir det tap i morgen, ja da forventer jeg at Souness har gjort sitt i Newcastle. Han burde sparkes uansett, men med fatty bak spakene blir han nok sittende enda en stund hvis vi skulle flakse til oss et poeng eller tre imorgen. Men med nytt tap i morgen, mot vår andre rival boro, ja da MÅ det være game over for Souness. Huff, jeg er så dritt lei den mannen nå at jeg har ikke ord.

Jeg klarer ikke å håpe at vi skal tape slik at Souness fjernes, men det er neimen ikke langt unna før jeg begynner med det slik som laget framstår om dagen. Men det beste hadde vært om Fatty kunne innsett hvor ille Souness faktisk er for klubben vår før vi havner skikkelig ut på viddene. En ting har jeg i hvertfall innsett, og det er at Newcastle ALDRI blir noe mer enn en middelshavsfarer så lenge Souness er manager.

Mot Boro i morgen håper jeg på dette laget utfra skadesituasjonen:

Harper

Carr - Boum - Bramble - Baba

Solano - Parker - Clark - N`Zogbia

Shearer - Luque

Men du kan banne på at det blir Elliot i stedetfor Carr på h.back, Faye i stedetfor Clark på midten og Ameobi på topp mens Luque spiller v.kant.
At Luque spiller tar jeg som en selvfølge nå, og da ser jeg han helst på topp siden AMeobi - Shearer blir for likt, kongen trenger enn ulik spillertype enn seg selv som makker hvis han skal få utrettet noe.

Tipper en gørr kjedelig og dårlig fotballkamp som ender 1-1.

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #6 på: 01. Jan. 2006, 21:21 »
Ameobi-Shearer er den eneste kombinasjonen jeg vil se Ameobi i. Dere husker vel kampen mot Chelsea for et par år sia, og Sunderlandkampen nå i år? Ameobi kan like seg sammen med Al sjø...
ancs and Scousers, go to H***!!

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #7 på: 01. Jan. 2006, 21:24 »
Sitat fra: "molala"
Ameobi-Shearer er den eneste kombinasjonen jeg vil se Ameobi i. Dere husker vel kampen mot Chelsea for et par år sia, og Sunderlandkampen nå i år? Ameobi kan like seg sammen med Al sjø...


Sant nok det, men alikevel passer ikke de to spesielt godt sammen. Shearer trenger en type som Bellamy eller Owen ved sin side for å få ut sitt beste tror jeg, og da tror jeg Luque er et bedre alternativ enn Ameobi her.
Men jeg er ganske sikker på at det blir Shearer - Ameobi på  topp imorgen, og at Luqu i bestefall spiller på vingen, hvis han da ikke skal fortsette å varme benken som Souness tydeligvis har hentet han for å gjøre..

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #8 på: 01. Jan. 2006, 21:28 »
ikke sant molala MAN MÅ FAEN MEG 2 år tilbake fra sist ameobi spelte bra , me unntak av sunderland kampen da.
Ameobi er og blir en ræva fotballspiller. Hvertfall på det nivået!
lt;3 Newcastle <3

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #9 på: 01. Jan. 2006, 22:08 »
håper vi får se shearer og chopra på topp og luque eller zogbia på vingen,ameobi på benken,kan komme innpå for shearer på slutten
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #10 på: 01. Jan. 2006, 22:12 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #11 på: 01. Jan. 2006, 22:15 »
Sitat fra: "Tor Ingar"
endelig en som har skjønt det. et tap på nyåret må jo være en gavepakke for oss som hater souness.


Sitter med en følelse av at dette blir den siste kampen til Souness som Newcastle manager uansett resultat.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #12 på: 01. Jan. 2006, 22:33 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Tor Ingar"
endelig en som har skjønt det. et tap på nyåret må jo være en gavepakke for oss som hater souness.


Sitter med en følelse av at dette blir den siste kampen til Souness som Newcastle manager uansett resultat.


Håper du har rett,..

Uansett har jeg gitt opp håpet for lengst, vi taper sikkert uansett...

Harper

?-Boumsong-Bramble-Elliott

Ameobi-Parker-Solano-Zoggy

Shearer Luque

Dette er laget jeg tror vi stiller med...

nå orker jeg ikke mer, lukker øynene og gleder meg til neste kamp om lenge, hvor følgene lag kan stille :lol:  :lol:

Given

Carr-Boumsong-Woody-Bridge

Joaquin-Parker-Emre-Luque (I FORM!!!)

Kuyt-Shearer

Manager- M.O'neil

Sikkert noen som lurer på hvor go'kjernen i Newcastle har blitt av: resten på benken, salg:Bowyer-Faye-Elliott-Ameobi og Bramble :D

Owen er jo skadet, men Shearer holder av plassen til han kommer tilbake, hvor han heller trer inn som Ast. Manager..

hmmm, begynte plutselig å synge på den Grønne Mil sangen: Heaven, I'm in Heaven, I'm in Heaven and I can't believe it's true....
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #13 på: 01. Jan. 2006, 23:23 »
Hvis vi taper i morgen, vil det jo være på et optimalt tidspunkt med tanke på å sparke Souness. Da er det lenge til neste Premier League kamp, pluss at transervinduet har åpnet. Den nye manageren får da litt tid å sette seg inn i troppen, pluss at han kanskje kan hente noen forsterkninger. Og det må nesten komme, med en spiss og en forsvarer.

Så hodet mitt håper på tap i morgen, mens hjertet som vanlig håper på seier. Jeg er altfor glad i NUFC til at jeg klarer å håpe på tap...

playah

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 317
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #14 på: 02. Jan. 2006, 01:26 »
Sitat fra: "Romance"
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Tor Ingar"
endelig en som har skjønt det. et tap på nyåret må jo være en gavepakke for oss som hater souness.


Sitter med en følelse av at dette blir den siste kampen til Souness som Newcastle manager uansett resultat.


Håper du har rett,..

Uansett har jeg gitt opp håpet for lengst, vi taper sikkert uansett...

Harper

?-Boumsong-Bramble-Elliott

Ameobi-Parker-Solano-Zoggy

Shearer Luque

Dette er laget jeg tror vi stiller med...

nå orker jeg ikke mer, lukker øynene og gleder meg til neste kamp om lenge, hvor følgene lag kan stille :lol:  :lol:

Given

Carr-Boumsong-Woody-Bridge

Joaquin-Parker-Emre-Luque (I FORM!!!)

Kuyt-Shearer

Manager- M.O'neil

Sikkert noen som lurer på hvor go'kjernen i Newcastle har blitt av: resten på benken, salg:Bowyer-Faye-Elliott-Ameobi og Bramble :D

Owen er jo skadet, men Shearer holder av plassen til han kommer tilbake, hvor han heller trer inn som Ast. Manager..

hmmm, begynte plutselig å synge på den Grønne Mil sangen: Heaven, I'm in Heaven, I'm in Heaven and I can't believe it's true....


viss man får Martin O'Neil som manager kommer vi til å spille 3-5-2=)