20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norwich - Newcastle tirsdag 28.01 kl. 20:45  (Lest 25287 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle tirsdag 28.01 kl. 20:45
« Svar #150 på: 28. Jan. 2014, 23:28 »
begge klubber må gjerne anke, men FA har nulltoleranse for vold på banen, og da komme de aldri til å heve en suspensjon fordi to spillere "pannekoser litt". Har dommeren gitt to røde, blir disse aldri opphevet. faktum

Ja det bekrefter jo i så fall at hele systemet er på trynet. Du sier at FA har nulltoleranse for vold på banen. Da kan man spørre seg om dette er vold. Noe jeg mener det ikke er. Gult til begge, ikke rødt. For hvis dette er vold, ja da burde det florere med røde kort i PL.

Newcastle og Norwich skal selvfølgelig anke for å bruke sin rett, og vise sin misnøye med avgjørelsen. Det er lov å være uenig og fremme sin sak ved dersom det er grunnlag for det. Men jeg har også en tvil om at FA er sterke nok til å overprøve sine disipler i dommerstanden her.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle tirsdag 28.01 kl. 20:45
« Svar #151 på: 28. Jan. 2014, 23:37 »
Mark Douglas @MsiDouglas 8m

As he left his presser, Chris Hughton mouthed to the North East press lads: "Make sure you win on Saturday"..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle tirsdag 28.01 kl. 20:45
« Svar #152 på: 29. Jan. 2014, 00:00 »
Mark Douglas @MsiDouglas 8m

As he left his presser, Chris Hughton mouthed to the North East press lads: "Make sure you win on Saturday"..

CH er en godkar :)

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle tirsdag 28.01 kl. 20:45
« Svar #153 på: 29. Jan. 2014, 00:48 »
God kamp i kveld. Første omgang er veldig veldig bra, og det er små marginer som gjør at vi ikke leder med minst et par mål. Sammy og Ben Arfa står for det kreative og det var morsomt å se på oss i dag når vi fant flyten. Selvsagt er det synd at vi ikke finner veien til nettet, men likevel er jeg ganske fornøyd i dag. Vi er forøvrig det tredje beste bortelaget i ligaen pr. Nå, noe som er sensasjonelt bra, ikke minst mtp det vi leverte borte forrige sesong.

Defensivt var vi også veldig solide i dag. Bakre firer + Krul gjør en bra jobb. En liten glipp på slutten der som Krul må redde opp i, ellers var det bortimot prikkfritt.

Det skal bli herlig med derby på lørdag. Synd Remy ikke er med, men Ben Arfa har våknet nå!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Norwich - Newcastle tirsdag 28.01 kl. 20:45
« Svar #154 på: 29. Jan. 2014, 00:57 »
Sesongen er over. Etter dette resultatet har jeg null tro på annet enn ingenmannsland.

Ble også historisk oppgitt som Newcastle-supporter da Cabaye forsvant. Det er det samme år ut og år inn, er det ikke? Hver gang en spiller faktisk presterer for oss, og har det som skal til for å ta oss et steg oppover, er det bare et tidsspørsmål før vedkommende forsvinner. Vi klarer ikke å bygge noe som helst som varer lenger (antakelig fordi PL er blitt så globalisert at ingen føler noe som helst lojalitet til klubbene sine).

Og skulle vi klare å kvalifisere oss til Europa League, stuper vi på tabellen påfølgende sesong grunnet skadetrøbbel, tynn stall etc.

Kan ikke se at vi har noen ambisjoner. Vi er det nye Everton, og kommer antakelig til å fullføre mellom 7. og 15. plass de kommende ti sesonger før vi rykker ned og blir det nye Middlesbrough.
« Siste redigering: 29. Jan. 2014, 00:59 av geordie-olav »

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle tirsdag 28.01 kl. 20:45
« Svar #155 på: 29. Jan. 2014, 01:38 »
Noe av der mest klønete jeg har lest inne her på lenge. Fotballens mekanisme - spillere kommer og går. Sånn er der for samtlige klubber i Europa unntatt Barca, Real og Bayern! Dortmund kom til CL finalen i fjor og mistet samtidig Mario Gotze. Manutd vant CL i 2008 og to måneder senere var C Ronaldo klar for real. Se på atletico Madrid - de mister en stjernespiss omtrent hvert år, men får stadig opp nye og er med å kjemper.

Vi må leve med at det er sånn, og nå er det andre spillere som får sjansen!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle tirsdag 28.01 kl. 20:45
« Svar #156 på: 29. Jan. 2014, 03:03 »
Spennede å se om De Jong får debuten mot mackems da, kan isåfall bli instant hero.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle tirsdag 28.01 kl. 20:45
« Svar #157 på: 29. Jan. 2014, 03:41 »
Sesongen er over. Etter dette resultatet har jeg null tro på annet enn ingenmannsland.

Ingen grunn til dommedagsprofetier etter denne gode kampen eller at Cabaye er gone. Vi gjør det fortsatt godkjent sånn tabellmessig, og spiller velorganisert og som et lag, noe som betyr at vi vil sanke flere poeng i siste del av sesongen. Vi er fortsatt utfordrer til EL og CL på tabellen, men realistisk sett kommer vi ikke dit i år. Men målet må være å kunne være en viss utfordrer til minimum EL helt inn til sesongslutt, men da trenger vi åpenbart forsterkninger.

Det dårligste vi kommer til å gjøre i år er å sakke akterut og havne i ingenmannsland sammen med Southampton. Og skadeproblemer kombinert med en tynn stall er den største trusselen for at nettopp det skjer. At vi minimum har behov for en angriper og erstatter for Cabaye er åpenbart, men ingen blir overrasket om vi bare henter De Jong på lån..

Mange Newcastle-fans har etter mitt skjønn god grunn til å være frustrert over at det potensialet klubben har ikke kan realiseres når vi ikke tør å investere i særlig grad. Vi kjører med ørsmå marginer under MA, og det vil i det lengre løp bare kunne medføre en stagnasjon fordi vi blir ujevne i prestasjonene (tynn stall og resultatene er mer og mer avhengig av skadesituasjonen). Så jeg kan til en viss grad forstå at noen er pessimister, særlig de som mener vi hører til helt i toppen. Men jeg vil ikke svartmale det hele akkurat, noe positivt er det som skjer med klubben også.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle tirsdag 28.01 kl. 20:45
« Svar #158 på: 29. Jan. 2014, 08:44 »
Jeg mener da ærlig talt dette er noe av det bedre vi har levert rent spillmessig denne sesongen? Kan ikke huske i forbifarta at vi har dominert en kamp i så stor grad denne sesongen, og det atpåtil på bortebane. Med normal uttelling burde vi ledet med flere mål til pause.

Tror forøvrig både Norwich sin PL-status og Chris Hughton sin jobb henger i en tynn tråd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle tirsdag 28.01 kl. 20:45
« Svar #159 på: 29. Jan. 2014, 09:08 »
Jeg mener da ærlig talt dette er noe av det bedre vi har levert rent spillmessig denne sesongen? Kan ikke huske i forbifarta at vi har dominert en kamp i så stor grad denne sesongen, og det atpåtil på bortebane. Med normal uttelling burde vi ledet med flere mål til pause.

Tror forøvrig både Norwich sin PL-status og Chris Hughton sin jobb henger i en tynn tråd.

Jepp, vi spilte en fantastisk kamp, bare FUCKINGS utrolig at vi ikke klarer vinne til slutt!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle tirsdag 28.01 kl. 20:45
« Svar #160 på: 30. Jan. 2014, 23:45 »


Fra 7.45 og utover - fint å se Hughton hilse på gamlegutta :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle tirsdag 28.01 kl. 20:45
« Svar #161 på: 30. Jan. 2014, 23:49 »
Synes også det er veldig fint å se Tiote, Taylor og gutta ta seg ordentlig tid til å hilse på CH :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒