Newcastle United > Spillere og ledere
SCOTT PARKER
emre:
denne mannen er i mine øyne verdt sin vekt i gull! ikke vondt ment om luque, owen og emre som alle er veldig gode, men måten scott stabiliserer midtbanen på er bare helt fantastisk!! denne gutten gir 110 % hver eneste match han starter, skulle ønske han fikk mye mere ros en det han får! ved siden av makelele mener jeg parker er en av ligaens beste defensive midtbanespillerere!!! parker, emre, dyer, luque, shearer, owen! vi går lyse tider i møte folkens!!!!!!!!!!!!
NUFCern:
Helt enig. Blir imponert hver gang jeg ser Parker i aksjon. Grunnet til at han ikke får så mye medieomtale som f.eks Emre og Owen, er fordi Parker gjør som mange liker å kalle "usynlig arbeid". Han legger ned utrolig mange meter i løpet av en kamp, og det synes ikke så godt på skjermen.
Men taklingene hans synes, og de er strålende! :D Som du sier, han er verdt alle pengene vi brukte på han. Fortsetter han slik, vil han være på landslaget om kort stund. Kanskje vi får se to NUFC-spillere i lagoppstillingen til England under neste års VM? Parker og Owen, med Dyer snikende i bakgrunnen, hehe.
Men uansett, Parker = klassespiller
Thomas Beckheim:
Er helt enig med dere jeg! Parker er en helt fantastisk spiller for Newcastle United. Han gir 110% i alle dueller og blør for laget!!
Jeg visste at Parker var god før vi kjøpte han, men ikke at han var så god!!
Hvem savner Jenas nå da? Kan jo bare ta med seg fiskebollen sin og dø i London han!!
Parker blir nok garantert å finne i troppen til England som skal til VM i sommer.. Men Lampard og Gerrard er harde å sette ut av laget!!
Parker har nok enda et gir til han. Gutten spillte jo knapt en hel fotball kamp i hele fjor!!
----Thomas som er glad for at Parker er i Newcastle----
Kristoffer:
Helt enig. Scott Parker er et fantastisk kjøp, som helt klart er blant de aller, aller beste midtbaneankrene i Premier League. Skjønner rett og slett ikke hvorfor Svennis enda ikke har henta han inn i på landslaget.
Benson:
Parker er god
Men det er jammen meg Emre oxo.
Holder begge seg skadefrie kommer få til å ha bedre sentral mitbane enn oss.
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
Skift til full visning