Newcastle United > Spillere og ledere

Newcastle-stallen

(1/6) > >>

Øyvinden:
Her er korleis eg vurderar kvaliteten i stallen spelar for spelar. Kom med ditt forslag.

1    Shay Given 10          -Kanskje pl's beste keeper.
2    Stephen Carr 3         -Langt i fra god nok, slite spesielt defensivt.
4    Nolberto Solano 6     -Rutiner og god offensivt. Varierar litt.
5    Belozoglu Emre 7      -vår kanskje mest kreative spiller og glimrande teknisk. Litt for ustabil.
7    Albert Luque 3           -Gjort ein svak innsats når han har fått sjansen og er snart ferdig i klubben
8    Kieron Dyer 8            -Eit av våre beste angreps-våpen
9    Obafemi Martins 9      -Enormt Potensiale.
10    Michael Owen-Utvilsomt ein klassespelar men vurderer han ikkje pga skadene,
11    Damien Duff 7           -Ein av pl's beste venstre kantar men har ikkje slått til i Newcastle endå
12    Steve Harper 8          -Habil reserve-keeper
14    Charles N'Zogbia 7     -Ung og lovande men var ikkje så god i starten av sesongen. Kanskje vårt største talent.
15    Oguchi Onyewu          -Satsar på at han heva kvaliteten i forsvaret
16    James Milner 8-           Ein av dei beste spelarane våre i år.
17    Scott Parker 7            -Dyktig, men synes ikkje han fungerar så altfor bra saman med Emre
18    Craig Moore  4           -Ikkje noko stjerne, men brukbar backup.
19    Titus Bramble  3         -Altfor ustabil, håpar han forsvinn til sommaren
20    Antoine Sibierski  6     -Lurt kjøp, men har ikkje imponert for mykje i det siste
22    Nicky Butt  8                -Overaskande god, passar godt ilag med emre.
23    Shola Ameobi-6 -         Helt grei backup
24    Pavel Srnicek
26    Peter Ramage-4         Gjer av og til fatale feil. Synes han er betre enn han har vist i det siste
27    Steven Taylor 8  -        Framtidig klippe i forsvaret og virka mest rutinert der bak. Feil av og til trekker ned.
30    David Edgar  6            -Stort talent som er langt betre enn Babayaro etter mi meining
32    Paul Huntington  5       -Vist bra takter og har imponert meg.
33    Celestine Babayaro 3   -Håplaus og ikkje god nok
34    Olivier Bernard              Håpar han er like god som før
35    Matthew Pattison  3     -Ser ikkje at han kan hevde seg i pl.
37    Alan O'Brien  5              -Betre enn Pattison

Noreng:
96 dele på 26 = 4.

4 i snitt er for dårlig. Egentlig bra lag, men mange som trekker ned dessvere

Joakim:
Det er ingen tvil om at det er litt for mye daukjøtt i denne stallen. Og det må bort. Men det får vi ta som en gradvis prosess.

Eivind:
Jeg er for det meste enig i det du skriver, men ville hatt to korrigeringer:

- Jeg syns Peter Ramage er bedre enn Paul Huntington. Greit nok, Ramage har gjort mye rart i det siste, men vi skal ikke glemme den gode formen han har hatt tidligere i år.

- Jeg syns også at Emre fortjener en 8er, mens Butt kan justeres ned på en 7er. Butt har vært meget god i det siste, men kan greit erstattes.

Joakim:
Jeg synes ikke Ramage fortjener en bedre karakter enn Huntington.
Ramage var solid tidlig i høst, MEN vi må tenke helhetlig, og vi må ikke glemme at Huntington har vært god i flere av kampene han har spilt, og han klarte seg mye bedre i a-lagsdebuten enn Steven Taylor gjorde. La oss ikke glemme det.

Det er dessverre slik at Hunty har vært mer stabil enn Ramage denne sesongen.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning