20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham (Premier League) - 26.08.17, 16:00 - TV2 Sport Premium/Sumo  (Lest 16879 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Tror dere Mitro får suspensjon for albuen mot Lanzini? Dommeren så det ikke, så da kan han vel få noe i ettertid?
Jeg tviler OM de kun har de bildene vi så i sendingen. Men clattenburg sa han ville garantert få 3 kamper for den

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Ritchie var jo heilt konge i dag. Fy fan for ein herleg spelar :) Clark, Merino og Hayden like bak.

Enig. Direkte årsak til både første og andre målet. Få inn Murphy fra start istedet for Perez i neste så snakker vi.
Gi han kredit for 1. Mål er vel å dra strikken langt 😂 Merino slår gjennombruddspasning til Atsu som finner Joselu.

Ritchie som skaper sjansen ved å bryte. De fleste lokale journalistene har Ritchie og Clark som de beste.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Ritchie var jo heilt konge i dag. Fy fan for ein herleg spelar :) Clark, Merino og Hayden like bak.

Enig. Direkte årsak til både første og andre målet. Få inn Murphy fra start istedet for Perez i neste så snakker vi.
Gi han kredit for 1. Mål er vel å dra strikken langt 😂 Merino slår gjennombruddspasning til Atsu som finner Joselu.

Ritchie som skaper sjansen ved å bryte. De fleste lokale journalistene har Ritchie og Clark som de beste.
Detkan diskuteres. Ritchie/Perez i duell sammen mot en Westhamspiller gjør at ballen går til Merino😜 For meg ser det ut at Perez tupper den til Merino. 😂 Bare for å være ekstra vrien. 😜
Vi kan la folket avgjøre. Vote:Hvem var best av Ritchie vs Merino i dagens kamp 😎
« Siste redigering: 26. Aug. 2017, 21:18 av TooN »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Begge var veldig gode, og Ritchie hevet seg betraktelig fra den miserable sesongåpningen!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Merino uten et snev av tvil. Var rett og slett klasseforskjell på han og de 21 andre (+innbyttere) spillerne utpå banen i dag.
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Merino uten et snev av tvil. Var rett og slett klasseforskjell på han og de 21 andre (+innbyttere) spillerne utpå banen i dag.

Det var det ikkje. Clark for eksempel var minst like god. Full kontroll i forsvar, skåra eit viktig mål nr.2 og redda på streken.
Godt det ikkje er du som er manager, som ville ha Ritchie på benken ;D
« Siste redigering: 27. Aug. 2017, 00:38 av lgrinde »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Ritchie var jo heilt konge i dag. Fy fan for ein herleg spelar :) Clark, Merino og Hayden like bak.
Kjøpt deg Ritchiebriller? 😜😂
God prestasjon utover i 2.omgang. I første omgang var han mye anonym. Starten av 2. Omgang syns jeg han var direkte svak. Westham kom gang på gang i et kjemperom på vår høyre side. Da lå Ritchie som en sittende midtbanespiller(totalt ute av posisjon)

MERINO❤️

Og du ser deg blind på Merino ;) Merino var kjempegod han, men det var Ritchie og. Begge hadde ikkje ein feilfri kamp, so det verte feil kunn trekka på Ritchie for dette.
Godt å sjå at endeleg prestera so mange på laget at me kranglar om kven som var best :)
« Siste redigering: 27. Aug. 2017, 00:27 av lgrinde »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Jeg har slakta Richie de siste to kampene, men han var strålende i dag.  BB. sammen med Merino

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Jeg har slakta Richie de siste to kampene, men han var strålende i dag.  BB. sammen med Merino
Haha.. her safer du veldig 😜😂😂

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Ritchie var jo heilt konge i dag. Fy fan for ein herleg spelar :) Clark, Merino og Hayden like bak.
Kjøpt deg Ritchiebriller? 😜😂
God prestasjon utover i 2.omgang. I første omgang var han mye anonym. Starten av 2. Omgang syns jeg han var direkte svak. Westham kom gang på gang i et kjemperom på vår høyre side. Da lå Ritchie som en sittende midtbanespiller(totalt ute av posisjon)

MERINO❤️

Og du ser deg blind på Merino ;) Merino var kjempegod han, men det var Ritchie og. Begge hadde ikkje ein feilfri kamp, so det verte feil kunn trekka på Ritchie for dette.
Godt å sjå at endeleg prestera so mange på laget at me kranglar om kven som var best :)
Ja godt mulig jeg er blind når det kommer til Merino.i starten så jeg ikke feilene til kona mi heller 😜😂😂.
Ritchie var god til tider. Men skal innrømme jeg tenkte både før match og starten av 2. Omgang at det er på tide sette Ritchie litt på benken. Men så spiller han seg mer og mer inn i matchen og serverer Clark et nydelig innlegg.
Men ser man totalt på kampen. Antall hendelser, viktighet, så kan det ikke være tvil. Merino er BB.
Skal vi være enige om det da😜😂😂

Igrinde: syns kanskje du skal åpne ny kamptråd også😜

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Fikser du neste kamptråd, når den tid kommer også Lars? 😉

Da skal eg gjera ;).

Nokon som fekk med seg stemplinga på Ayoze når han hadde assisten på 3.målet? Ser det ganske kort, men det var vertfall gult!
« Siste redigering: 27. Aug. 2017, 16:20 av lgrinde »

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Mbemba har forøvrig vært bedre på back enn Dummett (som alltid imponerte meg mest som stopper). Ikke redd for å komme offensivt og er trygg med ball.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Mbemba har forøvrig vært bedre på back enn Dummett (som alltid imponerte meg mest som stopper). Ikke redd for å komme offensivt og er trygg med ball.
Dette er veldig sant, og jeg er optimistisk med tanke på overlevelse denne sesongen. Vi fikk to forsvarsspillere ut i første kamp, men har ikke blitt nevneverdig svekket. Tror denne bredden i forsvaret kommer til å bli svært viktig for oss.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Mbemba har forøvrig vært bedre på back enn Dummett (som alltid imponerte meg mest som stopper). Ikke redd for å komme offensivt og er trygg med ball.

Godt poeng. Han har stått fram i dei to siste.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Det beste med RB er jo hvordan han organiserer laga, og hvordan han har fått kontroll på forsvaret! (For det har ikke vært en enkel oppgave!😣)

Og Mbemba har vært outstanding hittil! Beste v.backen vi har hatt på lenge😂🙈