20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: hvor lang tid fra central station til flyplassen??  (Lest 2815 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
hvor lang tid fra central station til flyplassen??
« på: 10. Sep. 2005, 14:36 »
Er mulig jeg drar på fotball tur alene for å se Newcastle spille mot Sunderland!:) skal prøve å kombinere dette med en studietur med klassen, vi skal til York. Problemet er bare det jeg drar dagen før, og MÅ møte klassen min på flyplassen klokken 18.00. Sunderland kampen er ferdig ca 15.30. Er det mulig å komme seg fra stadion, ned på central station og til flypassen på litt over en time? er ikke så godt kjent der borte så jeg spør i stedet!;)

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
hvor lang tid fra central station til flyplassen??
« Svar #1 på: 11. Sep. 2005, 14:03 »
Ingen problem. St James`Park ligger så og si midt i sentrum, og metroen bruker maks en halvtime fra sentrum (tror det tar 23 min om jeg ikke tar feil!) og ut til flyplassen. Og banen går vel hvert 7 min eller der omkring, så ingen grunn til bekymring, du rekker fint å møte klassen din til klokken 18 hvis kampen slutter kl 15.30. Du rekker tom en tur innom burger king eller lignede om du vil! :lol: