20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Turer til Newcastle 2010/2011  (Lest 32339 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Turer til Newcastle 2010/2011
« på: 29. Aug. 2010, 22:15 »
Jeg lager en felles tråd for alle reiser jeg, så slipper man å lage 20 forskjellige i løpet av en sesong. :P
Hvis det er en dårlig ide får en av moderatorene si ifra, så skal jeg endre tittelen. Eller så kan de endre den selv ;)

Jeg så litt gjennom terminlista nå, og fikk plutselig fryktelig lyst til å dra over midt i oktober. Nærmere bestemt 15.-17. oktober. Da er det Wigan Athletic som kommer til byen! Ser for meg at det kan bli en flott kamp å dra over på :)
Avhenger av om jeg får dratt med meg en kompis da.
Flere som har sett seg ut denne kampen? :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #1 på: 29. Aug. 2010, 22:17 »
Tipper de fleste drøyer i 2 uker og tar Sunderland-matchen i steden! :P

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #2 på: 29. Aug. 2010, 22:43 »
Hehe, ser den. :P
Men den kampen passer dårlig for mitt vedkommende :P Så da blir det Wigan-kampen. Selv om jeg utvilsomt ville ha dratt på Tyne-Wear igjen. Får ta den neste år ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #3 på: 29. Aug. 2010, 23:31 »
Var først helt sikker på at jeg skulle på Sunderland-kampen, men har innsett at søndagskamp blir meget upraktisk. Er veldig mye dyrere å komme seg hjem på mandagen.

Da har jeg og noen kompiser sett på muligheten for denne lekre komboen: Newcastle - Manutd og Arsenal - Liverpool. Begge kampene er satt opp 16. april og sjansen burde være tilstede for at den ene flyttes til søndagen. Er også helt i starten av påskeferien, så er ikke noe tidspress på å komme seg hjem. Hadde vært helt drøyt bra å få dette til!

Ser også på muligheten for West Brom i serieavslutningen, eller en bortekamp i London, men tviler dessverre for at det blir noen tur før jul :/
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #4 på: 30. Aug. 2010, 14:52 »
Jeg og noen bekjente skal over 10-14 November, da får vi med oss Blackburn og Fulham hjemme :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #5 på: 30. Aug. 2010, 20:03 »
Fristende, Panzer! Fristende!

nobby

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 59
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #6 på: 31. Aug. 2010, 21:15 »
Hallo. Selv har jeg bestilt tur til new-blackpool den 11.sep, men er det noen som aner hvor lang tid det normalt tar å få tilsendt kampbillettene? Jeg bestilte dem gjennom nufc på online sale for 2 uker siden. Har bekreftelse på mail så alt skulle være i orden.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #7 på: 31. Aug. 2010, 21:17 »
Hallo. Selv har jeg bestilt tur til new-blackpool den 11.sep, men er det noen som aner hvor lang tid det normalt tar å få tilsendt kampbillettene? Jeg bestilte dem gjennom nufc på online sale for 2 uker siden. Har bekreftelse på mail så alt skulle være i orden.
Ofte at du ikke får billettene i det hele tatt. Da må du bare ta med deg mailen opp til box office, så får du billettene der.

nobby

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 59
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #8 på: 31. Aug. 2010, 21:28 »
Hallo. Selv har jeg bestilt tur til new-blackpool den 11.sep, men er det noen som aner hvor lang tid det normalt tar å få tilsendt kampbillettene? Jeg bestilte dem gjennom nufc på online sale for 2 uker siden. Har bekreftelse på mail så alt skulle være i orden.
Ofte at du ikke får billettene i det hele tatt. Da må du bare ta med deg mailen opp til box office, så får du billettene der.
Ok :) Det var bra å høre. Da gidder jeg  ikke stresse med å sende noen mail eller no. Sto i bekreftelsen at dem sku bli sendt, men at man skulle ta med en kopi av mail og krdittkortet i tilfelle!

random...

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #9 på: 01. Sep. 2010, 14:04 »
Hei

Ønsker å få tips og evt. hvordan man best går frem om man ønsker VIP-biletter til Newcastle-Sunderland. Takker for svar!  :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #10 på: 01. Sep. 2010, 16:07 »
VIP-billetter?
Leste jeg virkelig riktig?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #11 på: 02. Sep. 2010, 11:25 »
Foerst og fremst maa du faa deg kamerater som har adgang eller ha en pappa som eier klubben  ;D

 Seatexchange hadde billetter for salg til Bambrough Suite i de foregaaende sesongene saa du kan sikkert sjekke der. Det skal vaere naert nok til VIP?

tool-nes

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 67
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #12 på: 08. Sep. 2010, 12:45 »
Jeg og noen bekjente skal over 10-14 November, da får vi med oss Blackburn og Fulham hjemme :)

Vurderer å dra over og se Newcastle - Fulham.
Noen som vet når kampene for tv blir satt? Vil ikke risikere at kampen blir flytta til søndag før billettene er bestilt, da jeg må hjem igjen på søndag

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #13 på: 08. Sep. 2010, 12:57 »
TV-kampene for denne runden er allerede fastsatt. Det er både en tidligkamp og en senkamp på lørdag, samt to søndagskamper. Fulham er heller ikke i europacupen, så denne blir ikke flyttet. Dermed er det bare å planlegge!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #14 på: 08. Sep. 2010, 17:25 »
Bajser i Wigan-kampen, og tar kampen mot Mackems i stedet jeg :D
Mange som skal over?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒