20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Får pearson sparken?  (Lest 3230 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

localhero

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
Får pearson sparken?
« på: 19. Mai 2007, 14:41 »
hvis big sam skal hente inn ny ass manager, hva skjer da med nigel pearson?
« Siste redigering: 19. Mai 2007, 14:44 av localhero »
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Får pearson sparken?
« Svar #1 på: 19. Mai 2007, 14:53 »
Det er forventet at Pearson må pakke sakene sine sammen med Terry Mc. Men Clarke, kan muligens få fortsette med juniorlaget, hvertfall hvis vi skal tro ryktene.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Får pearson sparken?
« Svar #2 på: 19. Mai 2007, 15:11 »
Trodde Pearson hadde gjort en ganske så god jobb jeg. Var det ikke i januar/februar alle skrøt sånn av han?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Får pearson sparken?
« Svar #3 på: 19. Mai 2007, 15:24 »
Jo, men det er jo ikke uvanlig at nye managere tar med seg andre. Tviler på at det blir plass til Pearson når Big Sam tar med seg halvestøtte aperatet fra Bolton ;D

Dessuten tror jeg det bare er sunt for Newcastle og spillerne å bygge opp alt fra bunnen av, både spillertroppen og støtteaperatet.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Får pearson sparken?
« Svar #4 på: 19. Mai 2007, 18:16 »
Trodde Pearson hadde gjort en ganske så god jobb jeg. Var det ikke i januar/februar alle skrøt sånn av han?

Skadene etter det har gått i taket og det sportslige har forverret seg.

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Får pearson sparken?
« Svar #5 på: 19. Mai 2007, 20:02 »
Trur ikke Pearson har den nødvendige respekten blandt spillerne siden han var "Roeders mann". Derfor bør han gå, og Allardyce bør sette sammen sitt eget trenerteam.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Får pearson sparken?
« Svar #6 på: 19. Mai 2007, 20:04 »
Trur ikke Pearson har den nødvendige respekten blandt spillerne siden han var "Roeders mann". Derfor bør han gå, og Allardyce bør sette sammen sitt eget trenerteam.
Enig, skal vi først renske opp kan vi like gjerne gjøre det skikkelig, om det innebærer at Pearson ikke er assisterende manager neste sessong så er det greitt for meg. Men om Big Sam ønsker å beholde ham er det også greitt for meg. Jeg regner med at Big Sam har en klar plan og vet hva han driver med, og da får jeg som supporter stole på hans avgjørelser, uansett hva det har å si for Nigel Pearson!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Får pearson sparken?
« Svar #7 på: 19. Mai 2007, 21:05 »
Bryr meg egentlig midt i arslet. Har tro på at Sam tar med de han føler er kompetente og som han klarer jobbe med.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida