20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Formasjon  (Lest 1392 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Werther

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
    • http://www.home.no/athaga
Formasjon
« på: 25. Feb. 2006, 12:58 »
Hvilken formasjon vil Martin O`Neill bruke hvis han skulle komme? Mener jeg har sett og hørt han spille en 5-3-2 formasjon, med offensive backer/flankespillere. Hadde vært perfekt for dagens stall i så måte. I tillegg tror jeg det hadde vært bra for Newcastle med en litt annerledes oppstilling enn alle andre lagene, skape noe eget, særpreg. Spillermaterialet ligger også klart til rette for det og. Med utgangspunkt i dagens stall og med tanke på neste sesong:

-----------------Given--------------
-----Taylor--Boumsong--Bramble-----
-Carr-----------------------------Baba-
---------Dyer--Parker---Emre----------
------------------------------------------
-------------Owen-----Luque-----------

Den midtbanen lukter det svidd av, men vi trenger backup på flankene og sentralt i forsvar. Tror ikke Baba vil duge i lengden. Carr er skadet hele tiden. Min mening er at Zoggie kan bli en hinsides bra offensiv back. Kampen mot Southamptin var han med bak og jaget hele tiden, i tillegg til alltid å være spillbar offensivt. Løpskapasiteten er det ikke noe problem med, ei heller duellstyrken. HAn kan i tillegg være backup for Emre sentralt.

Innkjøpsliste for neste sesong:
1. Chivu. Trenger en stopper til, han er i tillegg venstrebeint. Linkes til klubber i England, og hadde vært en drømmesigning)
2. Bridge. På utlån i Fulham? Hadde vært en ideel mann å ha på venstresiden, sannsynligvis ikke for dyr heller.
3. Agathe. Kjent for Martin O`Neill. Fikk ikke kontrakt i Bolton. Kommer eventuelt gratis.Tror O`Neill kunne fått fart på ham igjen. Det eg har sett av han i CL har også imponert meg.

Ekstra:
4. Anelka. Vil vel være en del snakk om han og. Forsvinner Luque blir han høyaktuell.
5.Gravesen. Dyer mye skadet. Gravesen hadde vært en enorm forsterkning. Ikke så dyr heller vil jeg tro.

Summa summarum, O`Neill, 5-3-2, 1-2 ekstra spillere og vi kan begynne å håpe på gode tider i svart/hvitt fremover.