20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva nå, Dyer?  (Lest 7994 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« på: 03. Nov. 2005, 12:16 »
Ser med fortvilelse at Kieron igjen har pådratt seg en hamstring skade (slått opp den gamle). Hvordan skal Newc klare å holde denne mannen skadefri, slik at han igjen og igjen kommer til å skape uro for våre motstandere?
Who else...... Alan Shearer

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hva nå, Dyer?
« Svar #1 på: 03. Nov. 2005, 12:24 »
Vi burde solgt han da vi kunne. Masse penger.
Toon, Toon,
Black and white army

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #2 på: 03. Nov. 2005, 12:26 »
hadde vi fåt £25 millioner, burde vi selvfølgelig solgt han. Men vi kunne jo ikke vite dette da, og overgangs summene i fotballen har forandret seg kraftig siden den gang. Men du mener det hadde vært rett og solgt Dyer til Man Utd den gang? Jeg liker ikke å selge en av våre beste spillere til en så stor konkurrent.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #3 på: 03. Nov. 2005, 12:38 »
Etterpåklokskapen sier i allefall at vi burde solgt ham... Får bare håpe han klarer å holde seg skadefri, var bra det vi så på søndag...

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #4 på: 03. Nov. 2005, 12:47 »
Det er lett å være etterpåklok. Hadde vi solgt Dyer da han var på sitt beste så kunne jo dette også ført til at vi hadde gitt et feil inntrykk til fans og til andre spillere.

Å selge en av sine beste spillere er bra for økonomien, men samtidig så kan det ha negative konsekvenser.

Får vi Dyer tilbake i god,gammel form så har vi en av de beste midtbanespillerene i Premier League. Bare han greier å komme seg ut av skadehelvetet...
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Hva nå, Dyer?
« Svar #5 på: 03. Nov. 2005, 13:01 »
Det har aldri vært noe bud inne i £20 millioners klassen for Dyer. Var mer spekulasjoner fra media sin side.

Uansett så har jeg fortsatt troen på gutten. Om dette tilbakefallet kom på grunn av for lite trening, så bør det ikke være for alvorlig. Kanskje han allerede er tilbake etter landslagsoppholdet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #6 på: 03. Nov. 2005, 13:03 »
Klart det var konkret fra Man Utd sommeren etter at vi kom på 3. plass. Fat Fred var jo i USA og forhandla.. Uheldigvis, kan vi si i ettertid, gikk det ikke.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #7 på: 03. Nov. 2005, 13:07 »
Sitat fra: "Mushans"
Klart det var konkret fra Man Utd sommeren etter at vi kom på 3. plass. Fat Fred var jo i USA og forhandla.. Uheldigvis, kan vi si i ettertid, gikk det ikke.


I USA for å forhandle om en overgang om Dyer høres meget usannsynlig ut. Om dette var reelt så er det rart ikke noe har kommet ut i ettertid.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #8 på: 03. Nov. 2005, 13:13 »
Som jeg sa var det ikke derfor Shepherd var i USA

Shepherd rubbishes Dyer exit talk
 
NEWCASTLE chairman Freddy Shepherd has rubbished rumours that he preparing to sell Kieron Dyer to Manchester United.

All talk of a Dyer move to Old Trafford seemed to have died, with the player and both clubs ruling out a move.

But weekend reports that the Newcastle hierarchy were flying to America and would be guests at Manchester United’s clash with Club America last night rekindled the dying embers of the rumour.

However Shepherd has denied that the clubs are in talks over the England international, adding that any suitors would be wasting their time in bidding for the 24-year-old.

"We have no intention of selling Kieron Dyer,” he told The Journal.

'Repeating myself'

"I am not here to talk to Manchester United about Kieron Dyer or any other other players. We are a building team, not a selling team.

"I am here for commercial reasons only. Details of that will be revealed at a later date. My being here has nothing to do with the football side of things.

"It (the speculation) is all getting a bit boring for everybody. I just seem to be repeating myself.

"I just want to reiterate that we are not selling anyone - least of all Kieron Dyer."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hva nå, Dyer?
« Svar #9 på: 03. Nov. 2005, 14:38 »
Hva var det han sa om Woodgate igjen?
Toon, Toon,
Black and white army

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Hva nå, Dyer?
« Svar #10 på: 03. Nov. 2005, 15:31 »
Bare Dyer er klar når vi møter Chelsea om to uker, så er jeg fornøyd. Han ville uansett ikke startet kampen om han hadde vært aldri så frisk, men synd at han får en ny skade igjen når han akkurat har kommet tilbake fra den forrige.

Satser på at han er tilbake når vi skal ta skalpen fra CF Chelskji of Moscow på Stamford Bridge, som det første laget som har slått de på ett år  :P

DanMan

  • Gjest
Hva nå, Dyer?
« Svar #11 på: 03. Nov. 2005, 15:34 »
Blir nærmest på gråten når jeg leser at Dyer bortimot er det samme.. Føler så sterk medlidenhet for gutten at det knapt nok kan beskrives. Vi så alle hva han er kapabel til på en fotballbane (mot WBA), og jeg håper for alt det er verdt at han kommer tilbake jo før jo heller, og får bukt på disse problemene en gang for alle. Må være vanvittig tøft psykisk å stadig få negative tilbakemeldinger på slikt, og det er åpenbart at han har sterk lyst til å spille kamper igjen, Derfor synes jeg Dyer skal hylles litt, han viser en sterk psyke. Glad vi ikke har solgt han, selv om etterpåklokskap tilsier det motsatte. Er nemlig fortsatt overbevist om at Kieron Dyer vil bidra mye for Newcastle United!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #12 på: 03. Nov. 2005, 15:52 »
Sitat fra: "Mack"
Hva var det han sa om Woodgate igjen?


Hva har Woodgate med dette å gjøre? Snakk om avsporing.

Nei la oss heller stole på Se og Hør, The Sun og andre sladder aviser. Evening Chronicle og The Journal farer stort sett bare med løgn og fanteri. det samme gjør den offisielle nettsiden.

I det minste klarer jeg å finne kilder til det jeg sier, og reker ikke fra meg en masse usannheter som ikke har rot i virkeligheten.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #13 på: 03. Nov. 2005, 16:19 »
Akkurat, Dyer skada igjen ja... det kom jo som en bombe!

Ja, vi så alle hva han kan gjøre ute på banen mot WBA. Men.... hvor ofte? 3-5 av 15 kamper.

Å for all del, hyll mannen som går skadet mer enn han spiller i løpet av en sessong og hever en høy lønn for det. Bare ikke prøv å tving meg til det...

Noreng

  • Gjest
Hva nå, Dyer?
« Svar #14 på: 03. Nov. 2005, 16:30 »
Sitat fra: "chickenman"

Ja, vi så alle hva han kan gjøre ute på banen mot WBA. Men.... hvor ofte? 3-5 av 15 kamper


Hmmm. Ja, Mener Dyer klarer det oftere enn det!