20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spissvalg?  (Lest 1599 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Spissvalg?
« på: 10. Aug. 2005, 22:10 »
Er det noen fans her som virkelig har troen på noen store avslutter-navn i transfer vinduet? Begynner å få store problemer med Surness og Cheap Freddie akkurat nå!
DE MÅ FÅ UT HÅNDA FRA RÆVVA!








--------------------------------------------------------------------------------------
-what a goal, that is absolutely superb! from who else that Alan Shearer
Who else...... Alan Shearer

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Spissvalg?
« Svar #1 på: 11. Aug. 2005, 13:45 »
får vi saviola, da blir det saker :D

men det skjer jo aldri!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Spissvalg?
« Svar #2 på: 11. Aug. 2005, 14:05 »
Det er vel strengt tatt en tråd om dette her er det ikke?

Men jah, noe må skje snart, men jeg tviler meget sterkt på at det vil skje. Er vi heldige får vi inn en overpriset dårlig spiss i januar. Før det må vi klare oss med Shearer, Ameobi og Chopra.

Jeg velger å tro at Ameobi kan få et lite "gjennombrudd" i år, at han klarer å score mer enn de 10 målene han gjorde i 2003 sesongen i PL!

Bjørn - 4-3-3
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Spissvalg?
« Svar #3 på: 11. Aug. 2005, 15:43 »
ja, vi får håpe det! han kan vertfall bare overraske i posotov retning, i vertfall i mitt syn! men jeg har røigtalt større tro på chopra enn ameobi...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Spissvalg?
« Svar #4 på: 12. Aug. 2005, 17:03 »
Sitat fra: "Bjørn"
Det er vel strengt tatt en tråd om dette her er det ikke?

Men jah, noe må skje snart, men jeg tviler meget sterkt på at det vil skje. Er vi heldige får vi inn en overpriset dårlig spiss i januar. Før det må vi klare oss med Shearer, Ameobi og Chopra.

Jeg velger å tro at Ameobi kan få et lite "gjennombrudd" i år, at han klarer å score mer enn de 10 målene han gjorde i 2003 sesongen i PL!

Bjørn - 4-3-3

Dersom Ameobi skulle score hele 10 mål vil jeg være ultrahappy. Ihvertfall dersom Chopra scorer sånn omtrent like mange, og Shearer scorer 15-20.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon