20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham • mandag 22. oktober kl. 21.00 • Direkte på Canal + 1  (Lest 31163 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Denne blir en høydare, og en viktig kamp for oss.
Who else...... Alan Shearer

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Veit, denne kampen gleder jeg meg til. Tottenham kommer fra et sterkt resultat sist, likt som oss. Nå har vi for vane å slå Spurs 3-1 hjmme, ogdette skal nok gå veien dette og, håper jeg.
Ellers er jeg spent på hva Sam gjør med Emre,Butt,Barton, Geremi situasjonen. Jeg er veldig for at Emre skal starte denne kampen etter hva han viste sist(alt avhengener veldig av landslagsopptredene til spillere, hvem blir skadet?) Hvem får sjansen mellom stengene etter Givens lille blunder? Og så har vi den evige diskujsonen Owen/Martins.. Uansett håper på dette laget:

GIVEN

BEYE-ROZENHAL-CACAPA-ENRIQUE

MILNER-GEREMI-EMRE-N'ZOGBIA

MARTINS-VIDUKA

Benk:Harper,Barton,Taylor,Owen og Butt.

Shit, for et lag vi egentlig har!! Konge.. Gleder meg sinnsykt til denne kampen
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Given
Beye-Cacapa-Faye-Enrique
Milner-Geremi-Emre-Zog
Owen-Viduka

Owen var så mye bedre enn Oba mot Everton, og jeg håper han ungår skader for England. Bør uten tvil starte så lenge han er klar for kamp. Ellers, her antar jeg at Vidukarekker kampen. Synd at Smith fikk det feile kortet mot Everton, for han var virkelig god når han endelig fikk spille spiss. Ellers syns jeg det mest usikre kortet i laget er hvorvidt en skal spille med Beye eller Tayls som høyreback. Jeg var ikke spesielt imponert over Beyes opptreden mot Everton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MasterMike

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
    • Vis profil
Flere gode lag forslag å lese oppover her=)..Men det virker som Owen er førstevalg. Nesten så Big Sam vurderer å la legene opperere han når ballen er ute til innkast..Martins har vært god de kampene han har kommet inn, men sliter jo fortsatt med å sette de enkle sjangsene..Skudd i 135 uten tilløå, eller brasse når ballen er under hodehøyde er han god på..men skudd fra 6 meter alene med keeper(eller åpen kasse) er det værre med om dagen. Men alle trenger spilletid for å bli gode. Hva med Taylor..hvor lenge vil han være tilfreds med å rotere. Ung,lovende og fremadstormende spiller som vil spille hele tiden. Tror det kan være vanskelig å svelge rotasjon i slike situasjoner.

Håpe Duff kommer tilbake i slag etterhvert..da blir det kniving på midten=)

satse på en ny 7-1 mot spurs=)
Ballen er rund!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Synes Oba var god i 1omg.....han spilte godt i sammen med Smith....Men hvis Owen ikke er sliten eller skade-rusten etter landskampene vil jeg ha han fra start mot spurs.....irriterende at han skal på landskampssamling 10 dager etter operasjon...Ironisk nok har Owen scoret sine to PL mål med hodet, så en Vidukas styrke inne i boksen, kan faktisk erstattes med Owens smartness!!

Ellers håper jeg også Viduka er klar, så vi har tre spisser klare til kamp....men har lyst til å se Owen og Martins en eller anen gang, så jeg håper dette er andledningen!

Håper på dette laget:

Given
Beye - Cacapa - Faye - Enrique
Milner - Geremi - Emre - Zog
Owen - Martins

Benk: Harper, Barton, Rozy, Butt, Viduka
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Da vil jeg  sende disse 11 til å måle krefter med Tottenham:

-----------------Given---------------------
Beye-----Rozehnal-Cacapa------Enrique
---------------------------------------------
Milner------Barton-Emre--------N`Zogbia
----------------------------------------------
-------------Owen-Martins-----------------

Benk: Harper, Viduka, Geremi, Taylor. Faye.

Meget sterkt lag og meget sterk benk.

Det gjør meg ikke så mye om Faye starter i stedet for Rozehnal. Faktisk er jeg ganske sikker på at Allardyce velger Faye foran tsjekkeren. Tror uheldigvis at den sentrale midtbanen ikke blir Barton-Emre, selvom disse 2 er klare førstevalg(hos meg i hvert fall). En av dem starter 100 % sikkert. Men jeg tror "dessverre" at Butt eller Geremi starter.

Selvom Butt hadde en ok kamp mot Everton og mål og greier så er han fortsatt ikke god nok. Geremi er bedre på høyresiden(enten hback eller hmbane).

En ting er i hvert fall sikkert, Tottenham skal slåes. St. James skal bli et fort, slik som det en gang var. Alt taler for at Newcastle skal vinne denne kampen. Det er bare så synd at det er så lenge til! :(
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

MasterMike

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
    • Vis profil
Helt enig i at Owen-Martins virker som en god kombinasjon...Blitt litt frustrert når de hele tiden blir byttet ut med hverandre..Kan helt klart bli ett av ligaens beste spisspar
Ballen er rund!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Ahhh, Fredrik; vi er så enige!!

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Denne kampen skal nytes ringside- Håper virkelig vi kan fortsette den gode trenden hjemme på SJP. Tror nok det blir en tøff match, men jeg tror også den ender med 3 poeng til Newcastle.

Håper på følgende lag

Given - Beye, Cacapa, Faye/Rozenhal, Enrique - Milner, Barton, Emre, N'Zogbia - Owen, Viduka/Martins.

Som mange andre ville jeg gjerne sett Owen sammen med Martins, men siden Big Sam foretrekker en stor sterk spiss sammen med en liten kjapp er sannsynligheten størst for at Viduka starter. Han har jo ikke akkurat skuffet så langt, så tror nok det kan være like bra. Tottenham har jo noen rimelig robuste midtstoppere som kan ha godt av å få litt bank av den australske oksen. :-)

Tipper vi vinner 2-0.

Farmer86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 55
    • Vis profil
Helt enig i at Owen-Martins virker som en god kombinasjon...Blitt litt frustrert når de hele tiden blir byttet ut med hverandre..Kan helt klart bli ett av ligaens beste spisspar

kunne ikke vært mer enig, hodestyrke har vi i smith på midten! om han starter da!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Nesten helt enige med formasjonen over, men selv om jeg liker Oba godt, er det dessverre ikke plass til han og owen på samme lag. Med et 4-4-2 system er vil det være best å spille med en sterk spiss og en rask bevegelig en. Viduka har vært god for oss de kampene han har spilt og han skadefri er meget viktig for laget. Vi trenger en spiss om kan ta de smarte løpene når pasninger kommer fra emre eller barton (owen) og vi trenger en spiss som er stor og sterk og god innenfor boksen som kan ta i mot de økte antall innlegg vi får i boksen nå med zog på plass på kanten. Owen trenger i tillegg en sterk spiss som kan rufse opp forsvaret litt og stusse igjennom. Oba er sterk men han har ikke de ekstremkvalitetene på akkurat dette området, noe Viduka har. I tillegg er sistnevnte veldig flink til å spille gjennom spillere som kommer på løp.

Det er etter mitt skjønn lite poeng i å 4-4-2, et system hvor kantene har  i oppgave å komme rundt og legge inn når vi ikke har noen sterke spisser i boksen som kan betjene leggene som kommer. Ved et innlegg vil jeg tro at midtstopperne i større grad vil fokusere på viduka i stedet for Owen, dermed gir dette rom for Owen som snike seg frem og f.eks score på hodet. Både Owen og Martins på topp i dette systemet tror jeg ikke vil bli noen god løsning fordi de ikke utfyller hverandre. Bare se på england og hva som har skjedd der med Frank Lampard og Steven Gerrard. Det er atltså ikke nødvendigvis det beste spissparet på papiret (Owen og Martins) som fungerer best i virkeligheten,

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Hmm går jo an å prøva Owen\Martins ilag på topp vel? Eg meinar Martins akkurat no er sjølvskreven å starta. Kva me Owen/martins på topp me viduka litt trukket tilbake dei to? kanskje litt for offensivt. Kan bruke Smith då.
Og kvifor er Rozenhal plutsleg benka av alle??? Ein av våre beste spelarar hittil, fan blir jo provosert :P Han skal starte
« Siste redigering: 11. Okt. 2007, 23:54 av lgrinde »

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Nogen så kan anbefala ein måte å få tak i billetar te kampane?
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Nesten helt enige med formasjonen over, men selv om jeg liker Oba godt, er det dessverre ikke plass til han og owen på samme lag. Med et 4-4-2 system er vil det være best å spille med en sterk spiss og en rask bevegelig en. Viduka har vært god for oss de kampene han har spilt og han skadefri er meget viktig for laget. Vi trenger en spiss om kan ta de smarte løpene når pasninger kommer fra emre eller barton (owen) og vi trenger en spiss som er stor og sterk og god innenfor boksen som kan ta i mot de økte antall innlegg vi får i boksen nå med zog på plass på kanten. Owen trenger i tillegg en sterk spiss som kan rufse opp forsvaret litt og stusse igjennom. Oba er sterk men han har ikke de ekstremkvalitetene på akkurat dette området, noe Viduka har. I tillegg er sistnevnte veldig flink til å spille gjennom spillere som kommer på løp.

Det er etter mitt skjønn lite poeng i å 4-4-2, et system hvor kantene har  i oppgave å komme rundt og legge inn når vi ikke har noen sterke spisser i boksen som kan betjene leggene som kommer. Ved et innlegg vil jeg tro at midtstopperne i større grad vil fokusere på viduka i stedet for Owen, dermed gir dette rom for Owen som snike seg frem og f.eks score på hodet. Både Owen og Martins på topp i dette systemet tror jeg ikke vil bli noen god løsning fordi de ikke utfyller hverandre. Bare se på england og hva som har skjedd der med Frank Lampard og Steven Gerrard. Det er atltså ikke nødvendigvis det beste spissparet på papiret (Owen og Martins) som fungerer best i virkeligheten,

Helt enig.
Er forøvrig ikke enig i at Martins er selvskreven overhodet på laget. Syns ikke noen spisser kan kalle seg det, men Vidukas prestasjoner og spilltertype gjør at han nødvendigvis stiller i en ganske sterk posisjon der for øyeblikket. Selv syns jeg Martins har vært frustrerende variabel denne sesongen, det svinger alt for mye i prestasjonene. Synes at Viduka og Owen er de to beste valgene for øyeblikket.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Tottenhamkampene pleier som regel å bli ganske morsomme..Regner nok med denne å blir det, fartsfylt å med mange mål..Her er det bare å benke seg foran Tven å forvente seier..
Håper Given fortsetter som keeper i denne kampen..Forsvarsrekka? Blir spennende å se hvem som kommer til å spille, siden det er der det er mest rokeringer fortiden..
 Jeg håper den vil se sånn ut.Beye-Cacapa-Rozen-Enrique..Grunnen til at jeg trekker Rozen mot venstre(sentralt)er at han har den beste venstre passningsfoten, å har stor kontroll med venstre beinet..Der er viktig å ha en som besitter det i den bakre rekka..
Håper virkelig vi for se Emre fra start i denne kampen, vi trenger hans kreativitet på midtbanen..Håper han skal spille sammen med Geremi sentralt, tror de kan utfylle hverandre meget bra..
PÅ vingene håper å tror jeg Milner å Zoggy kommer til å spille..Vi trenger vinger som har fart, teknikk å gode innleggsføtter, samtidig som de jobber godt defensivt..Å da er de 2 selvskrevne, mener jeg..Vi trenger de iallefall, vist de 2 jeg mener skal spill spiss, spiller fra start..
Der mener jeg Viduka er den mest selvskrevne av de alle for tiden..Han viser hvor sterk han er, å fra de mest utrolige innleggssitvasjoner scorer han jo..Han er en meget viktig spiller, duellsterk, både defensivt\offensivt, flink til å holde på ballen slik vi for flyttet spillere opp.. Mener Owen burde spille fra start.. Tror de passer best sammen..Owen er flinkere til å springe på stussheadinger, å til å skjønne hvor ballen kommer.. Han er å flinkere til å lese spillet, å er en mer effektiv spiller synes jeg da..så derfor Viduka-Owen..
Dermed blir laget seende sånn ut, å jeg tror det er det beste vi kan mønstre i en 4-4-2 formasjon.
Given
Beye-Cacapa-Rozen-Enrique
Milner-Geremi-Emre-Zoggy
Viduka-Owen
Ønsker alle lykke til i denne kampen 8)



« Siste redigering: 12. Okt. 2007, 13:40 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.