20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Brentford 20.11.21  (Lest 3848 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Brentford 20.11.21
« Svar #30 på: 21. Nov. 2021, 01:59 »
Litt moro at du bare plukker ut det som passer inn da. Trodde fotball handlet litt om å score mål og ta poeng også..
« Siste redigering: 21. Nov. 2021, 02:01 av Benson »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Brentford 20.11.21
« Svar #31 på: 21. Nov. 2021, 03:17 »
Det som skremmer alle er jo forsvarsspillet vårt. Fortsetter vi å slippe inn 2 mål pr kamp rykker vi ned, uansett hvor mye forbedring vi vil se offensivt. Her er det uomtvistelig at vi har blitt verre under Bruce. At det i tillegg er blitt verre for hvert år som er gått er heller ikke noe man kommer unna, og er helt sikkert noe Bruce vil være først til å si ikke er bra.

Under Rafa kunne jeg se at vi var et vanskelig lag å møte og bryte ned. Ingen kan vel ærlig talt si at dette var tilfellet under det meste av Bruce sin tid. Det er ikke å si at Rafa stod for god offensiv fotball, men det gjorde jo ikke Bruce heller.

Om defensiv strukturering er styrken til Howe er jeg litt usikker på, men er jo bare å krysse fingrene nå. At vi trenger bedre sidebacker og gjerne en midtstopper til er for meg åpenbart. For 26 kamper er ikke mye tid til å prente inn et offensivt spillemønster, og vi er i en nedrykkstrid i år igjen. Det enkleste og mest effektive er alltid å snøre igjen bakover, og slik danne er fundament for videre oppbygning.

Og så må vi selvfølgelig få Dubravka inn mellom stengene igjen. Er så lei av at man ikke kan benke en keeper før han har begått minst to rene tabber, til tross for at man har en proven klassespiller tilbake. Ja, Dubravka har noen tabber i seg, men har også en større evne til å vinne oss poeng enn det Darlow har.

« Siste redigering: 21. Nov. 2021, 03:19 av Andymag »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Brentford 20.11.21
« Svar #32 på: 21. Nov. 2021, 08:00 »
Litt moro at du bare plukker ut det som passer inn da. Trodde fotball handlet litt om å score mål og ta poeng også..

Jeg tok med win draw loss. Du er kanskje ikke klar over det, men det er gjennom disse man tjener poeng. Man får 3 poeng for seier, 1 poeng for uavgjort og 0 for tap. Jeg kan regne ut for deg, Benitez tok 10 poeng mer på 2 kamper mer spilt.

Jeg fant også ut av scorede mål, vi scorte 97 på 86 kamper med Rafa. 94 på 84 kamper med Bruce. Gjennomsnittlig mål per kamp så vinner Benitez også her, med et hårstrå.

Så Benitez vinner altså både når det kommer til poeng, scorede mål og innslupne mål. Fikk jeg med alt som var relevant nå? Tar man med ting som sjanser for/mot og netto brukt på transfers så taper Bruce så det suser. Det er en statistikk Bruce knuser Benitez på og det er at vi hadde mange flere keeperredninger under Bruce.

Du tok jo bare med det eneste som passet deg, "poeng i de fulle sesongene". Du regnet altså ikke med Benitez sin imponerende avslutning på den forferdelige McClaren sesongen og Bruce sin ødeleggelse av hele denne sesongen. Du tenker at det ikke er relevant?
« Siste redigering: 21. Nov. 2021, 09:25 av Eriksen »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Brentford 20.11.21
« Svar #33 på: 21. Nov. 2021, 11:22 »
Litt moro at du bare plukker ut det som passer inn da. Trodde fotball handlet litt om å score mål og ta poeng også..

Er vel du som plukker ut det som passar deg. Og det einaste du kan plukke er tabellplassering ved sesongslutt. Takk og lov for at eg har sluppe pint meg gjennom førre sesong og til no med Steve Bruce. Og i tillegg betale sjukt mykje pengar for å sjå elendig fotball kamp etter kamp. Alt har jo berre vorte verre og verre. Det er nok med å lese kampsamendrag og sjå video av høgdepunkt etter kampen.
Steve Bruce er ein fantastisk dårleg manager, slik sett like fantastisk at du forgudar han slik! Vanskeleg få deg til å endre meining, trur eg. Meinar du han er ein betre manager enn Eddie Howe?
No er han heldigvis historie og denne debatten må snart over på «Hvor er de nå?» ::)
« Siste redigering: 21. Nov. 2021, 11:31 av lgrinde »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Brentford 20.11.21
« Svar #34 på: 22. Nov. 2021, 10:32 »
Litt moro at du bare plukker ut det som passer inn da. Trodde fotball handlet litt om å score mål og ta poeng også..

Er vel du som plukker ut det som passar deg. Og det einaste du kan plukke er tabellplassering ved sesongslutt. Takk og lov for at eg har sluppe pint meg gjennom førre sesong og til no med Steve Bruce. Og i tillegg betale sjukt mykje pengar for å sjå elendig fotball kamp etter kamp. Alt har jo berre vorte verre og verre. Det er nok med å lese kampsamendrag og sjå video av høgdepunkt etter kampen.
Steve Bruce er ein fantastisk dårleg manager, slik sett like fantastisk at du forgudar han slik! Vanskeleg få deg til å endre meining, trur eg. Meinar du han er ein betre manager enn Eddie Howe?
No er han heldigvis historie og denne debatten må snart over på «Hvor er de nå?» ::)

Enig i det meste her. Og på tide å parkere Steve Bruce der han hører hjemme. I "Hvor er de nå".

Onwards and upwards!
No fate but what you make

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Brentford 20.11.21
« Svar #35 på: 24. Nov. 2021, 14:32 »
Litt moro at du bare plukker ut det som passer inn da. Trodde fotball handlet litt om å score mål og ta poeng også..

Du tok jo bare med det eneste som passet deg, "poeng i de fulle sesongene". Du regnet altså ikke med Benitez sin imponerende avslutning på den forferdelige McClaren sesongen og Bruce sin ødeleggelse av hele denne sesongen. Du tenker at det ikke er relevant?

Du mener altså at det er objektivt bedre å ta med ein sesongavslutning og ein sesongstart når dem begge har +- 2 sesonger? Det er jo reine oppskrifta på klipp og lim, spesielt siden Nufc både under Benitez og Bruce har tatt ekstremt lite poeng i starten av sesongen i forhold til sesongavslutningen. Du sier Bruce ødela denne sesongen. Vel da "ignorer" du ein vesentlig faktor. Bruce gikk 8 kamper uten seier ja, men Benitez gikk jo 10 kamper uten seier i sin siste sesong og det gjekk jo bra det -.-
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Brentford 20.11.21
« Svar #36 på: 24. Nov. 2021, 23:26 »
Jeg tenker at å telle alle PL kampene totalt sett uavhengig av starten eller slutten på en sesong er mer relevant enn å trekke fra kamper som ikke var del av en full sesong som om de ikke hadde noe å si. Det var det som var poenget mitt. Mener du noe annet? Det er da ingen som trekker fra kamper som ikke var del av en full sesong når de fører statistikker for managerperioder i en klubb.

Du snakker om objektivitet, etterfulgt av å prøve å påstå at visse registrerte ligakamper ikke teller på grunn av omstendigheter som du mener gjør dem ugyldig?? Hvordan er det objektivt? Du må jo være et troll. Eventuelt lære deg hva ordet objektiv betyr.

Den Benitez perioden du nevner på 10 kamper så møtte vi City, Chelsea, United, Arsenal og Tottenham. MYE tøffere program enn Bruce denne sesongen. Likevel var folk på den tiden skeptiske til Benitez som følger, for vi stilte nemlig krav til han også. Uansett, hvordan er det relevant for starten av denne sesongen? Er det et argument for at Bruce hadde snudd det? Du er klar over at hvilken del av foregående sesonger vi tok mye eller lite poeng ikke er relevant for denne?
« Siste redigering: 25. Nov. 2021, 12:56 av Eriksen »

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Brentford 20.11.21
« Svar #37 på: 26. Nov. 2021, 16:47 »
Jeg tenker at å telle alle PL kampene totalt sett uavhengig av starten eller slutten på en sesong er mer relevant enn å trekke fra kamper som ikke var del av en full sesong som om de ikke hadde noe å si. Det var det som var poenget mitt. Mener du noe annet? Det er da ingen som trekker fra kamper som ikke var del av en full sesong når de fører statistikker for managerperioder i en klubb.

Du snakker om objektivitet, etterfulgt av å prøve å påstå at visse registrerte ligakamper ikke teller på grunn av omstendigheter som du mener gjør dem ugyldig?? Hvordan er det objektivt? Du må jo være et troll. Eventuelt lære deg hva ordet objektiv betyr.

Den Benitez perioden du nevner på 10 kamper så møtte vi City, Chelsea, United, Arsenal og Tottenham. MYE tøffere program enn Bruce denne sesongen. Likevel var folk på den tiden skeptiske til Benitez som følger, for vi stilte nemlig krav til han også. Uansett, hvordan er det relevant for starten av denne sesongen? Er det et argument for at Bruce hadde snudd det? Du er klar over at hvilken del av foregående sesonger vi tok mye eller lite poeng ikke er relevant for denne?

1. Du må lære deg forskjellen på sammenligning og statestikk..

2 Du som er trollet. Du bruker jo tilogmed argumenter for at Benitez 10 første kamper ikkje var rettferdig pga harde kamper ;D  ;D

3 Når de er ein trend at Nufc alltid starter sesongen svakt og avslutter sterkt. Selvsagt er det da ein viss relevans for statistikken for denne.

Ikkje gidd å svar om du skal "misforstå" poenget nok ein gang.

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Brentford 20.11.21
« Svar #38 på: 28. Nov. 2021, 16:29 »
Ærlig talt så tror jeg vi kan legge denne diskusjonen angående Benitez mot Bruce bak oss nå.
Begge er historie og vi bør heller se fremover med manager ved roret.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -