20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301894 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #345 på: 27. Mai 2019, 15:35 »
La dette vere sant da, orker ikkje meir  ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

OlavDM

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 27
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #346 på: 27. Mai 2019, 15:37 »
Tror det ikke før SportsDirect-skiltene rives ned på St. James’.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #347 på: 27. Mai 2019, 16:25 »
More
To #Newcastle fans:
On Friday you will hear a news that makes you happy. #NUFC

En annen fyr med 73k følgere
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #348 på: 27. Mai 2019, 17:16 »
Venter til skysports melder noke før eg tør tru på at det er noke i dette

Du er verdens største pessimist og da 😂😂 min nemesis på denne gruppa 😂😂

Me befinner oss nok i kver ende av skalaen ja  ::) sjølv om eg kun er realist ;) men det virker det som om det ikkje alltid blir gjort forskjell på realister og pessimister blant fotballsupportere/forum ;D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #349 på: 27. Mai 2019, 18:04 »
Som nevnt over her, sett flere tilsynelatende "sikre?" kilder fra østlige strøk som bekrefter at dette er "done deal". Premier League selv ga en "no comment" på spørsmål om de har mottatt nødvendige dokumenter for å gjennomføre en "fit and proper-test" av ny eier. De kunne vel bare kommentert at "Nei, vi har ikke mottatt noe" om de ikke hadde det?

Klarer ikke jazze meg opp før det bekreftes på Sky/BBC/Guardian/Telegraph/NUFC sine hjememsider.....  :-[
No fate but what you make

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #350 på: 27. Mai 2019, 18:13 »
Statement from Bin Zayed Group:

“In response to numerous reports in the media this morning, we would like to comment as follows.

“We can confirm the representatives of Sheikh Khaled Bin Zayed Al Nahyan are in discussions with Mike Ashley regarding the acquisition of #nufc.

We view it as an honour to have the opportunity to build on the strong support, history and tradition of the club. “We have agreed terms and are working hard to complete the transaction at the earliest opportunity."
 

:o :o :o :o


OMFG its happening.....
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #351 på: 27. Mai 2019, 18:16 »
Som nevnt over her, sett flere tilsynelatende "sikre?" kilder fra østlige strøk som bekrefter at dette er "done deal". Premier League selv ga en "no comment" på spørsmål om de har mottatt nødvendige dokumenter for å gjennomføre en "fit and proper-test" av ny eier. De kunne vel bare kommentert at "Nei, vi har ikke mottatt noe" om de ikke hadde det?

Klarer ikke jazze meg opp før det bekreftes på Sky/BBC/Guardian/Telegraph/NUFC sine hjememsider.....  :-[

Uansett må det jo være en viss sannhet vettu. Noen medier gambler nok litt for å være først til mølla. Viktig å være kildekritisk , men det går begge veier. Magefølelse sier at det stemmer. Ting er i orden. Men før alt papirarbeid er ferdig kan de ikke komme med en offentlig uttalelse. Mens journalister kan bare pøse på med det de veit.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #352 på: 27. Mai 2019, 18:16 »
Statement from Bin Zayed Group:

“In response to numerous reports in the media this morning, we would like to comment as follows.

“We can confirm the representatives of Sheikh Khaled Bin Zayed Al Nahyan are in discussions with Mike Ashley regarding the acquisition of #nufc.

We view it as an honour to have the opportunity to build on the strong support, history and tradition of the club. “We have agreed terms and are working hard to complete the transaction at the earliest opportunity."
 

:o :o :o :o


OMFG its happening.....


Å fy faen :o :-*
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #353 på: 27. Mai 2019, 18:17 »
Lee Ryder

Verified account
 
@lee_ryder
Follow Follow @lee_ryder
More
#nufc say the statement from Bin Zayed Group is genuine but refuse to comment further.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #354 på: 27. Mai 2019, 18:18 »
Statement from Bin Zayed Group:

“In response to numerous reports in the media this morning, we would like to comment as follows.

“We can confirm the representatives of Sheikh Khaled Bin Zayed Al Nahyan are in discussions with Mike Ashley regarding the acquisition of #nufc.

We view it as an honour to have the opportunity to build on the strong support, history and tradition of the club. “We have agreed terms and are working hard to complete the transaction at the earliest opportunity."
 

:o :o :o :o


OMFG its happening.....

🤩🤩🤩🎉🎉

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #355 på: 27. Mai 2019, 18:19 »
Så deilig! Hente Mane, bernardo silva og Dybala nå. Så de viser fans at de er seriøse eiere😎🎉

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #356 på: 27. Mai 2019, 18:22 »
Skal ta meg et passe antall øl i kveld, akkurat nok til å ha litt vondt i morra tidlig!  8) 8) :) :)

Dette ser faen meg ut til å kunne gå gjennom!
No fate but what you make

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #357 på: 27. Mai 2019, 18:30 »
Blir en feiring når dette er 100% i boks. Skulle faen ikke forundre meg et sekund om ashley trekker seg i det papirene skrives under

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #358 på: 27. Mai 2019, 18:36 »
Blir en feiring når dette er 100% i boks. Skulle faen ikke forundre meg et sekund om ashley trekker seg i det papirene skrives under

Papirene er vel signert alt. De ligger nok inne til godkjenning. Og skal vel foretas en liten granskning av ny eier før det offentliggjøres.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #359 på: 27. Mai 2019, 19:10 »