20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 200500 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #345 på: 09. Juli 2017, 21:55 »
Navas var jo kjent for ekstremt gode innlegg i Sevilla, men har verken fått det eller stort annet til å funke i Manchester...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #346 på: 09. Juli 2017, 22:02 »
https://www.whoscored.com/Players/9446/Show/Jesús-Navas

Innlegg står som en av hans kvaliteter. Har litt med måten City spiller på også.

Men blir 32 i november, litt skeptisk til å hente slike spillere. Folk som er avhengig av farten, og som passerer middagshøyden relativt snart.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #347 på: 09. Juli 2017, 22:31 »
Ja huska Sevilla hadde Kanoute bl.a - 2 spisser på topp hadde dei kje? - Som blei mata av Navas, e jo ein grunn te at City kjøpte han...
32 i November ja, kan han beholde farten 2 år til? Vil han ha ein lengre kontrakt enn det? Vil Sevilla ha han tilbake? Sjølv trur eg han e sugen på å fere dit.
Kor masse meir har han å gi? E han sulten nok? E da å jobba med ein av Spanias beste managere - og kun det - nok til å friste ein type som han?
WhoScored meine hans beste egenskap er å takle så eg veit ikkje heilt med det...
Spørsmålene er mange, men kommer han inn dørene på St. James' er mange av dei allerede besvart for min del, da har han og Rafa snakket godt sammen og han er fortsatt sulten på PL-spill! Hadde kje gjort noko med 1 rutinert PL-gamlis, men ikkje mange fler...
Tiden vil vise...
Selv e eg hypp på Darlow+£ mot Traore, og i tillegg Daryl Murphy+£ mot Jacob Murphy.
Norwich e interessert i DM, Boro i Darlow. Nice trade og hadde fixa ving-plassane!
Om sparebluss må te så ser eg at Liverpool e mer åpen no for å låna ut Sheyi Ojo, men at Klopp vil vurdera han i pre-season først...
Venter i spenning...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #348 på: 10. Juli 2017, 00:13 »
Danny Simpson og Obertan kunne verkeleg slå innlegg!  ;D

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #349 på: 10. Juli 2017, 07:42 »
Danny Simpson og Obertan kunne verkeleg slå innlegg!  ;D

Those were the days :D

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #350 på: 10. Juli 2017, 13:46 »
N'DAIYE IN DEMAND

West Ham United and Newcastle United are interested in signing Senegalese midfielder Badou N’Diaye, according to Sky sources.

His Turkish club Osmanlispor say they have agreed a deal in principle with an English club

Nokon som har noko av denne spilleren/hørt om han?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #351 på: 10. Juli 2017, 13:50 »
N'DAIYE IN DEMAND

West Ham United and Newcastle United are interested in signing Senegalese midfielder Badou N’Diaye, according to Sky sources.

His Turkish club Osmanlispor say they have agreed a deal in principle with an English club

Nokon som har noko av denne spilleren/hørt om han?

Faen, er jo han som var i Glimt for nokon år siden. Må ha utviklet seg ein del om han skal vere god nok for PL
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #352 på: 10. Juli 2017, 13:53 »
Han var i Glimt, og sa vel på det tidspunktet at han var Tippeligaens klart beste spiller dersom øverstenivå lå til grunn. Fulgte med han første sesongen han var i Tyrkia, og da var han jækla god - så virka som han tok endel steg da han forlot Glimt. Vanskelig å vite om han er god nok for PL, men hjertet mitt sier at dette hadde vært en morsom signering :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #353 på: 10. Juli 2017, 14:38 »
Han var helt konge i TL, uten at det sier så mye da

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #354 på: 10. Juli 2017, 17:31 »
Craig Hope som bruker å ha veldig mye rett om nufc. Ser ut som vi oppfører oss som amatører (igjen)

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4682250/Rafa-Benitez-frustrated-Newcastle-transfer-window.html

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #355 på: 10. Juli 2017, 18:53 »
Selvsagt gjør vi det, men hver gang jeg prøver å si det blir jeg slakta her inne siden jeg alltid er så negativ (realist...) :D

Om Rafa stikker i sommer, overrasker det i hvert fall ikke meg dessverre.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #356 på: 10. Juli 2017, 18:59 »
Selvsagt gjør vi det, men hver gang jeg prøver å si det blir jeg slakta her inne siden jeg alltid er så negativ (realist...) :D

Om Rafa stikker i sommer, overrasker det i hvert fall ikke meg dessverre.

Hey, les siste innlegga mine på "Mike Ashley vs ny (kinesisk) eigar" ;)
Tida under Ashley har jo vore katastrofal, stor sjanse for at noko katastrofalt skjer når som helst.
Det er det vanlege. Ikkje noko som overraskar meg lengre. Trur dei fleste er einige i dette.
« Siste redigering: 10. Juli 2017, 19:57 av lgrinde »

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #357 på: 10. Juli 2017, 19:04 »
Selvsagt gjør vi det, men hver gang jeg prøver å si det blir jeg slakta her inne siden jeg alltid er så negativ (realist...) :D

Om Rafa stikker i sommer, overrasker det i hvert fall ikke meg dessverre.

Det er vel ikke akkurat et kontroversielt standpunkt

Eikelanden

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #358 på: 10. Juli 2017, 20:25 »
About transfers;
This is from Lee Ryder who spoke with Rafa today at the 1892 Cup:
"Spent a little bit of time with Rafa Benitez at the Academy today.
While the club have been frustrated with the lack of done deals Rafa seemed in good spirits. Seems very determined to get players in and said the club were working hard to make that happen.
The summer window is certainly testing Newcastle right now but seems to be a belief they will get what they need this summer. Newcastle still have deals on the table for players so it’s very much a case of watch this space"
#nufc

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #359 på: 11. Juli 2017, 01:28 »
Tror ikke Benitez drar, blir mye skriverier om sånn nå om sommeren (journalistene har lite å skrive om i fotball pausen). Har blitt skrevet det samme om Conte, Mourinho osv denne sommeren.

Så tar det med knusende ro, og signeringer vil nok dukke opp etterhvert som klubben blir mer desperat  :P Selv om jeg syns det er frustrerende med kvaliteten til spillerene vi linkes til.
Og ikke at jeg forventer noe Messi, men vil ikke at vi kjøper spillere som Riviere og Saivet.
« Siste redigering: 11. Juli 2017, 01:30 av nebur »