20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem er best?  (Lest 6057 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ThaGeneral

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Sv: Hvem er best?
« Svar #15 på: 12. Aug. 2008, 21:45 »
Har spilt begge spilla mye, og det beror mye på hva man liker. FM er STORT og litt innvikla hvor du virkelig må "jobbe" for resultatene. Et spill som krever mye av spilleren , men da er det desto bedre når det går din vei. Det jeg ikke liker med FM er match-monitoren som omtrent ikke har utvikla seg på 5 år. Nå snakkes det om at den nye utgaven som kommer rundt juletider skal bli mye bedre på dette punktet. Så det er bare å vente i spenning.

CM 2008 er betraktelig mye enklere, men også mye mer oversiktlig i mine øyna, dette er på en måte et spill for de som er glad i fotball, men som ikke bryr seg om venstebacken skal løpe 10 eller 20 meter fram på dødballer. Spillet har en mye bedre utviklet spill monitor, altså det er ikke bare masse prikker som løper rundt, her er det sjakkspillere! det gjør spillet litt penere å se på under matchen. Spillet går også mye raskere, er ikke no problem å gjennomføre en sesong på 7-8timer.

Jeg liker begge spillene, og det er veldig smak og behag. For den som er vikelig fotball interessert er nok FM valget å ta, men det er å anbefale og teste CM.

my 2cents

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvem er best?
« Svar #16 på: 13. Aug. 2008, 16:20 »
Speler Cm 01/02 med februar 2008 oppdatering. Ingen ting som slår det, INGENTING. I tillegg til at det er artig går det mykje fortare og spele en Fm spela. Har spelt 7 sesonger nå på rundt 2 veker.
CM01/02 med lag anno. 2008?
Det kan umulig være morsomt. Mye av moroa med å spille gamle CM-spill nå, er jo for å få gamle lag, og ikke minst, bursdagsbarnet selv, Alan Shearer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon