20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Woody?  (Lest 25616 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Woody?
« Svar #15 på: 14. Feb. 2006, 10:53 »
Jeg er i prinsippet imot å hente tilbake Woodgate. JA, jeg vil også gjerne ha en skadefri Woodgate i Newcastle, men det blir som å si at du trives med å bo i Norge, bare det ikke blir vinter. Med Woodgate sin skadestatistikk og Newcastle sin skadestatistikk ser jeg ingen grunn til at det skal skje et mirakel om vi henter ham tilbake.
Men for all del: jeg er ikke i tvil om at han er en av Englands aller beste, hvis ikke den beste, stopperen bare han er i form og ikke skadet. Men som Benson påpeker: vi trenger ikke nok en spiller som kan spille 3 av 10 kamper. Og særlig ikke til den lønnen vi antagelig må betale Woodgate. Da mener jeg det finnes bedre alternativer som er litt dårligere men som veier det opp med lavere lønn og mer stabilt spill, og mindere skader.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Woody?
« Svar #16 på: 14. Feb. 2006, 10:54 »
http://newcastleunited.rivals.net/default.asp?sid=893&p=2&stid=8403563

http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Story_Page/0,7760,1780_1018661,00.html

blant annet


Kanskje jeg bare er naiv, men jeg har i allefall et håp om å få se en skadefri Woody storspille i den svarte og hvite drakta igjen...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Woody?
« Svar #17 på: 14. Feb. 2006, 11:01 »
Sitat fra: "Supersylthe"
http://newcastleunited.rivals.net/default.asp?sid=893&p=2&stid=8403563

http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Story_Page/0,7760,1780_1018661,00.html

blant annet


Kanskje jeg bare er naiv, men jeg har i allefall et håp om å få se en skadefri Woody storspille i den svarte og hvite drakta igjen...

Ingenting ville glede meg mer heller, men sammenlignet med hva det vil koste oss og risikoen med å hente tilbake en så sakdeforfulgt spiller som Woodgate står jeg over...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Woody?
« Svar #18 på: 14. Feb. 2006, 11:03 »
Hvor seriøse er disse kildene egentlig? Ingen negativ undertone her men bare spør. Jeg kjenner ikke godt nok til de forskjellige, men har merket meg at når noen skriver noe gidder ingen å bry seg fordi det bare er pisspreik uansett, mens når andre skriver noe, f.eks Alan Oliver, da er det nesten hugget i stein allerede...

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Woody?
« Svar #19 på: 14. Feb. 2006, 11:50 »
Tja, Teamtalk syntes jeg er en ganske god side egentlig. De snapper opp både rykter og sannheter!:)

Woodgate er kanskje min favorittspiller utenfor Newcastle! DIGGER han. Håper han kommer tilbake! Hvis han kan spille 5 av 10 kamper så styrker han forsvaret vårt så utrolig mye de 5kampene at jeg syntes han er vært det. Boum og Woddy i midtforsvaret er for meg en våt drøm! Blir ikke dårligere at vi har Taylor i backup. Dog syntes jeg han bør gå med på å redusere lønnen sin, da ingen er int. i å betale en skadet spiller million på million. Kanskje en grunnlønn med bonuser for hver kamp han spiller hadde vært noe...

Mjoert

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 268
    • Vis profil
Woody?
« Svar #20 på: 14. Feb. 2006, 15:50 »
JA! Woody tilbake for all del. Hvis det finnes muligheter for Newcastle til å hente han hjem igjen, så håper jeg for all del vi gjør det :) Woodgate kan ikke spille for andre enn Newcastle i PL!
ignert Morten.

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
Woody?
« Svar #21 på: 14. Feb. 2006, 16:48 »
Ja d hadde vært flott hvis vi hadde fått en skadefri Treport tilbake...Men d er jo spørs på hvor mye Real skal ha for han?

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Woody?
« Svar #22 på: 14. Feb. 2006, 17:01 »
det står her at drakt nr.6 er ledig...det er jo boum!

Ã…smund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Woody?
« Svar #23 på: 14. Feb. 2006, 17:31 »
Der ser vi hvor mye Boumsong betyr for klubben

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Woody?
« Svar #24 på: 14. Feb. 2006, 22:30 »
6 mill pund for Woodgate er galskap. Di vil ha payback time.

Kor mange kamper har han spilt siden han forlot oss 6-7 ?

Ingen tvil om at ein Woodgate i form og skadefri er som Rio Og Terry. Men det hjelper lite når han ikkje kan spilla. Ser ikkje nokon grunn til å gambla med 6 mill pund på ein spiller som sannsynligvis vil bringa meir frustrasjon enn glede.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Woody?
« Svar #25 på: 16. Feb. 2006, 14:40 »
Tror han er på bedringens vei.. Han har spilt en del for Real tror jeg.. Håper for all del han kommer tilbake
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Noreng

  • Gjest
Woody?
« Svar #26 på: 16. Feb. 2006, 17:46 »
Veldig uproft ovenfor Bou dette her. Bare vase i vei med at nr hans er ledige. Blir skuffa jeg!

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Woody?
« Svar #27 på: 16. Feb. 2006, 18:36 »
Det er helt sykt lenge siden Shepard ble sittert med at nr. 6 var ledig... jeg husker når den uttalelsen kommer... og i denne saken så ble det brukt som et eksempel på at han har dørene åpen for Woody.

så det er ingen ny uttalelse og jeg regner med at Shepard har kontroll over hvilke nummre som er ledig og som ikke er det.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Woody?
« Svar #28 på: 16. Feb. 2006, 20:51 »
Forsetter Woody Ã¥ være skadefrie sÃ¥ vil eg meir enn gjerne ha han tilbake! Men vist han forsetter  der han slapp, nei takk.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Woody?
« Svar #29 på: 17. Feb. 2006, 09:32 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Forsetter Woody Ã¥ være skadefrie sÃ¥ vil eg meir enn gjerne ha han tilbake! Men vist han forsetter  der han slapp, nei takk.

Woodgate vil aldri holde seg skadefri en hel sesong. Det kan vi bare glemme, med mindre vi skulle finne en mirakeldoktor. Men det er fullt mulig å redusere antall skadeavbrekk, om vi bare gjør ordentlig arbeid på treningsfeltet.
Woodgate vil naturligvis være en stor ressurs, selv om han er injury-prone.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon