20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ben Haim  (Lest 4398 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Zogbia

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 23
    • Vis profil
Ben Haim
« på: 06. Des. 2007, 11:54 »
Syns det var veldig synd vi ikke fikk Ben Haim i sommer, men hører rykter om at han kan være interessert å komme til oss i januar. Hvis dette stemmer syns jeg Allardyce bør gjøre det meste for å signere han. Syns Faye og Ben Haim virker som en svært lovende duo i midtforsvaret.
Hva syns dere andre? Og hvem kan være andre, realistiske, mål i januar, både defensivt og lengre frem på banen? :)
Shearer 9 Legend

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Ben Haim
« Svar #1 på: 06. Des. 2007, 11:59 »
Skjønner ikke hvorfor vi skal kjøpe enda en ny stopper som ikke holder høyrer nivå enn de vi allerede har. Ben Haim kunne sikkert gjort en brukbar jobb, men tviler på at han er noe bedre enn Cacapa, Faye og Taylor. Og da ser jeg ikke poenget med å kjøpe han. Syntes vi heller skal bruke penger på en høyreving eller en deffensiv midt der vi etter menign har mye større behov for forsterkninger.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Ben Haim
« Svar #2 på: 06. Des. 2007, 12:02 »
Skal vi kjøpe midtstopper synes jeg i alle fall vi kan kjøpe en skikkelig god midtstopper.  Dessuten er ikke Ben Haim så mye bedre enn de vi allerede har, har slett ikke blitt noe imponert av han i de kampene han har fått spille i Chelsea.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ben Haim
« Svar #3 på: 06. Des. 2007, 14:02 »
Hvis vi kjøper Ben Haim som back, så kan jeg være positiv. Men skal vi ha en ny midtstopper, så må vi ha en ledertype. En spiller som er langt bedre enn de vi har fra før. Og som helst har lang erfaring fra PL. Slike spillere vokser ikke på trær.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Ben Haim
« Svar #4 på: 06. Des. 2007, 19:26 »
Vi må faderullan meg ikke kjøpe han som back. Da gjør vi en gedigen tabbe. En back skal være offensiv å ha fart, gode passninger å innlegg. Dette har ikke Ben-Haim.
Vist vi skulle kjøpt han som back, ser jeg for meg dette senarioet.
Beye\Ben-Haim holder igjen uansett nesten, en litt defensiv høyreside. Så det stikk motsatte på venstre siden. En meget offensive siden med enten Zoggy eller Enrique som vingbacktyper som er offensive som faen.
Noen som skjønner hva jeg mener? (synes selv jeg forklarte meg litt dårlig)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ben Haim
« Svar #5 på: 06. Des. 2007, 23:37 »
Ja, men det virker som at det er litt av spilleplanen til Big Sam, at høyrebacken skal holde igjen hvis venstrebacken stormer fremover. Selv om Beye var svært løpsvillig og god offensivt mot Arsenal.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Zogbia

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 23
    • Vis profil
Sv: Ben Haim
« Svar #6 på: 07. Des. 2007, 15:33 »
Ben Haim er en svært stabil, god stopper. Newcastle ville gjøre ett kupp hvis de skaffet seg han. Og dere som mener vi burde hente en annen "verdensklasses kvalitetsstopper", hvem da?? Er så lei av dere som har så jævlig urealistiske forventninger til hvem som ønsker å komme til oss! Hvis det var flust av stoppere som Terry, Ramos, Nesta ect. som ønsket å spille for Newcastle, så ja, kom med dem. Men det gjør det ikke! Derfor ville Ben Haim vært ett fantastisk kjøp. Da har vi to gode stoppere i Ben Haim og Faye som kjenner hverandre inn ogut, og som Big Sam kjenner veldig godt. Og med tanke på mangelen på forståelse i forsvaret vårt i år hadde dette vært svært kjærkomment.
Shearer 9 Legend

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Ben Haim
« Svar #7 på: 07. Des. 2007, 17:07 »
Jeg mener ikke at vi skal hente en verdensklasse stopper, men hvis vi skal forsterke stopperplassen vil jeg ikke ha en ny stopper som holder samme nivå som de vi allerede har. OG jeg kan ikke se at Ben Haim er så fryktelig mye bdre enn Taylor, Cacapa eller Faye. Da ser jeg heller ikke poenget på å bruke penger på en stopper som holder samme nivå som de vi allerede har. Uansett tror jeg også at Taylor - Faye kan bli en kjempe duo etterhvert bare de får spilletid sammen.

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: Ben Haim
« Svar #8 på: 07. Des. 2007, 18:53 »
Hvis vi kjøper Ben Haim som back, så kan jeg være positiv. Men skal vi ha en ny midtstopper, så må vi ha en ledertype. En spiller som er langt bedre enn de vi har fra før. Og som helst har lang erfaring fra PL. Slike spillere vokser ikke på trær.

Hva om vi kjøper Ben Haim som Ben Haim, og ikke som back eller midtstopper siden han faktisk kan spille bra i begge posisjonene?
Allardyce har selv sagt at han ønsker spillere som kan spille i flere posisjoner, og da er jo Ben Haim en naturlig spiller å vurdere.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Ben Haim
« Svar #9 på: 08. Des. 2007, 03:43 »
Føler Ben Haim blir litt lik Roz og Capaca hever ikkje laget bare bredden som allerede er bra nok.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Ben Haim
« Svar #10 på: 08. Des. 2007, 10:25 »
Rozenhal og Capaca har da hevet laget! Spesielt førstnevnte.


Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ben Haim
« Svar #11 på: 08. Des. 2007, 15:54 »
Rozenhal startet veldig bra, men han har bare blitt dårligere og dårligere dessverre, og han var ikke nevneverdig god mot Arsenal heller. Er en av dem som bør ta sin del av ansvaret for Adebayors mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Ben Haim
« Svar #12 på: 08. Des. 2007, 16:01 »
Det er uten tvil N'zogbia som skal ha skylden for scoringen til Adebayor.....når venstrbacken gir bort ballen på 20m kan du ikke skylde på stoppern...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ben Haim
« Svar #13 på: 08. Des. 2007, 16:14 »
Joda, hovedskylda ligger hos N'Zogbia, men Rozenhal står jo milevis unna mannen sin, når crossballen kommer. Han er altfor langt unna til å ha nubbesjans til å stoppe Adebayor. Jeg kaller det dårlig stopperspill. Men for all del, det er Zog som skaper sjansen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Ben Haim
« Svar #14 på: 08. Des. 2007, 17:03 »
Bein Haim hadde ikke vært så dumt tror jeg..mye erfaring fra PL og er ingen dårlig spiller heller men hvorvidt hvor god han er nok til å heve forsvaret kan vell diskuteres.Selger vi Carr og henter in Ben Haim så vill jeg vill tro det er et mye bedre alternativ?