20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guiseppe Rossi  (Lest 48139 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #180 på: 16. Nov. 2006, 16:30 »
Det var vel nå når han scoret vinnermålet mot Palermo og ikke har fått spille siden han ikke ville varme opp engang, var det ikke?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #181 på: 16. Nov. 2006, 16:41 »
Akkurat når han sluttet å ville varme opp gir jeg blanke faen i. Det faktum at han nekter å prøve å forbedre seg, at han nekter å jobbe hardt, og i enkelte kamper kan stå med hoftefeste og se dum ut, når han har sjansen til virkelig å vise seg frem (da tenker jeg altså på kamper mot langt dårligere lag). Enhver annen benkesliter i laget ville brukt Ventspils-kampen til å vise seg frem. Luque bruker den til å stå med hoftefeste og ødelegge for resten.

Og Luque var ikke spesielt god i kampen mot Palermo heller. Det var bare så lykksalig at han utrolig nok var på plass inne i boksen da det perfekte innlegget fra Milner kom. Det var en av svært få anledninger hvor han faktisk var inne i boksen, der en spiss SKAL være.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #182 på: 16. Nov. 2006, 16:43 »
Skjønner du det ikke Joakim? Han trenger ikke å forbedre seg, han er jo god nok for førstelaget.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #183 på: 16. Nov. 2006, 17:24 »
Sitat fra: "Joakim"


Og Luque var ikke spesielt god i kampen mot Palermo heller. Det var bare så lykksalig at han utrolig nok var på plass inne i boksen da det perfekte innlegget fra Milner kom. Det var en av svært få anledninger hvor han faktisk var inne i boksen, der en spiss SKAL være.


Lol du kan seriøst ikkje klage på Luque i Palermo kampen, det var hans første kamp på a laget siden ja Lillestrøm kampen? Når han i tillegg viser små glimt av kva han kan  i tilelgg til og bli matchvinner så er det over all forventning. Svært få spillere som briljerer etter måneder på måneder på sidelinja.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #184 på: 16. Nov. 2006, 20:17 »
Luque har desverre aldri imponert i Newcastle drakta. Det er reine fakta. Han har riktignok scoret noen mål selv om han har fått få sjanser fra start, men imponert har han på ingen måte gjort. Og det er en grunn til at han ikke får flere sjanser enn det han gjør, og den grunnen er ikke fordi Roeder hater han eller noe i den duren. Grunnen er nok heller at Luque mangler innsats og glød både på trening og de få gangene han har fått sjansen.
Det er synd og si det, men Albert Luque er en av mange flopper i Newcastle de seneste årene. Og ingenting tyder på at han vil lykkes, så derfor er nok det beste for alle parter at Luque forsvinner hjem til Spania så fort vi skriver 2007. Forhåpentligvis kan vi klare å få igjen en liten brøkdel av det vi betalte for han, men det er vel heller lite trolig. Mest sannsyligvis blir han en av mange flopper som vi har kjøpt altfor dyrt og solgt igjen for skikk og ingenting kort tid senere.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #185 på: 16. Nov. 2006, 20:29 »
Det er da ikke så lenge siden Lee Clark sa at Luque hadde vært blant de beste på trening. Det var vel etter reservelagskampen mot Liverpool, tror jeg. Så denne dårlige innsatsen på treningen må ha komt nå i det siste. Men som en annen sa, så er det ikke mange like gode spillere som hadde vært like tålmodige som Luque har vært.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #186 på: 16. Nov. 2006, 23:29 »
Det kan da sies til Luques forsvar at han virket frisk i debuten mot Man U. :lol:

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #187 på: 17. Nov. 2006, 19:27 »
Hvorfor klager man ikke da på Owen som ofte er usynlig i 89 minutter for så å avgjøre kamper.
Selvsagt kan også Luque bli desillusjonert av å behandles så rævva som han blir av Roeder. Det er jo direkte skammelig. Og som andre sier, Luque makter faktisk å avgjøre kamper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #188 på: 17. Nov. 2006, 19:37 »
Poenget er at du kan BANNE på at Owen er der han skal være hver gang han trenger å være der. Og han er usynlig på en helt annen måte enn Luque, som raver frem og tilbake og rundtomkring totalt uten mål og mening og som IKKE er på riktig plass til enhver tid. Men Owen er ALLTID der han skal være. Og Owen gidder ikke å gjøre andre sin jobb. Luque blander seg jo inn i vingenes jobb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #189 på: 17. Nov. 2006, 19:47 »
Kan dette ha noe med at Luque ikke er vant med å spille på laget, at han ikke har fått klare beskjeder?
Syns du dømmer Luque helt feil. Ameobi har da vært sånn i utallige kamper. Luque trenger sjanser og ekte tillit. Får ikke god selvtillit og feeling av å bli pissa på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #190 på: 21. Nov. 2006, 15:48 »
Her er det nyeste Manure skrytet fra GR. Hva er det med han. Sur Alexis lepjende, ryggsleikende hund...

"He is like an old warrior who has come out of the Alex Ferguson school.

"When you saw the Manchester United players in the England camp, you knew who their manager was because of the way they conducted themselves. They acted how you would want professionals to act. He has been there and done it and I'm absolutely delighted with him."
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #191 på: 21. Nov. 2006, 16:36 »
Tror han vil bli reservelagstrener i Scum, jeg  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #192 på: 03. Des. 2006, 00:53 »
Alex er sur for Rossi ikke får nok sjangser hos Nufc: (dette gleder vel Asbjørn og gjengen)
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1739557,00.html

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #193 på: 03. Des. 2006, 06:55 »
Sitat fra: "Åsmund"
Alex er sur for Rossi ikke får nok sjangser hos Nufc: (dette gleder vel Asbjørn og gjengen)
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1739557,00.html


Han har i tillegg startet 2 kamper i ligacupen uten å imponere. Det skal bli godt å bli kvitt dette latterlige oppskrytte "stortalentet". Han når ikke Chopra opp til anklene engang.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #194 på: 03. Des. 2006, 10:58 »
Hehe. Det er bare så synd at Chopra ikke er her lengre.