20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guiseppe Rossi  (Lest 48113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« på: 31. Aug. 2006, 00:31 »
Glenn Roeder uttalte i dag morges at han ville ha to nye spisser til klubben. Nå er den første i boks; I følge nufc.co.uk er nemlig Manchester Uniteds Giuseppe Rossi klar for Newcastle.

Er det bare jeg som tenker at det ikke er godt nok? Greit, bedre enn ingen, men allikavel.. Ett talent er vel ikke det newcastle trenger akkurat nå.. Ikke på lån. Vi trenger en klassespiss til. en småskadet ameobi, martins ute noen uker. (?) og owen ute halve eller hele sesongen. + luque gidder tydligvis ikke jobbe når han først får sjansen. må ærlig innrømme jeg håper sistnevnte klarer å slå igjennom i nufc drakta, men det virker ikke akkurat slik nå.

Bare lurer på andres synspunkter på dette.. Er ikke helt for å hente inn "halvgode" pga "pankikkhandling"..

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #1 på: 31. Aug. 2006, 00:34 »
latterlig. hadde vi kjøpt han hadde det vært greit nok, men å trene opp en konkurrent er i mine øyne idiotisk. skulle i det minste hatt opsjon på kjøp!

FRONT242

  • Mackem
  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 96
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #2 på: 31. Aug. 2006, 03:05 »
Sitat fra: "aDDis"
latterlig. hadde vi kjøpt han hadde det vært greit nok, men å trene opp en konkurrent er i mine øyne idiotisk. skulle i det minste hatt opsjon på kjøp!



Konkurrent? Vel......tror han putta et mål mot B-laget til Sunderland ifjor faktisk, i en kamp S. vant 2-1.
img]http://i83.photobucket.com/albums/j294/Safc-Fans/besteversigeh5zt.gif

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #3 på: 31. Aug. 2006, 06:25 »
Blir dette mer latterlig nå så vet ikke jeg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #4 på: 31. Aug. 2006, 07:03 »
Nok en dverg.

Ferguson remains a fan of Rossi's and has said: "He has quick feet, good pace and can score a goal. He may be small but he's also good in the air."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #5 på: 31. Aug. 2006, 07:47 »
Død over langpasningane? Får håpe det!

Men sånn vi spelar i dag, vil eg ha ein diger spiss. Ein som back-up til Ameobi.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #6 på: 31. Aug. 2006, 07:53 »
http://youtube.com/watch?v=26THxmFqevw

Rossi er et teknisk vidunder

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #7 på: 31. Aug. 2006, 07:55 »
Sitat fra: "Førre"
http://youtube.com/watch?v=26THxmFqevw

Rossi er et teknisk vidunder


Slike skrytevideoer har jeg sett nok av. De sier meg absolutt ingenting. Husker jeg så denne fantastiske skrytevideoen av Luque også.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

plebbster

  • Gjest
Guiseppe Rossi
« Svar #8 på: 31. Aug. 2006, 08:11 »
Katastrofe å låne Rossi fra Manscumster. Låning er jo det Championship-klubbene holder på med. Han bør bli en hit, men jeg tviler på at han får særlig spilletid.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #9 på: 31. Aug. 2006, 08:33 »
Dette er bare fryktelig patetisk. Det verste av alt er at Glenn Reoder skal ha lokket Alex Ferguson med at sin CV som viser at han er flink til å trene opp talenter.

Det viser hvor liten Newcastle er som klubb akkurat nå når man nærmest tilbyr seg å trene opp en annens klubb talenter. Hadde Arsenal, Chelsea, Liverpool eller for den saks skyld Tottenham bydd seg så billig frem? Aldri i verden.

For få år siden så vi på Man U som konkurrenter. Nå er vi plutselig i en farmerrolle. Dette er fremfor alt bare trist.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #10 på: 31. Aug. 2006, 09:01 »
1.januar Takler Parker Rossi slik at han blir den nye Owen for Manure.

Takk for Lånet MANSHITE! :lol:
Who else...... Alan Shearer

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #11 på: 31. Aug. 2006, 09:08 »
Tipper bare dette er en for å ha i bakhånd, skulle vi være videre uheldige med skader.. Og hvor jækla mye bedre han blir av å være hos oss te 1. januar, stiller jeg meg undrende te. Ser ikke på dette som å trene opp for andre i det hele tatt. Tipper det kommer inn en bedre spiss og en ok stopper, som begge kommer te å gjøre det HELT ok for oss. Ikke sikkert vi ser Rossi på banen engang 8)
Ja heia gutta!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #12 på: 31. Aug. 2006, 09:12 »
Jeg syntes uansett dette er latterlig.

Vi er blitt en "små klubb", rett og slett. Klubber som West Brom osv låner av Manu, IKKE VI!!!!

Jeg ville heller ha satset på en av våre egne spisstalenter.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #13 på: 31. Aug. 2006, 09:21 »
Jeg er så skuffet!!

Boro får Woody OG Huth. Arsenal får Baptista, Celtic får Gravesen. Vi får Rossi på LÅN!"!!

Det eneste positive er at vi har en ekstraspiss. Men dette viser hvor langt ute på jordet Roeder er når det gjelder transfers. Jeg vedder høyrearmen min på at Rossi IKKE var en av de tre vi var så og si klare for å signere!

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #14 på: 31. Aug. 2006, 09:38 »
GI NÅ FAEN I ALL DENNE SUTRINGA
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."