20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vålerenga  (Lest 12060 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Vålerenga
« Svar #45 på: 25. Sep. 2005, 22:43 »
Sitat fra: "Joakim"
Her oppe har man begynt å straffe Frode Johnsen fordi han er stor og sterk. Så hvis Frode Johnsen holdes igjen med to armer og ikke kan bevege seg en centimeter, ja da er det bare rett og rimelig at motstanderen skal få frisparket. Nesten så man burde gitt Johnsen gult kort i samme slengen.

Johnsen er ein jævel til å holde sjøl da så det er bare rett og rimelig. Armene hans søker jo alltid motspiller.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mads Andre

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Vålerenga
« Svar #46 på: 01. Nov. 2005, 12:12 »
Jeg er fornøyd med att vi har fått sikkra oss Patric Suffo!.Ingen tvil om han er en go fotball spiller.. så skal det bli intresangt å se åssen han kommer til å gjøre det i vålerenga!.Vålerenga kommer nok til å gjøre enn hvafall 3-4 kjøp til vill jeg tro så skal det bli intresangt å se hvem vif kjøper :D .Følge spennt med å se om Mr Siem i seg selv kommer med noen flere overaskelser på tv :)
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Vålerenga
« Svar #47 på: 01. Nov. 2005, 12:16 »
Ja, det er spennende å se hvor god Rekdal og Siem er på markedet. De vil få en litt annen test denne gangen enn tidligere. De vil nå kanskje kunne kategoriseres som den mest spennende klubben å spille for i Norge. Det vil gi en del fordeler. Men det vil også sørge for at høyere krav skal stilles til de spillerne som skal hentes.
Toon, Toon,
Black and white army

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Vålerenga
« Svar #48 på: 01. Nov. 2005, 12:49 »
Men jeg mener at hadde ikke Vålerenga vunnet i år, hadde de aldri vunnet...De har brukt mye penger de siste 2 årene, og de måtte i år ha resultater. Det som imponerer meg med årets tippeliga, er Start som har gjort det stort med "dårlige" spillere. Mener ikke at de er dårlige, men de har utviklet dem selv. Hvor mye penger har de brukt i forhold til blant annet Enga og Brann? Nettopp... Har gjort det stort med egne spillere uten å hente "stjerner" som Ivers, Flo, Hoseth, Andresen etc.

plebbster

  • Gjest
Vålerenga
« Svar #49 på: 01. Nov. 2005, 13:44 »
Det er helt klart at Vålerenga blir svekket når de bytter ut Iversen med Suffo!

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Vålerenga
« Svar #50 på: 01. Nov. 2005, 14:44 »
Er det helt klart? Vet ikke om jeg er helt enig..Sett Suffo i år? Greit nok, Ivers har vært viktig, men ikke så viktig tror jeg.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Vålerenga
« Svar #51 på: 01. Nov. 2005, 16:32 »
Sitat fra: "plebbster"
Det er helt klart at Vålerenga blir svekket når de bytter ut Iversen med Suffo!

Iversen har vært svak i år, Suffo vært god. Vålerengen greier seg nok fint uten sønnen til han Odd.
Carr har altfor få landskamper for England!

plebbster

  • Gjest
Vålerenga
« Svar #52 på: 01. Nov. 2005, 16:33 »
Sitat fra: "John Marius"
Er det helt klart? Vet ikke om jeg er helt enig..Sett Suffo i år? Greit nok, Ivers har vært viktig, men ikke så viktig tror jeg.


Iversen har vært viktigere for VIF enn det Suffo har vært for Odd. Ja, jeg har sett Suffo en del i år.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Vålerenga
« Svar #53 på: 01. Nov. 2005, 16:33 »
Blir spennende å se hvilke andre spillere VIF henter. Har på følelsen at vi ser et gryende topplag.
Toon, Toon,
Black and white army

plebbster

  • Gjest
Vålerenga
« Svar #54 på: 01. Nov. 2005, 16:34 »
Når dere plutselig slår til med stjernespillere som Tore-Andrè Flo må vi andre klubbene passe oss litt! Dette blir hardt.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Vålerenga
« Svar #55 på: 01. Nov. 2005, 16:42 »
Per Ciljan eller en internasjonalt god spiss f eks.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Vålerenga
« Svar #56 på: 01. Nov. 2005, 18:57 »
Sitat fra: "Mack"
Per Ciljan eller en internasjonalt god spiss f eks.

Hva du prater om du? Riktignok er ikke Rune Bratseth helt god bestandig, men han selger ikke Skjelbred med mindre AC Milan skulle banke på døra og legge et par og tjue mill på bordet. Dessuten, Vålerengen trenger ikke Skjelbred. Med investorpenger kan de jo utkonkurrere RBK økonomisk, og kan med muligheter for CL lokke til seg langt større navn enn RBK.

Når det gjelder RBK håper jeg Patrice Bernier setter seg på flyet fra Ishavsbyen. Og dersom Runar vil "hjem" igjen, så er han hjertelig velkommen. På tross av høy alder. Hva med en byttedeal, Kristoffer? Ørjan mot Runar? :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Vålerenga
« Svar #57 på: 01. Nov. 2005, 20:37 »
Jeg nevnte Per Ciljan bare for å få reaksjoner.
Toon, Toon,
Black and white army