20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Tror dere Benitez signerer ny kontrakt?

Ja
2 (20%)
Nei
7 (70%)
Vet ikke
1 (10%)

Stemmer totalt: 10

Avstemning er avsluttet: 14. Juli 2019, 13:11

Skrevet av Emne: Rafael Benitez  (Lest 94634 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Rafael Benitez
« Svar #45 på: 14. Mars 2016, 18:35 »
Einig. Eg hadde dog aldri trudd at Benitez skulle signere for oss, men at Shearer også kjem? Der begynner me å snakke umulig trur eg...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #46 på: 14. Mars 2016, 19:23 »
Trenger vi egentlig Shearer nå? Misforstå meg rett, han er fortsatt en stor hedersmann i min bok, men hvor mye kan han tilføre som vi egentlig trenger nå og ikke allerede får gjennom Benitez sin trene- erfaring og ikke minst hans betrodde støtteapperat?
At Benitez har tatt med seg "sine folk" til klubben, og fått viljen sin der, tror jeg ikke akkurat øker sjansen for at han skal ansette Shearer i noen "rolle", men hva vet vel jeg...

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #47 på: 14. Mars 2016, 20:02 »
Hadde trengt Shearer ute på banen :)

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #48 på: 15. Mars 2016, 08:48 »
Kan jo hende Shearer kunne lære bort hvordan man finner motstanderens mål og får ballen forbi deres keeper. Er jo ikke akkurat det vi er flinkest til for tiden, så her tror jeg virkelig Shearer kunne tilført mye!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #49 på: 05. April 2016, 06:25 »

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #50 på: 05. April 2016, 16:58 »
Vanvittig utur Benitez har hatt i sine første 3 kamper.
Mot Leicester kom baklengsmålet etter et meget billig frispark der Mahrez faller veldig lett. Det påfølgende frisparket blir det det scoring av til tross for en offside plassert målscorer.

Mot Sunderland ble det scoring imot på tampen eller overtid i første omgang. Snytt for straffespark på stillingen 0-0 ifølge "ekspertene".

Mot Norwich, mål imot på overtid av overtiden i første omgang. Mål imot rett etter utligning. Mål imot på overtid som ifølge eks PL dommer Dermot Gallagher burde blitt avblåst for hands.


På tide at uflaks nå blir byttet om til flaks. Trenger det virkelig i innspurten. Jeg synes laget har forbedret seg veldig under Benitez, men lager seg trøbbel med håpløse individuelle valg. Som f.eks ved foranledningen til Norwich seiersmål. Mellom 5 og 10 sekunder før hadde Mbemba ballen og god tid med den. Han velger å slå den litt opp for 16 meteren, i samme område som Norwich prøvde å etablere et angrep før Newcastle gjenvant ballen. Da går det ikke mange sekundene før Norwich fikk pirket inn seiersmålet, ett eller to minutter på overtid.
En gjenganger denne sesongen er markeringssvikt i og rundt egen 16 meter. Fryktelig irriterende og unødvendige feil, som det ikke ser ut til at de tar noe lærdom fra.
Vil også si at Wijnaldum har vært helt grusom under Benitez sine 3 første kamper. Forventer mye mer av han.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #51 på: 05. April 2016, 21:51 »
Vi har utvilsomt hatt uflaks i alle tre kampene til Benitez til nå, men iflg ham selv skyldes det ikke bare uflaks hvis vi skal tro denne artikelen: http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/rafa-benitez-orders-players-training-11135490

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #52 på: 05. April 2016, 21:58 »
Wijnaldum har vært grusom ja, men hadde en flott assist til Mitro mot Mackems. Synes han har vært dårlig 95% av sesongen, men er i motsetning til mange andre klinisk når han får muligheten. Mener Gini også har høyest goal-to-shots ratio i hele PL.

Og uflaks er ikke bare under Rafa. Vi dominerte borte mot Arsenal, men greier å tape 0-1. Taper mot Everton fordi ballen blir bokset i trynet på Cleverly på overtid. Førstemålet til Watford i 1-2 tapet ødela kampen, var offside. Vi skulle hatt ett til straffe i 3-3 kampen mot Scum Utd. Får drømmetreff mot oss når vi leder 2-0 mot Chelsea. Får drømmetreff mot oss når vi leder 1-0 mot Villa. Mitrovic header i tverrlegger på Old Trafford. 2 (!!!) keepere langtidsskadet i vennskapskamper på landslaget. For ikke snakke om skader generelt.

Det er en dårlig unnskyldning, vi har sådann vært pissdårlig mye av tiden. Men jeg mener det er mer enn 1 lag som har vært "dårligere" enn oss. Samtidig har jeg sett majoriteten av Leicester sine kamper. På sitt beste utrolig gode, men også sinnsyke mengder med flaks. Ble totalt overkjørt av Crystal Palace for 2 uker siden, men greier å vinne 1-0. Samme i helgen mot Southampton. Får de noen skadet er de tilbake 10 dager senere, våre skader tar 6 mnd.

Flaks har dessverre mye å si. Skulle tro det jevner seg ut etter hvert, men tydeligvis ikke.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #53 på: 06. April 2016, 07:40 »
Flaks og dyktighet henger sammen mener jeg og for tiden er det ikke mye dyktighet i denne klubben.
Men Ashley gleder seg vel over at han slipper å betale Rafa "vi-berget-plassen-"bonusen da.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #54 på: 09. April 2016, 00:16 »
Fra SkySports:

RAFA HINTS AT STAY

With Newcastle's Premier League future in the balance, Rafa Benitez's future as manager looks equally uncertain.

However, speaking today, Benitez has said he wants to be at the club for a “few years”.

“I am Newcastle United manager and want to be here next year. I want to be here a while," he added.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #55 på: 09. April 2016, 08:43 »
Fra SkySports:

RAFA HINTS AT STAY

With Newcastle's Premier League future in the balance, Rafa Benitez's future as manager looks equally uncertain.

However, speaking today, Benitez has said he wants to be at the club for a “few years”.

“I am Newcastle United manager and want to be here next year. I want to be here a while," he added.

Uansett om han har tenkt til å bli eller ikke så ville vel dette være det han sier i den nåværende situasjonen, så vet ikke helt hvor mye jeg ville lagt i dette, dessverre.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #56 på: 09. April 2016, 10:20 »
Eventuelt "no comment", som det er vanligere å si i sånne situasjoner:)

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #57 på: 09. April 2016, 12:00 »
Jeg har en helt ubegrunnet følelse av at Benitez kanskje kan komme til å bli værende uansett. Det er jo det ultimate prosjektet for en fyr som liker prosjekter, en underpresterende klubb som aldri får til noe som helst. Tenk hvor enormt det hadde vært å dra oss opp av sumpa og bli et lag som kan gjøre det helt greit i PL og vinne en Ligacuptittel.

Det er helt usannsynlig at han blir, men av en eller annen grunn sitter jeg med følelsen likevel.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #58 på: 09. April 2016, 13:01 »
Jeg har en helt ubegrunnet følelse av at Benitez kanskje kan komme til å bli værende uansett. Det er jo det ultimate prosjektet for en fyr som liker prosjekter, en underpresterende klubb som aldri får til noe som helst. Tenk hvor enormt det hadde vært å dra oss opp av sumpa og bli et lag som kan gjøre det helt greit i PL og vinne en Ligacuptittel.

Det er helt usannsynlig at han blir, men av en eller annen grunn sitter jeg med følelsen likevel.

Om han får det han peker på, tror også jeg han vil vurdere å bli ved et nedrykk :) Spørs om feiten på pengesekken ser det slik?
No fate but what you make

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #59 på: 09. April 2016, 16:43 »
Tror nok at det vil bero på (minst) to ting.
  • Som du er inne på Geordie, arbeidsvilkårene. Han kan ha en mulighet til å få det 100% som han vil og det kan være spennende i seg selv.
  • På andre tilbud, kommer det rett klubb og banker på døra så forsvinner han.
Får han de nødvendige lovnadene og ingen andre spennende prosjekt kommer så ser jeg ikke hvorfor han ikke skulle bli værende om han ønsker å være i jobb.

Eneste grunnen jeg kommer på i farta er at han i tilfelle har alt å tape. Dersom han ikke tar klubben til opprykk neste sesong får han en ripe i lakken. Om han ikke blir værende og går etter nedrykket vil han bare møte forståelse.