20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager 2016  (Lest 3497 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Football Manager 2016
« på: 13. Nov. 2015, 17:45 »
Fikk det endelig i posten i dag!

Fler som skal spille dette?  :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Football Manager 2016
« Svar #1 på: 13. Nov. 2015, 23:43 »
Ja glede meg som ein unge. Forhåndsbestilt det. Men ville spille ferdig min siste save frå fm 15. Går laus på det i morgen. Ka syns du om castle sitt lag??
Venter i spenning...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Football Manager 2016
« Svar #2 på: 14. Nov. 2015, 00:23 »
Ikke fått begynt ordentlig enda, tenkte jeg skulle kjøre på med en save med Newcastle nå.. Men synes overgangsbudsjettet på 9,03 mill er helt latterlig!! Det er jo ikke tvil om at klubben har penger...
Ellers er det faktisk en del lovende talenter, men føler at overgangsbudsjettet setter en stopper for moroa.

Kan oppdatere litt mer når jeg har fått spilt litt :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Football Manager 2016
« Svar #3 på: 14. Nov. 2015, 13:55 »
Det var latterlig lite ja! Men går alltids ann å spørre om mer lønnsbudsjett. Samt selge masse daukjøtt,  ikkje all verden med cash du får, men blir kvitt masse lønn som hjelper på. Eg pleier - med lite penger - kjøpe spillere over 48 mnd og lovnader om f.eks 500 mill etter 50 scorte seriemål (skjer jo kje om det er forsvarsspillere og DM du skal ha 😉) pleier og å love vekk 50% av neste salg visst eg veit eg aldri skal selge vedkommende - får ned prisen masse... Ellers,  skal du kjøpe tyske spillere kan du love 500 mill etter 1 spilt landskamp iom tyske spillere ikkje spiller landskamp på fm😉 nåken triks med lavt budsjett... Ellers,  skal dei ha masse lønn når du skal signere dei og du veit du aldri skal selge vedkommende, gir du også spilleren 50% av neste salg for å få ned lønnen. Du kan også love 25% økning i lønna hvert år, da bare skriver du ein ny kontrakt UTEN lønnsøkning med i kontrakten ca 6 mnd etterpå 😉
« Siste redigering: 14. Nov. 2015, 13:57 av alop123 »
Venter i spenning...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Football Manager 2016
« Svar #4 på: 14. Nov. 2015, 18:04 »
Mye kjente triks der ja.. Har en test-save nå..
Solgt blant andre Taylor, Williamson, Janmaat (Chelsea, PSG og ManUtd er veldig intr i han, og han tvinger til slutt gjennom en overgang selv), Anita, Gouffran hvertfall.. Skal oppdatere mer etterpå, når fruen har dratt på nattevakt 😉

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Football Manager 2016
« Svar #5 på: 16. Nov. 2015, 09:43 »
Fikk spillet på fredag og startet en save med engang jeg kom hjem fra jobb. Ga meg når kl. bikket 02:00.

Solgt: Williamson, Cissé, Gouffran, Obertan, Elliot, Rivière.
Kjøpt: Ajer, Balanta, Romero, Andrija Zivkovic og Gabriel Barbosa. 1 januar fikk jeg kjøpt Gerónimo Rulli. Kontrakten går ut sommeren 2016.
Barbosa sprengte banken, men har puttet jevnt og trutt sammen med Mitrović.

Ligger for tiden på Europa-kvalik. Har klart å snu overraskende mange kamper der jeg har havnet under.
3-2 mot Manchester United hjemme, 5-3 mot Sunderland borte og 5-2 Chelsea hjemme er et par av de jeg husker i farten.

Sliter med å selge unna dau kjøtt som er på utlån der kontrakten går ut. Men signerte ny kontrakt med Janmaat og Perez for å få unna alle lagene som er interessert.