20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Toon Army Norway 2015-16  (Lest 13641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Toon Army Norway 2015-16
« på: 26. Juli 2015, 21:21 »
Medlemsblader i posten, plakat, enerett på kampbilletter og hjemmedrakt til Norges beste pris er blant fordelene i denne sesongen. Bli medlem eller forny kontingenten nå!

I fjor satte vi ny rekord med over 400 medlemmer til tross for en dårlig sportslig sesong. I år trenger vi din hjelp til å nå målet om 500 kontingentbetalere! Jo flere medlemmer vi får, desto bedre sjanser har vi for å framforhandle avtaler med NUFC, hoteller, trykkerier, reiseselskaper og så videre.

• Tre medlemsblader i papirform med minst 40 tettpakkede sider med Newcastle-stoff
• Ekslusiv tilgang på kampbilletter til alle Newcastles hjemmekamper
• Ekslusiv tilgang på kampbilletter til utvalgte bortekamper i PL
• Mulighet til å delta på fellestur til Newcastle og lokaloppgjøret mot Sunderland (Vi har 75 billetter!)
• Medlemsrabatt på ny hjemmedrakt til uslåelige 499 kroner inkl. frakt (699 for ikke-medlemmer)
• Fjorårets drakt til sterkt rabattert pris på 200 kroner inkludert frakt (249 for ikke-medlemmer)
• Medlemskort
• Newcastle-plakat med komplett terminliste
• Tilgang til vår sesonglange Fantasy League-konkurranse der topp 5 får flotte premier
• Mulighet til å delta på Supportercupen i Oslo i juni 2016

Bli medlem eller forny kontingenten her  :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Toon Army Norway 2015-16
« Svar #1 på: 02. Aug. 2015, 15:38 »
Hei! Skal fornye, men husker ikkje kva for eit brukernamn eg brukte for å logge inn på medlemssidene. Namnet mitt er Amund Taule Rørvik. Hadde satt pris på litt hjelp :P
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

toonarmysince1975

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Sv: Toon Army Norway 2015-16
« Svar #2 på: 02. Aug. 2015, 20:45 »
Hei, folkens!

Meldte meg inn i supporterklubben i dag  :)

Det gleder meg at det er en oppgående klubb her i Norge for oss som elsker Newcastle United.

På 1990-tallet var jeg selv med og drev en tilsvarende klubb (på hjemmesidenivå), sammen med en hyggelig kar fra Sunnhordland, etter at de daværende "in charge" måtte gi seg. Det var en spennende og givende tid.

Etter noen tid overtok andre. En viss C. W., som etter hvert viste seg å ha andre hensikter enn kun å drive den norske supporterklubben, NUSSC. Nemlig i privat vinnings hensikt. Jeg var en av de som tegnet livstidsabonnement... Ifølge denne hjemmesidens FAQ stakk han pengene i egen lomme...

Vel, C. W. overtok hele greia, og overkjørte oss som hadde holdt hjemmesiden oppe. Han overtok alt, uten å bry seg særlig om hva vi drev på med. En skikkelig pappagutt-dritt, som var mest opptatt av at  han selv ble rikelig avbildet på alle mulige arrangementer og på kamper. Litt dumt å stikke seg sånn fram, når man tenker på hvordan han egentlig styrte på...

Søkte på navnet hans på internett, og det tok ikke mange sekunder å finne omtaler som ikke taler særlig  til hans fordel.   

Ok, nok om pappagutt-dritt C. W. Det er godt å vite at andre har overtatt, og derfor meldte jeg meg inn i denne klubben. Jeg har vært Newcastle-supporter i 40 år, og skal fortsette med det. Dessverre kunne klubben gjort det mye bedre om de hadde ambisjoner, men det er alltid lov å håpe på bedre tider. Jeg skal i alle fall ikke svikte!

Var i Newcaste i 1998 , og fikk en hjertelig mottakelse på St James' Park, og privat omvisning. Det skal jeg aldri glemme! Pokalskapet inneholdt kun gamle troféer allerede da, og nå, 17 år etter, sitter de og pusser og gnikker på de samme troféene. Det er lov å håpe på bedre tider. Jeg har ikke vært i byen siden det, men det hadde vært kjekt å reise tilbake!

Til slutt: Hva i all verden er det som skjer med draktene?? Helhvit bakside, uten svarte striper? Det blir jo alldeles feil!! Det har ingen ting med Newcastle å gjøre. Ikke alt som skjer med Newcastle United er lett å begripe, det vet jeg svært godt. Den drakten skal jeg i hvert fall ikke ha! Wonga på magen var ille nok (kjøpte den i London for to år siden), men hvit bakside er over streken, altså!!

Howay The Lads!



« Siste redigering: 02. Aug. 2015, 21:28 av toonarmysince1975 »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Toon Army Norway 2015-16
« Svar #3 på: 05. Aug. 2015, 17:54 »
Velkommen til supporterklubben. Kjekt å se at noen av de som var med å drive NUSSC før Weiseth har funnet veien hit. Håper du vil trives.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Toon Army Norway 2015-16
« Svar #4 på: 05. Aug. 2015, 19:49 »
Velkomen!

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Toon Army Norway 2015-16
« Svar #5 på: 07. Aug. 2015, 08:36 »
Jeg husker heller ikke brukernavn og passord for å logge inn på medlemssiden og fornye. Fint om noen kan hjelpe meg med det, så jeg får registrert meg i Fantasy ligaen før det er for sent :)

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Toon Army Norway 2015-16
« Svar #6 på: 07. Aug. 2015, 17:17 »
Artig! Velkommen til forumet :)

John Marius: Sender deg PM nå.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Toon Army Norway 2015-16
« Svar #7 på: 07. Aug. 2015, 17:55 »
hva er koden til fantasy liga,, jeg er medlem

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Toon Army Norway 2015-16
« Svar #8 på: 07. Aug. 2015, 20:16 »
Logg deg inn på hovedsiden ( www.newutd.no ) med brukernavn og passord, ➡️ Supporterklubben ➡️ Medlemssiden..

Der står det 😊
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Toon Army Norway 2015-16
« Svar #9 på: 13. Aug. 2015, 15:51 »
Hei hallo!

Da har jeg kommet ut av tre års dvale og tegnet medlemskap denne sesongen. Hva med Fantasy 15/16-tråd?
Black and white since 1996

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Toon Army Norway 2015-16
« Svar #10 på: 13. Aug. 2015, 19:11 »
Hei hallo!

http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=5105.msg395338#new

Koden til ligaen vår finner du på medlemssiden. Welcome back, howay!
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Steiksild

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 25
  • Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Toon Army Norway 2015-16
« Svar #11 på: 13. Aug. 2015, 22:00 »
Hei!

Jeg vurdere å benytte meg av tilbudet om kampbilletter, men lurer på hvor de er på stadion. Jeg ser det er på Milburn Stand, men den er rimelig stor, så det kan være veldig forskjell på billettene der. Har vært 2 ganger på Platinum Club og det har vært fantastiske plasser.


Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Toon Army Norway 2015-16
« Svar #12 på: 13. Aug. 2015, 23:02 »
Ikke stol 100% på at det jeg sier er korrekt, men mener det er på Platinum Club..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Toon Army Norway 2015-16
« Svar #13 på: 14. Aug. 2015, 06:37 »
Det var heilt fantastiske plassar sist gong. På medlemsturen. Sat ikkje langt ifrå Mike Ashley ;)

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Toon Army Norway 2015-16
« Svar #14 på: 21. Aug. 2015, 16:37 »
Jeg fornyet mitt medlemskap + fjorårets hjemmedrakt 8 august. Når kan jeg forvente noe i postkassa? 😊