20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle United  (Lest 3268 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United
« Svar #15 på: 19. Jan. 2021, 08:22 »
Ser ut som at det er bare MA og flesteparten av klubbene i championship som ikke skjønner at Bruce er en utdatert manager. Vi skal prise oss lykkelig for at Fulham, Burnley, Sheff U er så dårlige som de er.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United
« Svar #16 på: 19. Jan. 2021, 09:54 »
Tror fortsatt de lagene har et større utviklingspotensiale enn det vi har under Bruce. Dyche har vist igjen og igjen at han kan få sving på Burnley. Fulham fremstår mer gjerrige i år og har forbedret seg siden sesongstarten. Sheff U ser rimelig tragiske ut, men er fortsatt ikke lengre bak enn at 2-3 gode kamper kan gi dem kontakt. I tillegg har vi West Brom under nedrykkstrid-kongen Allardyce.

Sier ikke at alle disse lagene vil finne form, men ser på det som mer sannsynlig enn at vi skal bli noe bedre under Bruce. Ikke virker de like avhengige av noen enkeltspillere som vi er av Wilson. En skade på han og vi er i alvorlig trøbbel.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United
« Svar #17 på: 19. Jan. 2021, 10:48 »
Det er for meg helt ubegripelig at Bruce vurderer det dithen at du skal gå ut ultradefensivt mot ligaens svakeste lag i en kamp, for så å starte med nesten hele spissrekka i neste match borte mot Arsenal. Nå er dette det svakeste Arsenal-laget på lenge, men læll. Det er jo et stjerneeksempel på inkompetanse. Han har virkelig ikke den fjerneste anelse på hva han gjør.

Ellers, enig Andymag. Sheff Utd tenker jeg er lost, men WBA under sluggeren Allardyce kan fort skrape sammen en hel del poengpoeng. Kom akkurat fra en svært sterk borteseier i lokalderbyet mot Wolves. Burnley har også sanket mer poeng etter en veldig treig start, og Fulham har også en positiv utvikling. Klarer ikke se at våre piler peker annet enn nedover. Det er ASM som må komme inn og sørge for at det skapes sjanser for Wilson igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United
« Svar #18 på: 19. Jan. 2021, 14:44 »
Ser Bruce nevner Maximin, og klart han er et savn, men og det er et stort men. Det hjelper fint lite å ha Maximin tilbake om dette laget skal fortsette med det en kan kalle patetisk press. Alle lag vi møter spiller av press og ledd lett som bare det. Semb kommenterte det opptil flere ganger. Eneste som har noe å gjøre på midten der er Hayden. Resten loffer rundt, er enten på etterskudd eller evner ikke å komme opp i ballfører. Lascelles målet der Danny Simpson ville vert stolt som bare det. Rygging fra helvete. Patetisk. Tragisk. Bruce snakker om at balansen må vere rett, og der har han rett for lagdelene henger ikke sammen! Mye prat, lite handling front football. Er merkelig at en så erfaren manager ikke evner å ta grep. Potter fikk Brighton til å transformere spillestilen deres i løpet av en sommer f.eks.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United
« Svar #19 på: 19. Jan. 2021, 15:29 »
Skjønner egentlig ikke helt hva som skjer med klubben, er det slik at en takeover er nært forestående. Og at man venter med å bytte ut bruce til da? Jeg skjønner ikke helt logikken med å la bruce sitte i førersete i såfall, gir ingen mening. Ashley må jo vite at han kan rykke ned om han fortsetter med han.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United
« Svar #20 på: 19. Jan. 2021, 17:29 »
Ja for nedrykk er utelukket om ein fjerner Bruce..  ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United
« Svar #21 på: 19. Jan. 2021, 17:58 »
Er jo ikke det, men alle kan jo at spillerne har gitt opp. Det er ingen glød igjen.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United
« Svar #22 på: 19. Jan. 2021, 18:36 »
Ja for nedrykk er utelukket om ein fjerner Bruce..  ::)
Hva tror du? Har Newcastle størst sjans for å overleve i PL med eller uten Stiv Brus ved roret?

Lateralus

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United
« Svar #23 på: 20. Jan. 2021, 09:53 »
Ja for nedrykk er utelukket om ein fjerner Bruce..  ::)

Hva er det for et argument? Da kan vi liksom la være å prøve? Det som er sikkert er at sjansen for nedrykk øker for hver dag som går med Bruce som manager. Så om en får inn en med litt glød, motivasjonsskills, taktiske egenskaper osv, så er det fullt mulig å snu skuta. (nei, jeg tenker ikke på Mark Hughes eller anna Bruce ver 2.0) Mannskapet er godt nok for litt under midten (selv om sentral midtbane ikke overraskende er en stor svakhet). Så er jeg klar over at gode managere ikke står i kø for å jobbe under Ashley. Men Eddie Howe er da ledig, som et eksempel.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United
« Svar #24 på: 20. Jan. 2021, 13:29 »
Ja for nedrykk er utelukket om ein fjerner Bruce..  ::)

Så er jeg klar over at gode managere ikke står i kø for å jobbe under Ashley. Men Eddie Howe er da ledig, som et eksempel.

Tror nok vi skal klare å skaffe en bedre manager enn Bruce selv under Ashley, for den lista er veldig lav..
Eddie Howe hadde vært en god løsning. Jeg tror faktisk Slaven Bilic også er en type som kunne tent en ny glød på slutten av sesongen

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United
« Svar #25 på: 22. Jan. 2021, 08:03 »
Villa borte imorgen og Leeds hjemme på tirsdag. Blir det 0 poeng her også så tror jeg han får fyken.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United
« Svar #26 på: 22. Jan. 2021, 12:48 »
Virker som det jobbes med å få en ny person inn i trenerteamet.
Høres noe merkelig ut..

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United
« Svar #27 på: 22. Jan. 2021, 13:17 »
Ryktes en Director of Football eller noe slikt. Jeg ser for meg den fryktinngytende kvartetten Mike Ashley, Lee Charnley, Joe Kinnear og Steve Bruce. Det hadde isolert sett vært helt hysterisk morsomt - så mye inkompetanse samlet i en gjeng!

Men ja - problemet med at Ashley ansetter en DoF er at det ikke er noen gjennomført plan i dette opp mot personen som har ansvaret for førstelaget. Det er i seg selv ikke umulig å få det til å funke med en teknisk direktør - men det funker ikke når det er Steve Bruce som skal forvalte spillerne som hentes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United
« Svar #28 på: 23. Jan. 2021, 20:58 »
Første gang i PL historien hvor ingen av lagene har en trener på sidelinjen som dirigerer og gjør taktiske inngrep?

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United
« Svar #29 på: 23. Jan. 2021, 21:16 »
Vi er en grei klubb å møte når folk har måltørke