20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sesong-DVD snart ute  (Lest 1533 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sesong-DVD snart ute
« på: 01. Juni 2006, 02:29 »
Sesong-DVDen for 05/06 utgis den 12.juni. Vi har sammenlignet veiledende pris i Norge med prisene til Play.com og har ikke overraskende kommet frem til at det er mange penger å spare om man velger sistnevnte utsalgssted.

Beskrivelse:
In recent years it seems that Newcastle United are never far away from turbulent times, and the 2005-2006 campaign was to be no different. However this was to be the final season that the Geordie goal-scoring great, Alan Shearer, would pull on the famous black and white shirt. So sit back, relax and watch all the goals and action as the curtain draws on another Newcastle legend.
(hentet fra Play.com).

Veiledende pris i Norge: 299kr + frakt
Pris hos Play.com: 159kr (£13,99), inkludert frakt

Jeg har selv brukt Play.com utallige ganger og det har aldri vært noen problemer. Husk at det ikke er toll på varer fra utlandet som koster mindre enn 200kr. Leveringstiden er normalt på 4 til 7 dager.

Dersom noen skulle være skeptisk til å bruke kredittkort på nett, bistår vi gjerne med hjelp til å bestille for dere mot at dere betaler på forskudd til vår bankkonto.

Vi vil også minne om at det er muligheter for å vinne denne flotte DVDen i vår VM-konkurranse.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

plebbster

  • Gjest
Sesong-DVD snart ute
« Svar #1 på: 01. Juni 2006, 09:00 »
Hvis jeg ikke vinner VM-konkurransen, kjøper jeg den via dere, Nordin. Jeg satser på at det ikke fører til noen problemer, for da kan jeg godt bestille den direkte.