20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer  (Lest 47793 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #30 på: 13. Mai 2009, 13:18 »
Vel det transfermessige kan ikkje bli værre enn det har vert dei siste åra uansett og det taktiske såg ialfall bra ut på mandagen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #31 på: 13. Mai 2009, 13:25 »
Med mindre man går fra verre til verst.
Carr har altfor få landskamper for England!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #32 på: 13. Mai 2009, 13:30 »
Vel først må Shearer få lov til og bestemme transfers da. Det er vel enda ein prossess som ikkje er avklart.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #33 på: 13. Mai 2009, 14:53 »
Har ønsket meg Shearer som manager i lang tid, og jeg håper han signerer en langtidskontrakt. Han er 100 % profesjonell, folk respekterer han og han er en vinner. Hvis ikke Shearer overtar nå og vi får inn en annen manager så kommer fansen å rope på Shearer med engang resultatene ikke går vår vei. Vi må ha stabilitet inn med engang, og slik jeg ser det er Shearer den eneste løsningen. Det er vedtatt at Shearer skal være manager for denne klubben, så derfor er det bare å komme i det. Jeg synes han har startet lovende, veldig lovende.
an sparker ikke Bobby Robson??

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #34 på: 13. Mai 2009, 17:43 »
Hva angår det taktiske så har vel Shearer allerede bevist at han har så mye fotball i hodet, at han er i stand til å skjønne når det trengs endringer, og mot Boro hadde han en usannsynlig flaks med byttene han gjorde, men han viste likevel god teft for når og hvilke bytter som må gjøres. I forhold til oppsett av lag og spilltaktikk, så har han vel forsøkt det meste. Shearer har nok en klar filosofi om hvordan han vil vi skal spille fotball. Jeg tror ikke mandagens kamp var noen tilfeldighet i så måte. Men hvordan han skal få dette ut over en lengre periode gjenstår å se. Men jeg føler meg ganske trygg etter det han har vist hittill.

Det er sunt med en viss skepsis. Men det er også lov å tro at en god spiller også kan bli en god manager. Det finnes unntak som bekrefter regelen om at det vanligvis ikke går an. De mest fotballkloke spillerne kan fort bli meget gode managere. At Shearer er fotballklok, og har vært det gjennom hele sin karriere, er det vel liten tvil om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #35 på: 13. Mai 2009, 18:09 »
Du har så snertne avslutninger Joakim  :D

Klaus

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 86
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #36 på: 13. Mai 2009, 19:51 »
Jeg har veldig tro på Shearer som manager. Hovedgrunnen er at han har den nødvendige respekt og historie til å få litt tålmodighet i forhold til resultatene. Hviss det kommer noe godt ut av denne sesongen, så må det være at vi får Shearer som manager og at forventnigspresset er noe mindre neste sesong. Da vil en faktisk være fornøyd med en 10 plass og ikke sparke manageren av den grunn. Dette kan så gi grobunn for at vi får en stabil manager som kan bygge laget over tid. Shearer har etter min mening de fleste kvaliteter. Han vet å sette seg i respekt. Han forventer profisjonalitet av spillergruppen. Det taktiske er jeg helt overbevist om at han kan.  Det er klart at han ikke er utlært som manager ennå, det skulle bare mangle. Men han har de kvaliteter som skal til for å bli en topp manger over tid. Vi må bare ha en smule tålmodighet. Det klubben trenger fremfor alt nå er stabilitet.  Jeg tror vi spiller i Premier league også neste sesong. Hvis vi da klarer en plassering i øvre halvdel så skal jeg være fornøyd. Hvis klubben da karer å vise stabilitet og med et stor navn som Shearer kan vi igjen tiltrekke oss topp spillere. Drømmen er at vi om 15 år kan se Shearer som en etablert og respektert manager i Newcastle. Omtrent samme posisjon som Fergurson har i ManU.

Peter

  • Gjest
Sv: Alan Shearer
« Svar #37 på: 13. Mai 2009, 20:01 »
Jeg har veldig tro på Shearer som manager. Hovedgrunnen er at han har den nødvendige respekt og historie til å få litt tålmodighet i forhold til resultatene. Hviss det kommer noe godt ut av denne sesongen, så må det være at vi får Shearer som manager og at forventnigspresset er noe mindre neste sesong. Da vil en faktisk være fornøyd med en 10 plass og ikke sparke manageren av den grunn. Dette kan så gi grobunn for at vi får en stabil manager som kan bygge laget over tid. Shearer har etter min mening de fleste kvaliteter. Han vet å sette seg i respekt. Han forventer profisjonalitet av spillergruppen. Det taktiske er jeg helt overbevist om at han kan.  Det er klart at han ikke er utlært som manager ennå, det skulle bare mangle. Men han har de kvaliteter som skal til for å bli en topp manger over tid. Vi må bare ha en smule tålmodighet. Det klubben trenger fremfor alt nå er stabilitet.  Jeg tror vi spiller i Premier league også neste sesong. Hvis vi da klarer en plassering i øvre halvdel så skal jeg være fornøyd. Hvis klubben da karer å vise stabilitet og med et stor navn som Shearer kan vi igjen tiltrekke oss topp spillere. Drømmen er at vi om 15 år kan se Shearer som en etablert og respektert manager i Newcastle. Omtrent samme posisjon som Fergurson har i ManU.

Har ingen problemer med tenke meg Shearer som den nye Sir Alex.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #38 på: 13. Mai 2009, 20:51 »
Håpar og trur Shearer fortset som manager uansett korleis det går. Og han må få full kontroll, og Ashley må backe han opp 110%. Dessuten bør han få minst 5 år på seg å byggja oppatte denne ruinen av ein klubb vi har. Det kjem til å ta lang tid, det er ikkje berre å bygge noe midlertidig oppatte på desse ruinane. Her må alt byggjast frå starten av. Eg trur dette er einaste måten å gjere det på. UANSETT om vi rykke ned eller ikkje. Og Shearer er absolutt den beste mannen vi kan få tak i til å gjere dette. Verdt ha i minne at vi er eit botnlag, og vi kan ikkje få tak i managera i Sir Alex - klassen. Dessuten brukte han og tid før han fekk gjort gråstein om til gull. Ja vi snakkar om fleire år her. Noke som har vore ukjent for Nufc i lang tid.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #39 på: 13. Mai 2009, 21:20 »
Håper at Shearer blir. Har trua på at han kan bli en god manager.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Peter

  • Gjest
Sv: Alan Shearer
« Svar #40 på: 13. Mai 2009, 21:25 »
Man U vant ikke noe før i 91, fem år etter SAF fle ansatt. De slo Barca i Cuppvinnercupen.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #41 på: 13. Mai 2009, 21:48 »
Man U vant ikke noe før i 91, fem år etter SAF fle ansatt. De slo Barca i Cuppvinnercupen.

Nei, og det er det som er kontinutet, og resultatet av det.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #42 på: 13. Mai 2009, 22:06 »
Man U vant ikke noe før i 91, fem år etter SAF fle ansatt. De slo Barca i Cuppvinnercupen.

Nei, og det er det som er kontinutet, og resultatet av det.

Nettopp.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #43 på: 14. Mai 2009, 00:36 »
Men det er så lenge siden at det er ingen som husker det. Og det er dessverre et problem. Ledelsen i denne klubben har alltid trodd at enhver ny manager må ha suksess fra det øyeblikket de entrer arenaen, og ikke slippe opp et eneste sekund. Og nettopp derfor har vi hatt 4 managere på en sesong. Tre bare i 2009.

Jeg har ikke sett noen tegn på at Ashley er i stand til å tenke annerledes enn sin forgjenger. Men det er alltids lov å håpe.
Shearer har i det minste fansen i ryggen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #44 på: 14. Mai 2009, 00:58 »
Så lenge Ashley er her, så tviler jeg på at han er så dum at han ikke lar Shearer fortsette. Holder vi oss, og Shearer blir, og vi videre kommer på en plass som feks, 14 i PL, så tør ikke Ashley å sparke Shearer. Det føler jeg meg sikker på. Blir Shearer, så blir han lenge, dersom vi holder oss.
Håper han blir uansett om vi rykker ned eller ei.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.