20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Florian Thauvin  (Lest 20362 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #30 på: 07. Jan. 2016, 21:52 »
Kan ikke se for meg noen annen grunn. Håpløst i så fall!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #31 på: 14. Jan. 2016, 12:06 »
http://www.shieldsgazette.com/sport/newcastle-united/latest-nufc-news/newcastle-s-florian-thauvin-set-for-shock-return-to-marseille-1-7674715

Thauvin skal visstnok være på vei ut på lån tilbake til Marseille resten av denne sesongen...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #32 på: 14. Jan. 2016, 12:09 »
Her betaler vi altså for å kvitte oss med Ben Arfa, henter Cabella for store penger for så å låne han ut etter en sesong, henter Thauvin for enda større penger og nå skal han altså lånes ut etter en halv sesong? Dette er ledelse på enormt lavt nivå!

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #33 på: 14. Jan. 2016, 12:26 »
Ikke så veldig rart noen av di 2 ikke blomstrer, når dem ikke får spilletid...

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #34 på: 14. Jan. 2016, 13:18 »
Her betaler vi altså for å kvitte oss med Ben Arfa, henter Cabella for store penger for så å låne han ut etter en sesong, henter Thauvin for enda større penger og nå skal han altså lånes ut etter en halv sesong? Dette er ledelse på enormt lavt nivå!

Ren galskap. Fortjener å rykke ned

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #35 på: 14. Jan. 2016, 15:26 »
Elendig butikk. Personlig syns jeg det er bedre å slippe de (Thauvin og Cabella) når ting blir som de blir. Leie ut Thauvin uten opsjon og hente Townsend er veien å gå imo
Black and white since 1996

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #36 på: 14. Jan. 2016, 17:02 »
Det er en skam. Hva faen forventer de? Spillere trenger spilletid. Hvis man ikke er villig til å gi de det, drit nå i å hente usikre kort i utgangspunktet da!

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #37 på: 14. Jan. 2016, 20:24 »
Må nok en gang hylle ledelsen for å banke på med spillere som er usikre. Begynner å bli noen av de vingene nå. Kan fortsatt ikke forstå hvorfor vi kvitta oss med HBA. Bedre ving har ikke vært siden Robert. Ja, han hadde dårlige perioder innimellom, men det har alle andre også! Sissoko er et godt eksempel
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #38 på: 14. Jan. 2016, 20:42 »
Jeg er glad for at han i det minste har fått en skikkelig sjanse til å vise seg frem over tid i Newcastle før han ble kastet på dør. Godt jobba.
Nei.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #39 på: 14. Jan. 2016, 21:00 »
Det verste er at dette kunne man calla når vi henta han. En helt ubegripelig transfer slik jeg ser det. Prestert fryktelig ustabilt i en mye svakere liga, men skaffet seg et rykte på grunn av høyt toppnivå. Garantert Carr sin signering og ikke McLarens. Da skal han heller ikke kritiseres for å ikke bruke han så mye som enkelte kanskje mener han fortjener. For min del synes jeg han har vært svak, og gråter ikke om han forlater klubben.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #40 på: 14. Jan. 2016, 21:15 »
Garantert Carr sin signering? Hvordan kan du si det? Er det ikke slik at mcclaren sitter blant de som henter spillere? Selv om Carr har sikla på Thauvin, tror jeg ikke han hadde fått den gjennom uten at mcclaren ville hatt han
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #41 på: 14. Jan. 2016, 21:29 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-fans-revolt-cup-10710099

As the game reached the final stages fans then turned on £13million sub Florian Thauvin with a chant of: “You’re not fit to wear the shirt.”


En uke siden, snaut.


Jeg for min del synes spillerne må gis mer tid. Ihvertfall de yngre. Er enig i at Thauvin har vært fryktelig svak til nå, men gi det 1 sesong, kanskje litt mer. Da kan det hende at også han vil heve srg i takt med laget.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #42 på: 15. Jan. 2016, 06:35 »
Eit stort problem er at me er eit nedrykkslag og kjempar nede i botn kvar sesong, det går vel først ut øve unge nye spelara som treng god tid på seg.
Eit heilt feil kjøp.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #43 på: 15. Jan. 2016, 08:11 »
Det verste er at dette kunne man calla når vi henta han. En helt ubegripelig transfer slik jeg ser det. Prestert fryktelig ustabilt i en mye svakere liga, men skaffet seg et rykte på grunn av høyt toppnivå. Garantert Carr sin signering og ikke McLarens. Da skal han heller ikke kritiseres for å ikke bruke han så mye som enkelte kanskje mener han fortjener. For min del synes jeg han har vært svak, og gråter ikke om han forlater klubben.

Dette er jeg også enig i - og det er jo ingen hemmelighet at Carr har vært ute etter Thauvin i mange år.
Vi var vel med i bildet både da han dro til Lille og ikke minst til Marseille.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #44 på: 15. Jan. 2016, 08:41 »
Nå skal vi ikke se bort ifra at spilleren har en finger med i spillet her, og kanskje ikke ønsker å være lengre i en klubb som ikke har gitt han flust med sjanser, og som har en fanskare som har kalt han uverdig.
Å kjøpe han i det hele tatt var nok ikke akkurat årets avgjørelse, men jeg tviler på at det er Carr/McLaren som har sagt at han bare skal sendes tilbake, og at han får ikke flere sjanser. Her tror jeg nok Thauvin selv har vært delaktig i å bestemme litt. Han har vel innsett at det vil ta LANG tid å få den spilletiden han kanskje ble lovet når han først kom hit.