20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Remy Cabella  (Lest 30953 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #30 på: 08. Aug. 2014, 21:18 »
Hvor bestilte dere Cabella drakt? :) Har egentlig planer om det selv, men pleier å bestille hos unisport, og der står det 20 med Rémy bak.. Skal han ha Cabella eller Rémy bakpå drakta?
Hva betaler du for årets drakt med 20 Cabella med frakt/moms/toll tilsammen fra klubbens offensielle butikk?  :D

Eg kjøpte den her:
http://www.worldsoccershop.com/67046.html
Skulle egentlig kjøpe fra sportsdirect som vanlig eg og, men fant ein stilig genser eg måtte ha på denne siden som dei ikkje hadde på sportsdirect. http://www.worldsoccershop.com/29515-fdtgntd0027-b-wh.html (finnes med farge og)
At eg ikkje støtter Ashley's sportsdirect i  tillegg tar eg som ein bonus ;)
Betalte 950,- for både genseren, drakta og frakt. tok ikkje med PL-badge denne gang vel å merke, det koster ca 60,- ekstra.
Eg og bestilte 20 Cabella ;) Skulle helst hatt 10 Cabella men men...
« Siste redigering: 08. Aug. 2014, 21:20 av alop123 »
Venter i spenning...

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #31 på: 09. Aug. 2014, 18:48 »
Har også bestilt Cabella drakt. Fra Unisport. Kostet 887,- for alt, inklusive frakt :)

Har virkelig troa på Cabella og at han kommer til å produsere mange mål, assist og målsjanser generelt.
Moro å se at vi har en spiller som motstanderne kan frykte igjen...Når ikke Ben Afra får tillitt, så er Cabella den som tar den viktige rollen med å strekke motstanderlaget litt :)

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #32 på: 07. Sep. 2014, 22:56 »
@FrenchFtWeekly: Cabella has a icepack on, sitting on the bench. Hopefully just a precaution.

Quelle surprise 

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #33 på: 08. Sep. 2014, 09:18 »
@FrenchFtWeekly: Cabella has a icepack on, sitting on the bench. Hopefully just a precaution.

Quelle surprise

Ingeting overrasker meg med spillere på vårt lag lengre :D

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #34 på: 16. Okt. 2014, 22:52 »
Pardew skryter Obertan opp i skyene før kampen mot Leicester. Cabella kjem aldri til å få sjansen att. So lenge Pardew er manager kan han berre finna seg ein ny klubb.  Utlån i januar kanskje...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #35 på: 17. Okt. 2014, 10:21 »
Det er Gouffran som MÅ ut av laget. Tror nesten at Shane Ferguson med sin innleggsfot ville bidratt med mer enn det Gouffran har gjort i 2014.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #36 på: 17. Okt. 2014, 12:43 »
Jeg kunne tenkt meg Gouffran i en mer offensiv rolle med mer frihet fremover på banen, gjerne som innbytter på spissplass. Skjønner ikke hvorfor Gouffran, som er en spiss, ikke får prøve seg som spiss.
Nei.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #37 på: 17. Okt. 2014, 12:46 »
Jeg kunne tenkt meg Gouffran i en mer offensiv rolle med mer frihet fremover på banen, gjerne som innbytter på spissplass. Skjønner ikke hvorfor Gouffran, som er en spiss, ikke får prøve seg som spiss.

La meg hjelpe deg; Pardew. Er nesten overrasket over at Krul ikke starter som spiss snart.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #38 på: 17. Okt. 2014, 12:56 »
Føler meg ganske sikker på at Cabella starter på benken, og at Gouffran, Sissoko og Obertan blir treeren bak Cisse. Grøss og gru.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #39 på: 17. Okt. 2014, 15:47 »
Pardrew vet hva han gjør. Han ønsker tydeligvis å få sparken, men dette er noe han ikke kan gå ut offentlig med.

Colo/Willy  > Mbiwa
Obertan > Ben Arfa
Gouffran > Cabella
Dummet > Haidara
Colback > Tiote/Anita

Osv osv.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #40 på: 17. Okt. 2014, 15:55 »
Pardrew vet hva han gjør. Han ønsker tydeligvis å få sparken, men dette er noe han ikke kan gå ut offentlig med.

Colo/Willy  > Mbiwa
Obertan > Ben Arfa
Gouffran > Cabella
Dummet > Haidara
Colback > Tiote/Anita

Osv osv.

Veldig skremmende tanke.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #41 på: 17. Okt. 2014, 21:09 »
Han er jo desperat. Det verste er at han kastar vekk all framtidig talent for å behalda jobben på ubestemt tid. Alt er so meiningslaust. Tippar me skrapar saman ein seier i morgon og kongen sit trygt eit par veker til. Meir passande med narren.
« Siste redigering: 17. Okt. 2014, 21:10 av lgrinde »

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #42 på: 19. Okt. 2014, 19:20 »
Pardrew vet hva han gjør. Han ønsker tydeligvis å få sparken, men dette er noe han ikke kan gå ut offentlig med.

Colo/Willy  > Mbiwa
Obertan > Ben Arfa
Gouffran > Cabella
Dummet > Haidara
Colback > Tiote/Anita

Osv osv.

Veldig skremmende tanke.

Etter min mening er dette ett ypperlig eksempel på et innlegg som bare skal rakke ned på noe uten å faktisk ta inn over seg litt fakta. Litt som å lese om UFO fantaster, eller andre konspirasjonsteoretikere.  ;)

Ifølge ganske mange statistikker så er Dummett den av NUFC spillerne som har levert best og jevnest til nå denne sesongen. Han har riktignok Obertan og Cisse foran seg på tabellen over best raiting (spillerbørs), men han har jo langt flere kamper enn dem.

På samme spillerbørs er Anita en av dem som har levert svakest til nå denne sesongen. Har kun 4 stk bak seg selv om han har startet 4 kamper og kommet inn i 1.
Colback har ikke veldig høy score han heller. Er plassert midt på, men kan ihvertfall krone seg som den mest pasningsterke spilleren vi har, på de første 8 kampene. Colback har egentlig levert stabilt og bra bortsett fra en elendig kamp mot Southampton og en mindre bra borte mot Villa. Colback og Anita er uansett 2 ganske forskjellige spillere. Anita har vært i PL 2 sesonger nå, men nærmer seg vel et stempel som et mindre bra kjøp, ergo unyttig/skulle brukt pengene på andre??

Gouffran og Cabella er ikke direkte konkurrenter. Gouffran har startet 8 kamper, Cabella 6, pluss en som innbytter. Skal man sammenligne dem har de omtrent prestert likt. Gouffran har 1 assist og null mål, Cabella har ikke gjort noen målpoeng, enda. Gouffran er også en vesentlig sterkere duellspiller og vinner ballen oftere.


Angående Ban Arfa og Mbiwa så gidder jeg ikke å skrive så mye om dem da de ikke spiller for NUFC pr nå. Registrerer at Ben Arfa fikk en av de laveste poengene på spillerbørsen mot Arsenal igår og har startet sin Hull karriere heller svakt.
Når det gjelder Mbiwa så fikk han en score på 6,70 på spillerbørsen i NUFC drakta sist sesong, en av de svakeste av forsvarspillerne i NUFC. Kun slått av Steven Taylor og Haidara i konkurransen om å ha levert svakest. Forskjellen er at Mbiwa fikk mange flere kamper enn de 2 andre.


Når alt dette er sagt så støtter jeg verken lånet av Mbiwa og Ben Arfa. Skulle gjerne sett dem i NUFC drakt denne sesongen også. Spesielt Mbiwa, som jeg tror kunne prestert bedre om han fikk litt lenger tid på seg.


Alt er hentet fra:
http://www.whoscored.com/

http://www.squawka.com/

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #43 på: 20. Okt. 2014, 15:27 »
Frode: Ser ikke at du nevner at Pardew ofte spiller med flere spillere ute av posisjon når du nevner statistikkene dine.

Klassiske eksempler på dette er:

Cisse ---- > Ving
Tiote ----> offensiv ballfordeler
Mbiwa ikke minst! ----> Han er best som midtstopper
Colback ---> Spilte vel stort sett venstre back i Sunderland?
Sissoko ----> Er en sentral midtbanespiller mener nå jeg og ikke en Playmaker eller kant spiller.

Haidara og Debuchy for lite med fremover, siden Pardrew ikke ønsker offensive bidrag fra Backer. .

Og Dummet er dessverre en back-up spiller, og det er Colback, Gouffran, Obertan, Willy, "Riviere" også. Disse er pr. Dags dato dessverre førstevalgene til Pardrew.  :koko: Nå kan det nevnes at ikke alt er Pardrew sin skyld, men hvorfor i granskauen går spillere som Mbiwa og Ben Afra på lån?? Jeg tror skylden er Pardrew.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #44 på: 20. Okt. 2014, 15:43 »
Det jeg først og fremst mener i mitt innlegg over er at Pardrew ikke klarer å få det beste ut av spillerne + at at han spiller med de ut av posisjon.

Da blir det feil å si at "ifølge statistikken så er Dummet en av våre mest robuste spillere bak der" "Anita er et bomkjøp" osv. mener nå jeg.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.