20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 192145 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: TV-tråden
« Svar #750 på: 06. Feb. 2013, 20:52 »
Fantastisk serie! Synes sesong 1 var litt variabel  kvalitet, men etter hvert utvikler det seg til en fantastisk serie.

Har nå sett de første syv episodene av House of Cards, og det er jævla bra, rett og slett.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Washburn

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
    • Fotballbilletter
Sv: TV-tråden
« Svar #751 på: 08. Feb. 2013, 17:39 »
Jeg henger som vanlig bak, og har akkurat sett de to første sesongene av Prison Break. Dæven steike for en serie!

Ellers har jeg Netflix, og gleder meg til å begynne med House of Cards, men jeg må vente til jeg har sett ferdig PB. Tipper det ikke er igjen mye når helgen er omme!

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #752 på: 08. Feb. 2013, 17:43 »
Jeg henger som vanlig bak, og har akkurat sett de to første sesongene av Prison Break. Dæven steike for en serie!


Da burde du slutte å se med det samme! Det blir bare dårligere og dårligere etter sesong 2.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #753 på: 08. Feb. 2013, 18:21 »
Jeg henger som vanlig bak, og har akkurat sett de to første sesongene av Prison Break. Dæven steike for en serie!


Da burde du slutte å se med det samme! Det blir bare dårligere og dårligere etter sesong 2.

This. Sesong 3 er greit- om du kjeder deg og ikke har noe annet å se på. Sesong 4 prøver jeg fortsatt å slette fra minnet mitt.
Same old Shearer, always scoring!

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #754 på: 08. Feb. 2013, 18:36 »


Tidenes Norske tv øyeblikk? ^^^^^^^^

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #755 på: 11. Feb. 2013, 23:13 »
Satt og ventet og ventet og ventet på episode 4 av An Idiot Abroad sesong 3.

Skjønte ikke at det ble avsluttet. Den absolutt svakeste sesongen hittil i hvert fall. Håper også at det blir en 4´er, men tviler. Blir vel bare enda mer Ricky Gervais Show.  :)

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #756 på: 12. Feb. 2013, 13:46 »


For en perfekt overgang til sangen!! The OC <3
Same old Shearer, always scoring!

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #757 på: 24. Mars 2013, 19:33 »
Etter en liten Twin Peaks-cicrlejerk på facebook tok jeg meg i å lure på en ting; finnes det egentlig noen serier som ligner på Twin Peaks som jeg aldri har fått med meg men burde ha sett?

King_P

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 640
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #758 på: 24. Mars 2013, 19:41 »
Vet ikke om noen tv-serier, men om du spiller tv/pc-spill, så vil jeg anbefale Alan Wake (PC/360) og Deadly Premonition (360 og straks PS3).
Søte, søte blekkspruter.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #759 på: 24. Mars 2013, 19:46 »
Takk. Kanskje jeg plukker opp noe av det til sommeren.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #760 på: 24. Mars 2013, 20:20 »
Ikke at jeg har noe peiling, men jeg ser ofte at serier som Dr. Who (usikker på om det er den gamle eller nye, men jeg ser for meg at den gamle er best for de med god smak), Wild Palms, Eureka, Veronica Mars, Northern Exposure, Picket Fences, Carnivale, X-Files, Fringe. Nå er det vel ingen av disse som er noen Twin Peaks-ripoff, men dette er i hvertfall serier jeg ser blir anbefalt til folk som spør etter noe som ligner Twin Peaks.

Har ikke sett alt der selv, men Veronica Mars er reint gull, og det kommer en film etterhvert og. Blir bra!
Nei.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #761 på: 24. Mars 2013, 20:29 »
Har sett Fringe som jeg synes var OK. Har også hørt mye bra om Carnivale, så det skal nok sees på et eller annet tidspunkt.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #762 på: 24. Mars 2013, 22:12 »
Carnivale er en ypperlig serie! Enormt bra historie, men vær obs på at serien ble cancelled etter sesong 2, og du sitter igjen med ekstremt mange spørsmål, da den egentlig var ment å vare 3-4 sesonger, men ble avbrutt grunnet dårlige seertall.

Seertallene er ganske forståelige, da serien er litt for"treig" for mange seere. Det er veldig mange historier, som alle forklares veldig i dybde og fører til at det hele blir litt vanskelig å henge med på. Men når du først får oppklaring i spørsmålene du har hatt en hel sesong, og konflikter du har sett komme i flere episoder endelig finner sted er det meget tilfredsstillende, og gjør ventinga 100% verdt det! Hvis man henger med og klarer å interressere seg for historiene til alle de absurde folka så sitter du igjen med en flott opplevelse, og mange timer god underholdning!

Går også rykter om at et nytt studio skal plukke opp igjen serien for å fortsette der sesong 2 slapp. Jeg krysser fingrene!  :)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #763 på: 01. April 2013, 21:42 »
Da var første epsode av sesong tre av Game of Thrones sett. Helvete, yes!
Nei.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #764 på: 01. April 2013, 23:12 »
Da var første epsode av sesong tre av Game of Thrones sett. Helvete, yes!

sitter med den samme følelsen. Etter min mening er denne boka den beste, så har enorme forventninger til resten av sesongen!