20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 192153 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #660 på: 15. Okt. 2012, 23:43 »
Tja, blir ikke riktig fremstilt om man skal sammenligne det med filmer for min del. Har jeg sett ferdig 3 gode sesonger av en serie og innser at den fjerde suger (og den ender opp med 6-7-8 sesonger - Lost anyone?), så trekker jeg bare på skuldrene og sier takk for de første sesongene ja.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #661 på: 15. Okt. 2012, 23:52 »
Hang faktisk på til siste slutt på Lost. Herlig serie med mange intresange karakter og gode skuespillere!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #662 på: 16. Okt. 2012, 00:02 »
Han faktisk med ut hele 3. sesongen av Prison Break og de to-tre første av 4. sesongen før jeg fant ut at det derre gidda jeg ikke. Det er jo kjipt fordi du aldri får noen skikkelig avslutning på serien - noe som jo egentlig er viktig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #663 på: 16. Okt. 2012, 00:27 »
Han faktisk med ut hele 3. sesongen av Prison Break og de to-tre første av 4. sesongen før jeg fant ut at det derre gidda jeg ikke. Det er jo kjipt fordi du aldri får noen skikkelig avslutning på serien - noe som jo egentlig er viktig.

Ja, nå går du rundt og føler deg "ukomplett" :P Jeg hadde sett sesong 1 og 2 av PB da de akkurat var ferdig med sesong 2. Jeg ble så irritert av at de ikke avsluttet det der så orket ikke å følge med videre. Tok det opp igjen da det ble ferdig fordi alt for mange på skolen snakket så mye om det, og tok beslutningen å se alt jeg hadde sett om igjen. Fytti satan så lei jeg ble på 3. og 4. sesongen. Føler det alltid følger det samme mønsteret. Det er alltid en kjip twist som kommer akkurat når det virker som at alt skal ordne seg - slik blir det også alt for forutsigbart. Hvis man ser en scene hvor en eller annen retard planlegger å få tak i Michael Scofield elns, så kan man vedde alt man eier og har på at han kommer til å få sjansen sin, med pistolen godt plantet mot pannen hans. Latterlig dårlig serie som jeg virkelig slet meg gjennom. Hadde heller jobbet gratis som vasker på nattetid i 2 mnd enn å se det der om igjen. (Sesong 1 er bra da, men satan så jævlig det er å se på en serie som bruker cliffhangers i hver episode!!)

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #664 på: 16. Okt. 2012, 02:14 »
Husker at det var ganske bra fram til. the company kom på bana da blei det for mykje! rart ingen har lagd ein god parodi på det..
« Siste redigering: 16. Okt. 2012, 02:17 av Benson »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #665 på: 16. Okt. 2012, 02:18 »
The Company. Scylla. The General. LOL.

Sesong 1 er noe av det beste jeg noen gang har satt(Rett bak alt av OZ), sesong 2 er bra - helt greit, sesong 3 og 4 er skandaløst dårlig.
Same old Shearer, always scoring!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #666 på: 16. Okt. 2012, 07:50 »
Hang faktisk på til siste slutt på Lost. Herlig serie med mange intresange karakter og gode skuespillere!

Har sett heile serien to gonger og det er ein av dei beste seriane eg har sett. Og eg har sett/ser ein del. Som du seier er det ekstremt mange gode skodespelarar og karakterar.

Prison Break kunne vel ha stått ganske so høgt oppe hadde dei gitt seg etter sesong 1 eller 2...

Boardwalk Empire S03E05 sett i går ->  :frenetisk: Soooo jevla bra serie :D

i tillegg so har eg Dexter :feiring:
« Siste redigering: 16. Okt. 2012, 07:53 av lgrinde »

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #667 på: 16. Okt. 2012, 09:34 »
Jeg var totalt avhengig av Lost, men det ble så forbanna kjedelig etterhvert at jeg la den bort. Jeg lastet ned siste episode for å se hvordan det endte, men da skjønte jeg ikke noenting. Noen som vil forklare det i en spoilertag?

The Walking Dead starta forresten igår! Herregud, jeg elsker den serien. Helt rå start, og kan jo se med en gang at dette kommer til å bli en knallsesong :D

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #668 på: 16. Okt. 2012, 14:02 »

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #669 på: 19. Okt. 2012, 23:14 »
Vedder en femmer på at du kommer til å gi opp SFU etter 25 minutter, plebUTG. Neste serie du starter på er Californication, en serie som faller veldig, veldig godt i smak hos deg. Californication er jævlig bra, btw. Suverent!

Det har vært mye om og men når det kommer til synske personer og Åndenes makt......du er et rent medium. SFU var kjedelig, Californication traff meg mitt i hjertet. takk  :smitten:

Så konge han hovedpersonen er!!

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: TV-tråden
« Svar #670 på: 21. Okt. 2012, 20:37 »
Noen her inne som har sett på Sons of Anarchy, og som kan anbefale det? Ser de tre første sesongene ligger på Netflix, og det er noe jeg vurderer å begynne og se på.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #671 på: 21. Okt. 2012, 20:54 »
Jeg har sett hver eneste episode av SOA. Synes den er rå! Mye action, tøffe scener og kule twister. Mange gode skuespillere er det også. Serien startet fantastisk, og den taper seg heller ikke utover. Alle jeg har snakket med digger den serien.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: TV-tråden
« Svar #672 på: 21. Okt. 2012, 21:51 »
Flotters. Da kjører jeg på!
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #673 på: 21. Okt. 2012, 22:58 »
Aslak, du som har jobbet med åndenes makt? sjekk spm et par sider tilbake i tråden  :P

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: TV-tråden
« Svar #674 på: 22. Okt. 2012, 12:28 »
Hehe. Ja, jeg jobbet med programmet for noen år siden, og har vel sikkert litt taushetsplikt eller noe fortsatt. Men jeg kan i hvert fall si følgende: Det er ikke iscenesatt, men det er veldig bra klippa sammen :)
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP