20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Norwich 30.11.21 St.James' Park TV2 Sport Premium 1  (Lest 844 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Ny kamp, nye muligheter.

Bør i høyeste grad bli 3 poeng dette. Lascelles og Richie ute. Får vi se Fernandez og Lewis i stedet?

Howay the lads, toon, toon!!!
« Siste redigering: 29. Nov. 2021, 13:41 av Geordie »
No fate but what you make

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Denne kampen trodde jeg vi skulle klare å vinne, men når laget har en spiller som Clark i laget som jeg personlig er lagets og kanskje ligaens dårligste stopper. Som ødelegger kampen etter bare 10 minutter å klarer først å gjøre en teknisk feil før han river ned pukki og blir helt rett sendt ut. Han trenger vi ikke lenger for han er en spiller som gjør mye rart i hver kamp han spiller. Han ødelegger hele kampen. selv synes jeg newcastle spiller en god kamp med 1 mann mindre i hele kampen , så dette var positivt synes jeg, men vi er fortsatt uten seier og dette ser mørkt ut med tanke på å holde plassen i ligaen, dette var en must vinn kamp. nå er Burnley neste på lørdag også hjemme, den er klokkeklar at vi må ha 3 poeng. men dagens kamp ødela en mann for laget... Hadde jeg vært manager så ville jeg aldri brukt han, Fernandez er en bedre stopper.