20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Reading FC - Lørdag 19 januar kl. 16.00  (Lest 28823 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Newcastle United vs Reading FC - Lørdag 19 januar kl. 16.00
« Svar #255 på: 20. Jan. 2013, 07:46 »
Man kan skrive en stil om hvor ræva Willy er. Man kan skrive en stil om hvor forbanna ræva Pardew er. Man kan skrive en stil om hvor forbanna stygg Ashley er, men etter en kamp som den vi opplevde i dag, så er det bare en ting å si : LOL
Same old Shearer, always scoring!

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Newcastle United vs Reading FC - Lørdag 19 januar kl. 16.00
« Svar #256 på: 20. Jan. 2013, 07:58 »
Nå har jeg stått på sidelinja og holdt kjeft om Pardew-avgang, men nok er nok. Dette er KRISE. Vi ligger på 17. plass med mindre poeng enn kamper spilt, og det er ingenting som tyder på at vi kommer til å ta flere. Vi slår ikke en gang lag som Swansea, West Ham og READING på hjemmebane. Vi spiller med universet mest klønete midtstopper. Vi har to spisser som bare springer i offside og som neppe hadde passert en IQ-test på videregående skole. Vi har en ving i Gutierrez som ikke har klart å drible en mann på tre sesonger. Og på toppen av det hele har vi en manager som har som slagplan å SAFE INN 1-0 HJEMME mot READING etter at vi har overkjørt dem i 45 minutter.

Uansett hvem som kommer inn så er vi nødt til å handle raskt på managerfronten. Vi trenger en mann som kan få spillerne til å innse alvoret og motivere laget til å yte i 90 minutter. Akkurat nå gir jeg faen i hvem det er, bare vi ikke sparer oss til nedrykk ved å beholde Pardew.

Dette. Det er tydelig at Pardew ikke klarer å motivere spillerene til å yte i 90min. Det er det som er aller mest alvorlig. Når vi faktisk pisser på Reading hele første omgang, syns jeg det er ganske uforståelig at han ikke lar laget fortsette å pøse på, for å muligens å kunne spille på seg en liten godfølelse. Piss.

Pardew forlater klubben om vi ikke tar 3poeng mot Aston Villa. Det er mulig at han får sitte ut januar mens vi henter inn nødvendige forsterkninger, men det er maks.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle United vs Reading FC - Lørdag 19 januar kl. 16.00
« Svar #257 på: 20. Jan. 2013, 18:54 »
Fikk ikke sett kampen pga flytting, men det er jeg utrolig nok glad for. Hadde sikkert knust noe og slått ned noen. Klovnelag av dimensjoner.
Nei.

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Newcastle United vs Reading FC - Lørdag 19 januar kl. 16.00
« Svar #258 på: 20. Jan. 2013, 20:38 »
Fikk ikke sett kampen pga flytting, men det er jeg utrolig nok glad for. Hadde sikkert knust noe og slått ned noen. Klovnelag av dimensjoner.

like greit ja. Men merkelig nok ble jeg ikke veldig sur da vi slapp inn de 2 målene. Etter så mange rævva kamper så sitter jeg bare der. Ser på skjermen, rører ikke på en finger engang.
Toon till I die.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United vs Reading FC - Lørdag 19 januar kl. 16.00
« Svar #259 på: 21. Jan. 2013, 07:59 »
Neste kamp er tiirsdag 29  januar. Dette gir oss 8 dager å hente inn forsterkninger på og ikke minst få opp humøret blant spillerne. Håper at Mapou Yanga-Mbiwa signerer iløpe av dagen, mener da at vi bør hente inn 1 spiss og 1 midstopper til, MINST.

Darren Bent er nevnt, et lån hadde ikke vært det verste. Personlig så håper jeg på Danny Graham, selv om det er lite troverdig.

Har vært utrolig negativ til laget i det siste, men vi har alle hatt en god grunn til det.

De neste dagene blir viktige for oss, og både AP og Ashley må få hode opp av ræven og gjøre de grepene som skal til for at vi skal redde sesongen.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Newcastle United vs Reading FC - Lørdag 19 januar kl. 16.00
« Svar #260 på: 29. Jan. 2013, 19:46 »
Villa er vel det laget som sliter mest sammen med oss for øyeblikket
lt;3 Newcastle <3