20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Queens Park Rangers FC - Lørdag 22 desember kl. 16.00  (Lest 13529 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
YES! Da er det endelig match igjen og denne gangen er det de blåhvite sidelengs-sebraene fra London som gjester ærverdige St. James' Park.

Dette er et av få lag som ligger bak oss på tabellen, og selvom de vant siste match de spilte, så har de absolutt ikke overbevist noen denne sesongen og med tanke på at vi presterte oppimot årsbeste sist mot City, så både tror og håper jeg dette blir 3 poeng, selvom vi alle vet det ikke kommer til å bli lett.

Håper på følgende lagoppstilling :

Krul
Tavernier - Williamson - Colo - Santon
Anita - Tiote - Bigi
Marve - Ba - Cisse

Obertan og Danger Ranger som supersubs(lol)

Dette skjer jo aldri i verden, men hadde krema godt imo.



Howay the lads!!!

« Siste redigering: 20. Des. 2012, 20:04 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »
Same old Shearer, always scoring!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Jeg er kjip og kan lett innrømme at jeg ikke forventer eller tror på noe mer enn ett poeng her. Håper jeg tar veldig feil.
Nei.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Kun seier som er godt nok her. Must win. Samme lag som mot City.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Jeg tror at pardew ønsker å bytte jonas med marve, men vi sliter allerede på dødball. Da blir det ikke bedre å få marve inn. Bigi er heller ingen duellspiller i lufta.

Det er vår værste utfordring nå.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Stangi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 578
    • Vis profil
Blir utrolig skuffet hvis vi taper denne kampen. Hvis vi bare leverer en like god kamp som mot City så er jeg sikker på at vi vinner.

Viktigste er at spillerene viser innsats og glød. Jeg tror vi vinner 2-0! Ba og Cisse scorer hver sitt mål! :toon:
Winning isn't everything, it's the only thing!

Bladerunner

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sesongens viktigste kamp?

Stangi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 578
    • Vis profil
Det tror jeg blir neste gang vi møter dem og laget som taper rykker ned!
Winning isn't everything, it's the only thing!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sesongens viktigste kamp?
Sesongens hittil viktigste kamp.

Jeg sier som en viss pensjonist fra Orkdal: Den viktigste fotballkampen er den du ennå ikke har spilt.

Det er ikke så lenge siden Wigan hjemme var sesongens viktigste kamp. Nå er det denne. Det kommer garantert flere cupfinaler fremover.

Man kan lett se for seg Reading hjemme 19. januar som en liknende kamp. Det samme gjelder Southampton hjemme, Wigan borte og mackems hjemme (ikke minst mackems-kampen).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
99% innsats er 100% bortkastet. DET er det viktig at gutta tenker på på lørdag!(Satt på spissen selvfølgelig) Full tenning her, så vinner vi denne!
« Siste redigering: 21. Des. 2012, 12:54 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
4-2-3-1 hadde vært spennende i denne kampen.

                    Krul

Simpson - Willo - Colo - Santon

               Tiote - Perch

       Anita       Ba     Marveaux

                    Cisse

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Jeg tror at pardew ønsker å bytte jonas med marve, men vi sliter allerede på dødball. Da blir det ikke bedre å få marve inn. Bigi er heller ingen duellspiller i lufta.

Det er vår værste utfordring nå.

Jo! Marve slår jo best cornere av de vi har tilgjengelige, og når mener du vi kommer til å savne Jonas i boksen? Har han noensinne scoret på hodet?

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Jeg tror at pardew ønsker å bytte jonas med marve, men vi sliter allerede på dødball. Da blir det ikke bedre å få marve inn. Bigi er heller ingen duellspiller i lufta.

Det er vår værste utfordring nå.

Jo! Marve slår jo best cornere av de vi har tilgjengelige, og når mener du vi kommer til å savne Jonas i boksen? Har han noensinne scoret på hodet?

Haha, skulle skrive det samme! Hva i alle dager Erlend Simonsen?

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Jonas brukes ofte defensivt på dødball for å dekke menn som ikke er gode på hodet, men som kan drible/finte skudd osv, for Jonas henger ofte med på den biten og dras ikke så lett av men tvinger en slik spiller til å sentre fremfor å prøve avslutninger.  Dvs han pleide å være god på det, men i det siste har han jo vært rompe i alt foretar seg. 

Men hvis du mente offensivt Erlend bommet du nok litt etter min mening.  Da er Jonas mye oftere i bruk ute langs siden for å snappe opp evt klareringer som ikke går beint opp i banen men mer ut mot vingposisjon, uten at han pleier å få til de mest fabelaktige innleggene etter det heller.  Det mest fancy angrepet Jonas kunne bli brukt til ville vært skråløp i bakrom på en pasning som settes mellom Fi back og middlestopper.  Det har vel hendt han har gjort lignende ting, men det er ikke noe konsekvent bruk av han til det.  Uansett ser jeg ikke at Marveaux ikke skal klare å gjøre en tilsvarende god jobb, spesielt mtp så ræva form Jonas har vist i det siste.  Det forutsetter dog at Marveaux ikke knekker vrista i det han skal knytte fotballskoen.
Genius by birth. Slacker by choice.

Dionysos

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 86
    • Vis profil
Det er ekstremt viktig at Jonas og Simpson uteblir imorgen. Disse to har spilt veldig dårlig over veldig lang tid, og at de får spille videre skaper lavmåls moral. Skjønner ikke bæret av Pardew sin tankegang...

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
GUTIERREEEEZ HNNNNNNG.